Gå til innhold

Hvor fornøyd er du med ditt eget utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fornøyd er du med ditt eget utseende og hvorfor?

Hva er du fornøyd med og hva er du missfornøyd med? Terningkast....

Anonym poster: 64a2766353a3f7c014e0bb5986863c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt er jeg fornøyd med utseendet mitt. Det jeg ikke er helt fornøyd med er nesa mi, men det er mer flisespikkeri. Det er vanskelig å gi meg selv terningkast, for det kommer an på hvilken dag det er, for noen dager er gode dager, andre er elendige. Som regel virker det som folk er fornøyde med personligheten sin, og ikke utseendet, men med meg er det motsatt; utseendet mitt kan jeg definitivt leve med, men personligheten min er jeg svært misfornøyd med.

Anonym poster: 151f5dd50d88ed637ef93dc9541a5969

• Liker 2
Skrevet

Generelt er jeg fornøyd med utseendet mitt. Det jeg ikke er helt fornøyd med er nesa mi, men det er mer flisespikkeri. Det er vanskelig å gi meg selv terningkast, for det kommer an på hvilken dag det er, for noen dager er gode dager, andre er elendige. Som regel virker det som folk er fornøyde med personligheten sin, og ikke utseendet, men med meg er det motsatt; utseendet mitt kan jeg definitivt leve med, men personligheten min er jeg svært misfornøyd med.

Anonym poster: 151f5dd50d88ed637ef93dc9541a5969

har du en fæl persnlighet?

Anonym poster: 64a2766353a3f7c014e0bb5986863c95

Skrevet

Jeg er egentlig veldig fornøyd med utseendet mitt, akkurat nå kunne jeg bare ønske det var noen andres. Begynner å bli lei.

Gjest Loverdose
Skrevet

Jeg er langt ifra fornøyd med mitt utseende. Jeg er av den typen som knapt takler å se meg i speilet og blir lei meg når jeg er ferdigsminket. Har slitt med utseendet mitt i mange herrens år, begynner å bli temmelig lei av å bruke 80% av dagens energi på ansiktet og kroppen min. Men sånn går det når man aldri blir fornøyd og er egentlig dømt til å se fæl ut. :(

Gjest Wanderlust
Skrevet

Det varierer veldig hva jeg syns om hvordan jeg ser ut. Jeg er nesten alltid positiv til ansiktet mitt, men det er kroppen det går på når jeg har en dårlig dag og er misfornøyd. Generelt så er jeg veldig fornøyd, egentlig. Ser jo alltid problemområder og ting jeg skulle ønske jeg kunne endre, men syns likevel jeg ser bra ut. Liker også noen "skavanker", for de gir meg særpreg.

Når alt kommer til alt, så skulle jeg ikke ønske at jeg så ut som noen andre. Jeg ville bare ha strammet opp kroppen litt mer, og da ville jeg ikke hatt noe å klage på.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Terningkast 4

Jeg er fornøyd med øynene og munnen, men ikke særlig fornøyd med nese og ansiktsform. Er heller ikke fornøyd med håret mitt. Uansett hva jeg gjør med det så er det fælt. Det er i grunnen langt, fint og bølgete, men passer liksom ikke til ansiktet mitt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle inderlig ønske jeg evnet å forsone meg med hvordan jeg ser ut, men faktum er at jeg hverken er eller aldri har vært fornøyd med mitt eget utseende. Jeg kan stå opp om morgenen, se meg selv i speilet og regelrett få tårer i øynene. Aller mest får jeg lyst til å knuse speilet og klore opp ansiktet til "hun" som ser tilbake på meg. Jeg hater det jeg ser, grenseløst. Jeg kan til tider føle meg forferdelig overfladisk som tenker slik, og jeg prøver jevnlig å trøste meg selv med at jeg ellers er en genuint snill og omsorgsfull person, noe jeg regelmessig får bekreftelse på av menneskene rundt meg. Jeg prøver å fortelle meg selv at "utseende er ikke alt".. Altså er jeg igrunn fornøyd med min egen personlighet, men utseendet mitt kan jeg simpelthen ikke fordra.

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

En svak 4'er på terningen. Er veldig fornøyd med øynene, ganske fornøyd med lepper og øyebryn, ok fornøyd med kinnbein, men ikke fornøyd med kjeve og nese. Har alt for veik hake og for bred nese...

Kroppen er vell en 3'er. Liker midja mi og puppene, men ikke vekta og fettet:P

Skrevet (endret)

Ansikt, terningkast 5.

Kropp, terningkast 4.

Endret av Liquorice
Gjest HunterLady
Skrevet

Ansikt, terningkast 8.

Kropp, terningkast 7.

Terninger går bare opp til 6.

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Sekssida terninger ja. Men det finnes ti-sida, tolvsida, tjuesida osv også :)

Jeg er fornøyd med det meste. Helt fornøyd blir man vel aldri. Jeg tror jeg var mer misfornøyd før, selv om dersom jeg ser på bilder av min egen kropp fra 5 år tilbake tenker; "Holy carpe, hvorfor var jeg ikke mer fornøyd?" Så det handler vel mye om "mind set".

Jeg kunne godt droppa å hatt litt rødlig skjegg. Men har heldigvis brunt og vakkert hår, så det kunne vært verre. Jeg kunne godt hatt litt kraftigere lår, men det er bare å trene mer. Jeg kunne godt vært foruten en nese som har vært most fire ganger, men jeg velger å tro at det gir mer litt character. Jeg kunne også vært litt høyere, men jeg er i det minste på riktig side av snittet.

Tryne; 8/10 jeg er ikke Brad pitt, men ingenting galt med det heller

Kropp; 7/10 med potensiale for 9/10 om jeg ikke var så glad i rødvin og smågodt.

Skrevet (endret)

Ansikt: Varierer, noen dager kan jeg føle meg som en 8/10, andre dager 2/10. Vil si 6/10.

Kropp: 3/10. Ikke særlig glad i kroppen min!

Endret av antibac
Skrevet

Beklager

Gjest Darthoven
Skrevet

Beklager

En sekssidet terning er en heksaeder

En åttesidet terning er en oktaeder

osv osv..

• Liker 1
Skrevet

24 år og måne, kjipern det ja.

Anonym poster: 584f6bf7c21e9ed10cfb52e8cf5814f3

Skrevet

Jeg skulle gjerne sett totalt annerledes ut hadde det vært opp til meg selv.

Men i forhold til "hverdagsmennesket" så ligger jeg nok over gjennomsnittet.

Men kunne gjerne vært av en helt annen opprinnelse, synes thai-damer er nydelige!

Anonym poster: bff9cf80567cf4f19f3c81e44910d7cd

Gjest HunterLady
Skrevet

En sekssidet terning er en heksaeder

En åttesidet terning er en oktaeder

osv osv..

Hey!!!! Det er ikke skikkelige terninger!

Jeg synes bare folk skal prøve å følge instruksene i HI. Er det så vanskelig? Jeg har nemlig OCD, og blir superstressa når folk bruker skalaer framfor terningkast! :murvegg:

Skrevet

Vel, av og til føler jeg meg som et troll, andre ganger tror jeg seriøst (ok, i hvertfall nesten) at jeg kunne ha vunnet miss universe, men flest ganger føler jeg meg helt "ok" :) Jeg stoler på at jeg er helt ok jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...