Gå til innhold

Julegaveønsker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får barna deres alltid det de ønsker seg til jul? Barna til min samboer er vant til å kunne bestille det de vil til jul/bursdag, og får det alltid.

Er det vanlig?

Anonym poster: 463461a84d6424aa7035ab635499a729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er veldig vanlig.

Jeg visste som regel noe av hva jeg kom til å få til jul, og jeg likte det veldig godt!

Da følte jeg at jeg på en måte var "garantert" å få noe som jeg faktisk ville ha, i stedet for å bli skuffet over sokker og andre bløte ting :P

Hvor politisk korrekt dette måtte være, bryr jeg meg ikke om.

Jeg synes det er hyggelig å kjøpe det jeg vet folk ønsker seg.

Julen handler en del om forventninger, særlig hos barn, det kommer man ikke fra.

Anonym poster: b43b82c3c60a05c9ba45a19370bad13c

• Liker 1
Skrevet

Her I huset barn skriver/tegner ønskebrev til nisse. Og alltid får noe fra listen og noe nisse selv tror at han trenger.

• Liker 2
Skrevet

Nå mener jeg ikke at de får noe av det de ønsker seg, de skriver bestillingsliste og får alt.

Anonym poster: 463461a84d6424aa7035ab635499a729

Skrevet

Nei, det er ikke vanlig i min familie ihvertfall.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det kommer ikke til å bli vanlig her, men vi kommer alltid til å kjøpe noe barnet ønsker seg og/eller vil sette pris på/få bruk for. I fjor kjøpte vi bilstol siden gullet bare var 7 mnd og ikke skjønte så mye uansett, pluss en bok under treet fra katten som er mer eller mindre i stykker-lest :)

Skrevet

Nå mener jeg ikke at de får noe av det de ønsker seg, de skriver bestillingsliste og får alt.

Nei, huff, slik er det ikke her i huset iallfall. De får noe av det de ønsker seg, ja, men slett ikke alt, og ikke nødvendigvis det dyreste heller, selv om det kanskje er "det jeg ønsker meg mest av alt i heeeeeeele verdeeeeeen". ;-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...