AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Hei! Håper noen kan hjelpe meg! I 2009 begynte jeg på en bachelorgrad ved Universitetet i Tromsø. Pga sykdom endte det med at jeg måtte avbryte studiene i 2011, altså før graden var bestått. Jeg begynner nå å bli bedre, og har tenkt på å prøve å bedre karakterene jeg fikk på eksamenene mine, for så å ta de emnene jeg mangler for å bestå graden etterhvert. Det jeg lurer på, og som jeg håper noen kan svare meg på, er: Høst 2009 besto jeg arbeidskrav og med et nødskrik eksamen i et emne. Kan jeg nå melde meg opp til eksamen igjen uten å ta arbeidskravene på nytt? (så fremst emnet fortsatt gjennomføres da) Grunnen til at jeg spør her er at hun som er studieveileder på det aktuelle fakultetet ved UiT er så blåst at man ikke kan stole på svarene hun gir. Anonym poster: edae95577608d10b629ac93491a1d44a
Vanvidd Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 I et av fagene jeg har tatt opplyste de på første forelesning om at de som hadde fått godkjent arbeidskrav et tidligere semester skulle sende mail til den studieansvarlige så slapp de å levere.Prøv å finne ut hvem det er og send en mail å spør. Det er den som står som kontakt hvis du ser på emnets side på nettet, forresten
Gjest O___o Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Ett år pleier å være vanlig. Dersom du har søkt/ permisjon vil nok reglene være annerledes.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, jeg søkte ikke permisjon, da jeg ikke trodde det var noen som helst sjanse for å kunne fortsette studiene. Så da må jeg kontakte hun umulige da... jaja, takk for svar, begge to! Anonym poster: edae95577608d10b629ac93491a1d44a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå