AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg tenkte da å slutte med solarium og heller starte med selvbruningskrem. Tidligere har jeg da hatt skille ved bikinitrusa, men hvordan gjør dere det ved bruk av selvbruningskrem? Lager man seg likevel et truseskille? For et sted må jo "grensa gå".... om dere skjønner hva jeg mener. Anonym poster: f7a918f6bbf0e1ae347b2c3d577a86a9
Dricka Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 eh... det skillet bestemmer du vel selv hvor skal være.. om du vil ha skille så velger du det.
Samine89 Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Hvorfor vil du ha truseskille? Det er jo så stygt :S
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg vil vel ikke absolutt ha truseskille, men hvor går grensa da? Smører man da helt inn i rumpesprekken? Kan det bli noe greie på liksom? Bare lurer på hva dere andre gjør jeg. Eller er det kanskje ikke noe problem, man bare smører inn hele rompa? Anonym poster: f7a918f6bbf0e1ae347b2c3d577a86a9
Samine89 Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg smører inn hele kroppen ned til rompesprekken (ikke akkurat inni men), jeg smører også venusberget (med mindre jeg har pels da . Prøv å få med alle lure kroker på kroppen som er dumt å glemme å smøre, som nakken og bak ørene, eller kan skille syntes om du har håret i hestehale. Jeg sørger alltid for å lakke neglene først (omså med en blank lakk) for selvbruning kan fort trekke inne i neglene, så blir de gule. Etter jeg har smurt hele kroppen vasker jeg hendene Godt, bruker neglebørste for å få vekk krem under neglen og neglebånd, så avslutter jeg med å ta bommulspad med selvbruning på og smører oppå hendene. Da blir hendene brune uttpå og hvite inni som er naturlig. (jeg klarer ikke å bruke hansker for føler ikke jeg får det like jevnt). Jeg liker best å bruke å bruke denne fra piz buin, den kan du selv stille på hvor mye farge du ønsker å ha. Jeg liker bedre å bruke litt farge i begynnelsen og heller og smøre flere ganger med mer farge etterhvert, enn å bare peise på med knallbrun første gangen, mye større sjangs for at det blir skjoldete da.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Tusen takk for gode råd Samine89! Da får jeg vel bare prøve jeg også Anonym poster: f7a918f6bbf0e1ae347b2c3d577a86a9
kills Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg liker ikke skiller, så jeg smører inn hele kroppen. Om du synes truseskille er fint, så får du vel bare ha på deg truse og la være å smøre der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå