AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Må ha et brett der jeg kan legge inn norske apper, der barnet f.eks kan lære bokstaver, lese etc. Etter som jeg har forstått, så er det apple som er beste på applikasjoner, og android har mest på engelsk? Har sett på Kurio brettet, som har grei pris, men lite norske apper... og et begrenset utvalg generelt. Er det da kun iPad som er aktuelt? Og er det nok med 16 GB eller bør jeg kjøpe 32 GB? Anonym poster: 93e209850f73ab88ab0a48ae6a6a0ac1
Lutetium 71 Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Hva med en helt analog tavle (med kritt)? Bøker fins enda i papirversjon. Begge to er billigere, gir høyere oppløsning, og har et enormt utvalg av norske "apper". Beklager avsporingen, men noen ganger går tilogmed jeg litt lei av høyteknologiske løsninger på absolutt alt. 5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Jo helt klart, men nå er ikke jeg den mest pedagogiske... Så derfor er det bedre med noen lærerike applikasjoner, som helt sikkert er en mer morsom måte å lære på i dette tilfellet. Anonym poster: 93e209850f73ab88ab0a48ae6a6a0ac1
Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Ville først og fremst gått gjennom appstore og google play for å se hvem av de som har hvilken spill! Vet sndroid har en del norske læreprogram,men hvor bra de er vet jeg ikke! Selve brettet er det samme hvilket blir, de fleste vil ikke egne seg særlig forbarn, de er skjøre,tåler ikke så mye, og man må hele tiden ha barnet under oppsyn!
kattepus89 Skrevet 29. oktober 2012 #5 Skrevet 29. oktober 2012 iPad er mye lettere for et barn å betjene enn andriod-brett, vil jeg tro...
Gjest Skrevet 29. oktober 2012 #6 Skrevet 29. oktober 2012 iPad er mye lettere for et barn å betjene enn andriod-brett, vil jeg tro... Ungen til ei bekjent på 2-3 år har nullproblemer, men barn skal ikke sitte med det alene uansett! Spill må forklares og vises, og skrus på!
Gjest chiki Skrevet 30. oktober 2012 #7 Skrevet 30. oktober 2012 Jenta mi som nettopp ble 2 år har blitt ekspert på iPaden vi har fått. Finner frem selv, og har lært mye. Lært navnene og lydene på alt fra kanin til krokodiller, og kjenner igjen noen av bokstavene og lydene. Ellers pusler hun en del på den. Skal sies at hun ikke spiller hver dag, og sitter ikke så lenge om gangen heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå