Gjest linda Skrevet 28. oktober 2012 #1 Skrevet 28. oktober 2012 Man skal jo være lojal mot familie og venner, og ikke være en "tyster". Man vil jo heller ikke at partner skal få tusner i bot og miste kjøreretten. Det er jo veldig kjipt, og upraktisk for forholdet.:/ Men man kan jo alikevel bli redd når den man er glad i kjører avgårde ganske beruset på sin bil/moped/motorsykkel. Spesielt om det har hendt før og han ikke ser ut til å lære. Ville dere ringt politiet?
Ego Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Ja! Helt klart. Ville hatt grusomt dårlig samvittighet om jeg ikke anmeldte det og mennesket endte opp med å kjøre ihjel noen. 8
Gjest linda Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Selv om det var bare en moped som går i 60 og det var midt på natt? Jeg var i en sånn situasjon i går. Og nå er partner sur på meg fordi jeg anmeldte. :/ Han klarer virkelig ikke skjønne at jeg var redd for han, pga full, vinterføre etc..., og han mener jeg er en "dårlig dame" pga det. Skjønner jo hans perspektiv og bitterhet, konsekvensene av dette er jo kjipe, men samtidig synes jeg det er en umoden holdning til det hele. Han kan skylde på seg selv, synes jeg... Og forstå konsekvensene av slikt og at jeg ble redd for ham.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Selv om det var bare en moped som går i 60 og det var midt på natt? Jeg var i en sånn situasjon i går. Og nå er partner sur på meg fordi jeg anmeldte. :/ Han klarer virkelig ikke skjønne at jeg var redd for han, pga full, vinterføre etc..., og han mener jeg er en "dårlig dame" pga det. Skjønner jo hans perspektiv og bitterhet, konsekvensene av dette er jo kjipe, men samtidig synes jeg det er en umoden holdning til det hele. Han kan skylde på seg selv, synes jeg... Og forstå konsekvensene av slikt og at jeg ble redd for ham. Jeg må si jeg respekterer valget ditt. Selvfølgelig er han sur på deg, men du gjorde det rette. Og han er en mye dårligere kjærete som setter sitt eget og andres liv i fare på den måten der. Jeg snakker stort sett menns sak på dette forumet fordi jeg syns de fleste kvinner er egoistiske og urimelige, men står stor respekt av det du gjorde. Hvem bryr seg om han mener at du er en dårlig dame. Du er et godt menneske og det er mye viktigere. Anonym poster: 4e281337b9d8cc419b8b61c013337647 6
Rskre Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Nei, sjølvsagt ville eg ikkje det. Her i bygda støttar ein kvarandre. Endret 28. oktober 2012 av Rskre 1
Gjest linda Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Takk. Han vil at jeg skal føle meg dårlig, han mener jeg har vært slem, og sier han skjemmes av meg. Skjemmes av å være .sammen med en så illojal dame. Sier han kommer til å være flau over meg når kompisene hans lurer på hva for slags dårlig dame jeg er. Synes det sier litt om kompisene, jeg... Skjønner jo dilemma i dette, men samtidig mener jeg at et hvert voksent ansvarlig hode ville tatt en slik avgjørelse. Spesielt siden det er 2. Gang på 1 uke... Anmeldte ikke sist gang. Så da tok han vel ikke seriøst nok at jeg ble redd da.
Silver Crook Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, sjølvsagt ville eg ikkje det. Her i bygda støttar ein kvarandre. 10
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Takk. Han vil at jeg skal føle meg dårlig, han mener jeg har vært slem, og sier han skjemmes av meg. Skjemmes av å være .sammen med en så illojal dame. Sier han kommer til å være flau over meg når kompisene hans lurer på hva for slags dårlig dame jeg er. Synes det sier litt om kompisene, jeg... Skjønner jo dilemma i dette, men samtidig mener jeg at et hvert voksent ansvarlig hode ville tatt en slik avgjørelse. Spesielt siden det er 2. Gang på 1 uke... Anmeldte ikke sist gang. Så da tok han vel ikke seriøst nok at jeg ble redd da. Dere er ikke veldig gamle, er dere? Anonym poster: 4e281337b9d8cc419b8b61c013337647 1
Gjest linda Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Å få noen til å slutte med fyllakjøring slik at de ikke skader seg selv eller andre, er også støtte, Rskre. Om noen du er glad i ble stygt skadet pga at du mener du "støtter" dem uten å melde fra, så hadde du kanskje blitt litt betenkt..
