Gå til innhold

Hva er det værste du har gjort mot din kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det værste du har gjort mot din kjære eller noen du er glad i? Og hva gjorde du for å gjøre det godt igjen..?

Anonym poster: 176e49d509dcadea308f8a590ca3883a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bitt av en bit av penis hodet! :( Gikk litt vilt for seg kan man si, ikke stort jeg kunne gjøre for å gjøre det bra igjen men.. Er nå fortsatt sammen da :)

Skrevet

Bitt av en bit av penis hodet! :( Gikk litt vilt for seg kan man si, ikke stort jeg kunne gjøre for å gjøre det bra igjen men.. Er nå fortsatt sammen da :)

fikk han mindre lyst på Blowjobs etter det eller? bite-job! au da! hahaha

Skrevet

fikk han mindre lyst på Blowjobs etter det eller? bite-job! au da! hahaha

Hehe, jaa, har ikke fått lov etter det :P

Skrevet

Haha off, hørtes ikke bra ut:p legevakten da eller? Må i såfall ha vert temmelig flaut:p

Var en gang vi hørte et knekk i penis, og tenkte etterpå hvor fælt det hadde vert å gptt til legen med knukket penis:p

Har egentlig ikke gjort noe sånn forferdelig ille. Ikke som jeg kommer på iallefall;)

Gjest Loverdose
Skrevet

Når jeg tenker meg om har jeg aldri gjort noe vondt mot kjæresten min! Eller, jeg klorte han på penis under sex engang, da.. Hvordan jeg gjorde det godt igjen husker jeg ikke. Også knakk jeg ene krykka hans etter han hadde operert beinet (med et uhell, selvfølgelig)....

Skrevet

Hva jeg gjorde galt aner jeg ikke. En dag vendte hun meg ryggen bare.

Anonym poster: 40eb65ed1a54186ad93d4b5599791275

Gjest Wanderlust
Skrevet (endret)

Haha, jeg hadde nesten glemt denne episoden! Jeg har aldri gjort noe skikkelig ille mot kjæresten med vilje, men dette er verdt å nevne.

Vi var på ferie i sommer og dette skjedde da på hotellrommet. Det var rett før vi skulle ha sex(dette hadde ikke jeg fått med meg), og typen skrudde av alt lyset slik at det ble bekmørkt. Han kom gående fra badet og sa ingenting. Jeg blir utrolig redd når det er mørkt og jeg ikke vet hvor folk er, og var helt sikker på at intensjonen hans var å skremme meg.

Jeg lå på ryggen i senga og sprelte med beina som en slags forsvarmekanisme, ikke vet jeg... Han listet seg bort til meg og kom da borti min sprellende fot. Jeg skvatt noe så sinnsykt, for jeg trodde han var et helt annet sted. Automatisk sparket jeg til med beina og kjente at jeg traff typen og at han falt ned på gulvet. Så fulgte utrolig mange banneord fra typen, samt en del stønning. Da jeg skrudde på lyset viste det seg at jeg hadde sparket ham midt i ansiktet og på nesa! Han blødde til og med litt... Var visst sinnsykt vondt, i følge ham.

Haha, huff... Jeg hadde så utrolig dårlig samvittighet! Her prøver kjæresten min å være søt, og det jeg gjør er å sparke ham i ansiktet. Kjempeflott.

Endret av Wanderlust
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...