Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmalet slo meg mens jeg ventet på bussen i lav hæl pensko og bomulls jakke i null grader kalde...Begynte å tenke på om andre som dritt i været og bare klær seg som de vil....

For eksempel når jeg har en hele antrekk, da synes jeg det er så kjedelig å bruke vintersko fordi det gjør hele antrekk stygg. Da vil jeg heller ha klissvåt bukse...Men det er jo meg.

Venninne min synes det er bare morsomt. Jeg begynt å tenke meg litt om hvis jeg vil egentlig har Ugg støvletter likevel.... :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klær meg utvilsomt etter været. Jeg ville ikke stått i en våt bukse for eksempel fordi jeg trodde at jeg så bedre ut...Men det er jo bare meg.

=/

Gjest the imp
Skrevet

Hehe, da må du finne stilige vintersko da :) Finnes masse lekre støvletter som er litt foret :) Selv bruker jeg støvletter med høyest mulig hæl og kraftig såle foran nå på vinterstid, hvis ikke er jeg blaut til midt på kneet og det gidder jeg bare ikke.

Ellers bruker jeg ikke strømpebukse når det er kaldt, hater strømpebukser, det blir bare klamt og ekkelt. Men ellers er det på med skjerf, lue og vanter, jeg hater å fryse :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg kler meg også etter været, og synes det ser litt komisk ut med folk som på liv og død må ta seg fint ut. Her i Norge er det jo dårlig vær halvparten av tiden.

Men jeg er nok ikke nok forfengelig, som en eks påpekte i en krangel :oops:

Skrevet

Uansett synes jeg det er ikke særlig pen med klissvåt bukser, men det er noe som jeg gjør likevel! F eks gå ut i lav hæl i mens det snø. Jeg kan innrømmer selv at det er litt dumt men jeg har aldri funnet en vintersko som er både pen og funskjonelt. Tips tar jeg gjerne imot!!

Men vinter er jo snart over allikevel, heldigvis....

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg kler meg etter været, tar heller med pene sko til innebruk. Gidder ikke ha klissvåte sokker en hel dag fordi jeg skal se pen ut på 7-bussen...

Skrevet

Hehe, hvis du ser en godt innpakket kvinne stå og stirre rart på deg en gang vi venter på bussen så er det sannsynligvis meg. Jeg slutter aldri å forundre meg over at folk er villige til å nærmest fryse ihjel bare for utseendets skyld (da jeg bodde i England gikk 50% av alle jenter i miniskjørt midt på vinteren :o, helt latterlig spør du meg) . Jeg kler meg selvsagt etter været, og det finnes utrolig mange stilige vintersko. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...