Gjest linda Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Han er 24, jeg er eldre enn ham... Begynner å lure på om jeg er dum og at han er for umoden. Vil stifte familie snart, noe han også vil, men ting som dette (reaksjonen hans ikke minst) får meg til å tvile.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Ts jeg trodde han var 16 ut i fra slik han er beskrevet her!
Gjest Darthoven Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 Ville aldri angitt min kjære for noe som helst. Når det er sagt, så hadde jeg heller aldri vært sammen med en person som kjørte i fylla (med mindre hun hadde en jævlig god grunn) 3
Gjest Martin Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Selvsagt hadde jeg aldri i verden anmeldt min egen partner. Jeg er hundre prosent ljoal overfor henne uansett situasjon. Men vi måtte selvsagt hatt en dyp samtale om promillekjøring i etterkant. 3
Andreas8 Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Selvfølgelig ville jeg ha gjort det. Først og fremst ville jeg ha pratet med henne og forklart at det er noe jeg må gjøre. Men jeg ville også ha holdt henne i hånden hele veien gjennom alt dette og støttet henne og vært der for henne gjennom alt. Det handler ikke om å "straffe" henne, for min del. Det handler om å ikke få en vane som igjen både kan ende stygt for hennes del og, enda verre, kan ende med at et barn blir påkjørt i fylla - kanskje drept. Og det, det unner jeg ikke noen å måtte leve med. Da er en slik straff en billig pris å betale for å kvitte seg med slik oppførsel. Endret 28. oktober 2012 av Andreas8 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 Takk. Han vil at jeg skal føle meg dårlig, han mener jeg har vært slem, og sier han skjemmes av meg. Skjemmes av å være .sammen med en så illojal dame. Sier han kommer til å være flau over meg når kompisene hans lurer på hva for slags dårlig dame jeg er. Synes det sier litt om kompisene, jeg... Skjønner jo dilemma i dette, men samtidig mener jeg at et hvert voksent ansvarlig hode ville tatt en slik avgjørelse. Spesielt siden det er 2. Gang på 1 uke... Anmeldte ikke sist gang. Så da tok han vel ikke seriøst nok at jeg ble redd da. Det er han som skal skjemmes! Man kjører ikke i fylla, punktum. Jeg hadde driti i om sånne idioter kjører av veien og tar kvelden, hadde det ikke vært for at de fort kan skade uskyldige samtidig. Er han her virkelig noe å samle på, TS? Synes det er bra at du anmeldte ham. Jeg ville gjort akkurat det samme, sånn bortsett fra at fyllekjøring ville vært en dealbreaker for min del. Anonym poster: 39163a4332094b94be7ff1798202939a 4
Gjest Bud Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, sjølvsagt ville eg ikkje det. Her i bygda støttar ein kvarandre. Nei, der du kommer fra smir alle sine egne dørbeslag. Får noen muligheten til å tråkke på nabo`n så gjør de det. 7
LukaFrost Skrevet 28. oktober 2012 #17 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, jeg hadde ikke anmeldt mannen min om han hadde kjørt i fylla. Men han hadde fått en skikkelig skyllebøtte av meg. 1
Berentsens Skrevet 28. oktober 2012 #18 Skrevet 28. oktober 2012 Selvsagt ville jeg ha anmeldt. Jeg har tidligere opplevd at noen i nær familie har fyllekjørt, og da kontaktet jeg politiet. Vedkommende ble heldigvis stoppet før noen andre ble skadet.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #19 Skrevet 28. oktober 2012 Nei, sjølvsagt ville eg ikkje det. Her i bygda støttar ein kvarandre. HahahahahahahAhhHAHhhHHhHAHHAH LOL om du vet hva det betyr. Uansett, jeg meldte eksen min for fyllekjøring så skjønner hvordan du har det. Min eks var sinnsykt ustabil, og når politiet fant ham så klikket han så fælt at han endte et par dager på psykiatrisken og. Det og ga han meg skylden for. Anonym poster: 62e550b4404dc574d9cc182756fade59 1
Rskre Skrevet 28. oktober 2012 #20 Skrevet 28. oktober 2012 HahahahahahahAhhHAHhhHHhHAHHAH LOL om du vet hva det betyr. Uansett, jeg meldte eksen min for fyllekjøring så skjønner hvordan du har det. Min eks var sinnsykt ustabil, og når politiet fant ham så klikket han så fælt at han endte et par dager på psykiatrisken og. Det og ga han meg skylden for. Anonym poster: 62e550b4404dc574d9cc182756fade59 Kvifor skrattar du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå