Gjest Irritert Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 En gift eks-elsker anmeldte meg for trusler og plagsom atferd tidligere i høst som reaksjon på at jeg avslørte hans utroskp til kona. Saken ble henlagt for et par uker siden. Han gir seg ikke med det, for han har truet med at han skal ødelegge livet mitt om jeg avslørte han. Så i dag kom en hyggelig dame på døren og informerte meg om at jeg er blitt ilagt besøksforbud, etter begjæring fra ham. Usikker på om dette er noe som kommer på rullebladet, men i og med at vi ikke har hatt kontakt siden begynnelsen av september, virker dette kun som ren hevn og ondskap for at jeg skal få noe på rullebladet Uavhengig av om det kommer på rullebladet eller ei, har jeg i alle fall tenkt å få prøvet dette vanviddet for retten. Hva er sjansen for at et slikt besøksforbud blir stående når ingen av oss har kontaktet hverandre siden tidlig september???? Det er det jo enkelt for politiet å sjekke også.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Der var du igjen, ja! Lurte på hvordan det gikk! Anonym poster: 839939ffa124f41ade58382f09ae0f0b 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Du har laget mange tråder ang dette tidligere, og så gal som du er så blir nok besøksforbudet stående. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 2
Gjest irritert Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Du har laget mange tråder ang dette tidligere, og så gal som du er så blir nok besøksforbudet stående. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 Nå virker du litt paranoid? Uansett, setter pris på seriøse svar: Henlagt sak, ingen kontakt mellom partene på rundt to måneder, ingen fare for liv og helse. Hvordan kan et besøksforbud bli stående i et slik tilfelle?
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Nå virker du litt paranoid? Uansett, setter pris på seriøse svar: Henlagt sak, ingen kontakt mellom partene på rundt to måneder, ingen fare for liv og helse. Hvordan kan et besøksforbud bli stående i et slik tilfelle? Paranoid? Når han først har fått besøksforbudet så blir det nok stående til neste gang det er oppe til vurdering. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 2
Gjest irritert Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Paranoid? Når han først har fått besøksforbudet så blir det nok stående til neste gang det er oppe til vurdering. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 Hvorfor det, bare som regel mener du, uavhengig av hvor meningsløst besøksforbudet er? Du virker ikke spesielt opplyst om dette temaet. Hun som leverte det til meg og som også kjente til den tidligere anmeldelsen, var enig med meg i at besøksforbudet var meningsløst og rådet meg til å få det prøvd for retten. Lurer bare hvor vanlig det er at besøksforbud blir opphevet. Håper på seriøse svar, ikke dumme og hånende som det fra deg.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Hvorfor det, bare som regel mener du, uavhengig av hvor meningsløst besøksforbudet er? Du virker ikke spesielt opplyst om dette temaet. Hun som leverte det til meg og som også kjente til den tidligere anmeldelsen, var enig med meg i at besøksforbudet var meningsløst og rådet meg til å få det prøvd for retten. Lurer bare hvor vanlig det er at besøksforbud blir opphevet. Håper på seriøse svar, ikke dumme og hånende som det fra deg. Prøv det for retten du. Håper du ender opp med å råtne i fengsel mens eks elskeren din står utenfor sammen med kona og ler av deg. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 1
Gjest irritert Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Prøv det for retten du. Håper du ender opp med å råtne i fengsel mens eks elskeren din står utenfor sammen med kona og ler av deg. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 Veldig useriøst og dumt svar, igjen. Blir du ikke lei av å spy ut hatet ditt til en totalt fremmed person? Har lest litt om det nå, og terskelen for å ilegge besøksforbud har blitt veldig mye lavere, og i denne saken har eks-elskeren bedt om besøksforbud som ren hevn og for å påføre meg et rulleblad. Det skal han ikke lykkes med, jeg skal fremføre det for retten. Det er ikke riktig på noen måte at han skal bruke politiet som sitt personlige verktøy til å utføre hevn og eventuelt til å bevise noe overfor kona. Håper noen intelligente mennesker vet noe om dette temaet, hva som er sannsynlig?
Gjest irritert Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Prøv det for retten du. Håper du ender opp med å råtne i fengsel mens eks elskeren din står utenfor sammen med kona og ler av deg. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 For øvrig latterlig at du fremstiller eks-elskeren som et godt og uskyldig menneske - han valgte å være utro. At han er sint og søker hevn fordi jeg avslørte han er smålig, men det er jo umennesker som deg som mener at kun elskerinnen er skyld i utroskap. Nei, han var i et forhold og ikke jeg. At han løper gråtende til politiet og vil ha hevn fordi sannheten om ham kom for en deg, ja, det er noe normale mennesker synes er forkastelig.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Veldig useriøst og dumt svar, igjen. Blir du ikke lei av å spy ut hatet ditt til en totalt fremmed person? Har lest litt om det nå, og terskelen for å ilegge besøksforbud har blitt veldig mye lavere, og i denne saken har eks-elskeren bedt om besøksforbud som ren hevn og for å påføre meg et rulleblad. Det skal han ikke lykkes med, jeg skal fremføre det for retten. Det er ikke riktig på noen måte at han skal bruke politiet som sitt personlige verktøy til å utføre hevn og eventuelt til å bevise noe overfor kona. Håper noen intelligente mennesker vet noe om dette temaet, hva som er sannsynlig? Håper du blir idømt oppreisning også, så blir du blakk fir resten av livet i tillegg. Mens eks elskeren din fremdeles står og ler av deg sammen med kona. Fortell hvordan det går! Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 For øvrig latterlig at du fremstiller eks-elskeren som et godt og uskyldig menneske - han valgte å være utro. At han er sint og søker hevn fordi jeg avslørte han er smålig, men det er jo umennesker som deg som mener at kun elskerinnen er skyld i utroskap. Nei, han var i et forhold og ikke jeg. At han løper gråtende til politiet og vil ha hevn fordi sannheten om ham kom for en deg, ja, det er noe normale mennesker synes er forkastelig. Who gives a fucking shit om hva du mener. At han faktisk har fått ilagt besøksforbud mot deg sier jo bare litt om hvor gal du faktisk er. Og på politihuset sitter de bare og ler av hvor tragisk du er. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 1
Gjest irritert Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Håper du blir idømt oppreisning også, så blir du blakk fir resten av livet i tillegg. Mens eks elskeren din fremdeles står og ler av deg sammen med kona. Fortell hvordan det går! Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 Hvorfor i all verden skulle jeg bli dømt til noe sånt? Burde heller være omvendt, med alt det ondskapsfulle han har sagt til meg og det presset han hr utsatt meg for. Er i alle fall veldig glad for at jeg avslørte utroskapen hans. Tyder vel på at ting har gått dårlig i det forholdet siden han nå er full av hevn og faen. Du er kanskje en som har opplevd at mannen din var utro, og derav alt hatet.
