Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fulltidsstudent, og meldte meg opp i Matte R1 for å kunne ta en del fag på universitetet som enkeltemnestudent også. Saken er at jeg ikke har hatt tid til å gjøre matte pga universitetsstudiene.

Jeg kan my av algebraen som er pensum i R1, og jeg kan derivere. Det jeg ikke kan er integraler, geometri og trigonometri. Har jeg noen sjanse til å klare å bestå på 4 uker?

Anonym poster: c79bbc172b083353a7757569125560ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt, jeg fikk en treer på mye kortere tid enn dèt. På eksamen jeg hadde gjorde jeg omtrent kun de letteste deloppgavene og de funket jo greit det.Dersom du kan dedikere mye av de neste fire ukene til faget vil jeg til og med tro du kan komme deg på en firer-femmer

Anonym poster: d5faa769c4af30e0fada584bcb846fda

Skrevet

Integraler er vel en del av R2,ikke R1?

Men ja, dette greier du fint hvis du setter deg ned nå.

Skrevet

Integraler er vel en del av R2,ikke R1?

Men ja, dette greier du fint hvis du setter deg ned nå.

Absolutt, jeg fikk en treer på mye kortere tid enn dèt. På eksamen jeg hadde gjorde jeg omtrent kun de letteste deloppgavene og de funket jo greit det.Dersom du kan dedikere mye av de neste fire ukene til faget vil jeg til og med tro du kan komme deg på en firer-femmer

Anonym poster: d5faa769c4af30e0fada584bcb846fda

Takk for svar. Hvordan ville dere anbefalt at jeg forbered meg til eksamen? Bare starte å gjøre eksamenssett?

Skrevet

Takk for svar. Hvordan ville dere anbefalt at jeg forbered meg til eksamen? Bare starte å gjøre eksamenssett?

Du trenger neppe en hel måned på å gjøre eksamensoppgaver... Gå gjennom teorien, forstå den, gjør oppgaver i boka og så kan du gå videre til eksamensoppgaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...