Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en ferie til mellom amerika på 4 uker som er betalt flybilletter til.. Jeg har avsluttet vårt forhold, men vi bor fremdeles sammen da han leter etter en plass å bo. Nå er det 2 uker til ferien vi skulle ha sammen og jeg har lyst på ferie da jeg ikke har hatt noenting hele året. Han sier jeg kan fremdeles være med om jeg vil. Vi snakker helt greit sammen om dagen, litt rar stemning. Men alt går forholdsvis greit.. Jeg er litt frem og tilbake om hva jeg skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg aldri i livet gjort. Når det blir slutt så er det jo alvorlige saker som har skjært seg mellom dere - hvordan kan du da orke å dra på fire ukers ferie med ham?

Skrevet

Det hadde jeg aldri i livet gjort. Når det blir slutt så er det jo alvorlige saker som har skjært seg mellom dere - hvordan kan du da orke å dra på fire ukers ferie med ham?

Det er ikke alvorlige saker, noen ting som vi er ulike på og min fysiske tiltrekning! Ingenting som gjør at vi hadde forlatt hverandre midt i ødemarka!!

Skrevet

Jeg hadde helt klart dratt :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde helt klart dratt :D

Skikkelig dilemma dette da.. Men han satt noen kriterier til meg hvis jeg skulle være med. Ikke la noen menn smøre meg på ryggen og ikke snakke og flørte. Ikke at jeg hadde gjort det heller da.. Men ting kan kanskje bli rart, men søren altså.. Jeg tenkte ikke gjennom ting.. Ferie kjøpt, mne jeg ville endre livet akkurat nå. Kommer sikkert aldri til å få mulighet til en slik ferie igjen :-S

Skrevet

Jeg hadde dratt, men med en klar avtale om at dere drar som venner og at det er forbudt å flørte og rote med andre på turen. For ferien vil bli helt spolert om dere begynner å krangle og lage drama i et fremmed land langt hjemmefra...

Hvis ferien og opplevelsen er viktig, klarer dere disse få ukene som venner og så flytter dere fra hverandre etterpå med en hyggelig avslutning på forholdet deres.

Skrevet

Jeg hadde blitt gal etter første dagen med min eks, men klart hvis dere har en god tone så burde dere dra!

Skrevet

Uff nå blir jeg sååå usikker her.. Men takk for svar folkens ;-)

Gjest blah blah
Skrevet

Jeg ville dratt, absolutt.

Og flørte med andre menn burde du jo uansett vente litt med siden det nettopp er blitt slutt, og du vil uansett få mulighet til det senere, så respekter han på det området

• Liker 1
Skrevet

Av alle mine exer har jeg bare en, kanskje to, jeg kunne sett for meg at det kunne blitt en gjensidig hyggelig opplevelse for. Så dette blir et helt individuelt spørsmål bare du som har inngående kjennskap til han og ditt kan ta stilling til. Hva sier magefølelsen? Klare regler må settes . Er det opplagt vil følge dem kan det jo også åpne for et livslangt vennskap på tross av at dere skilles. Enten blir det en flott tur eller en dårlig tur og slikt er det bare du som kan vite.

Gjest gjeeest
Skrevet

Hvorfor ikke, hvis dere går godt i lag? Jeg har en eks jeg kunne dratt med, og en jeg aldri i livet hadde klart å vært med på en så lang tur uten at det skulle blitt skikkelig kleeint :P Du må bare kjenne på det og stemningen dere imellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...