Gjest irritert Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Who gives a fucking shit om hva du mener. At han faktisk har fått ilagt besøksforbud mot deg sier jo bare litt om hvor gal du faktisk er. Og på politihuset sitter de bare og ler av hvor tragisk du er. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 Så dum du er. Du aner ikke hvor enkelt det er å få ilagt besøksforbud mot noen. Et par stygge sms og det kan være nok.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 Så dum du er. Du aner ikke hvor enkelt det er å få ilagt besøksforbud mot noen. Et par stygge sms og det kan være nok. Så bra! Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Hvorfor i all verden skulle jeg bli dømt til noe sånt? Burde heller være omvendt, med alt det ondskapsfulle han har sagt til meg og det presset han hr utsatt meg for. Er i alle fall veldig glad for at jeg avslørte utroskapen hans. Tyder vel på at ting har gått dårlig i det forholdet siden han nå er full av hevn og faen. Du er kanskje en som har opplevd at mannen din var utro, og derav alt hatet. Haha nei. Jeg ligger faktisk i sengen med samboer som holder rundt meg og sover søtt as we speak. Grunnen til at jeg hater er at jeg er piss lei av idioter med totalt mangel på selvinnsikt. Det er det verste jeg vet. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25 Innlegget er ryddet for personhets. Rainbow81, mod. Endret 28. oktober 2012 av Rainbow81 1
Gjest irritert Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 Det siste innlegget fra deg er både truende og støtende. Det ville nok kunne påført deg et besøksforbud om vi begge skrev under fullt navn. Du synes altså at den utro mannen er et godt menneske, men at kun kvinnen i et utroskapsforhold er den umoralske. Leve lenge dumskapen!
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #17 Skrevet 28. oktober 2012 Det siste innlegget fra deg er både truende og støtende. Det ville nok kunne påført deg et besøksforbud om vi begge skrev under fullt navn. Du synes altså at den utro mannen er et godt menneske, men at kun kvinnen i et utroskapsforhold er den umoralske. Leve lenge dumskapen! Jeg har ikke sagt noe om hva jeg mener om mannen. Denne tråden handler om deg og din idioti som faktisk har ført til besøksforbud. Sier bare litt om galskapen din. Selvinnsikt er en fin ting. Anonym poster: 4a3c4b91f7c64ed91e992b897817ff25
Hapa Skrevet 28. oktober 2012 #18 Skrevet 28. oktober 2012 For øvrig latterlig at du fremstiller eks-elskeren som et godt og uskyldig menneske - han valgte å være utro. At han er sint og søker hevn fordi jeg avslørte han er smålig, men det er jo umennesker som deg som mener at kun elskerinnen er skyld i utroskap. Nei, han var i et forhold og ikke jeg. At han løper gråtende til politiet og vil ha hevn fordi sannheten om ham kom for en deg, ja, det er noe normale mennesker synes er forkastelig. Men, hvorfor sa du det til kona hans? Hva var vitsen med det? Det var deg han var utro med, var det ikke? Ville han ikke knulle deg lenger?
Gjest irritert Skrevet 28. oktober 2012 #19 Skrevet 28. oktober 2012 Men, hvorfor sa du det til kona hans? Hva var vitsen med det? Det var deg han var utro med, var det ikke? Ville han ikke knulle deg lenger? Mer komplisert enn som så, vi var vel ganske slemme mot hverandre - og han ville etterhvert gjøre det slutt. Da fortalte jeg alt til kona, noe som ikke er straffbart men likevel anmeldte han fordi han hadde truet med at om jeg sa noe til henne skulle han ødelegge livet mitt. Trodde vel ikke at det skulle være så enkelt for han å få besøksforbud, noe han gjorde ut av ren hevn - han er slettes ikke redd for meg, for jeg har allerede avslørt han overfor kona. "Tilfeldigvis" kom også dette besøksforbudet kun et par uker etter at hans anmeldelse av meg ble henlagt.
Raven Emerald Skrevet 28. oktober 2012 #20 Skrevet 28. oktober 2012 Du er ikke tilfeldigvis lærer, TS..? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå