smittsmule Skrevet 4. januar 2014 #21 Skrevet 4. januar 2014 [email protected] sendte meg nettopp en mail med samme våset. Syns det hørtes for godt ut til å være sant! Så jeg droppet handelen.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2014 #22 Skrevet 4. januar 2014 [email protected] sendte meg nettopp en mail med samme våset. Syns det hørtes for godt ut til å være sant! Så jeg droppet handelen. Bra.
KomleKjetil Skrevet 4. januar 2014 #23 Skrevet 4. januar 2014 Hver gang jeg har solgt noe møter jeg alltid kjøperen face 2 face. :-)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2014 #24 Skrevet 4. januar 2014 Det her er svindel. Jeg opplevde akkurat det samme da jeg skulle selge brudekjolen min. Bare tull og fanteri. Jeg rapportere dette inn til paypal, fordi de har laget en svindelside som ser helt prikk lik ut som paypal. Dette tok både paypal og Finn.no svært alvorlig. Mvh Yvonne http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/heiajente.gif Hvor lenge siden opplevde du det? Trenger jo ikke være svindel hele tiden.Anonymous poster hash: 9e24b...3af
Anglofil Skrevet 4. januar 2014 #25 Skrevet 4. januar 2014 (endret) Hvor lenge siden opplevde du det? Trenger jo ikke være svindel hele tiden.Anonymous poster hash: 9e24b...3af Skjedde for 1 1/2 år siden. Nei, alt på finn.no er ikke svindel, men bruker de den framgangsmåten blir jeg skeptisk. Mvh Yvonne Endret 4. januar 2014 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå