TheSgirl Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Noen som har forslag til ett pc-spill eller to? Gjerne i adventure-katagorien.. Men ikke type veldig mørk og dyster med alt for mye slåssing og vold..
Gjest Bond Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Dragon Age, 1 er bedre enn 2, men begge er morsomme.. Er litt mer rpg enn adventure, og er jo litt slåssing da, men utrolig engasjerende historie og gode karakterer i den første i alle fall - og har man spilt den første spiller man nesten uansett den andre også (og andre er litt mindre ren rpg)
Guybrush Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 The Walking dead kapitelene fra Telltale games. om du liker humor kan jeg anbefale Sam and max fra samme gjeng. 1
TheSgirl Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2012 Takker for tips,skal sjekke ut Dragon Age først nå Men tar gjerne imot flere forslag
Minya Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 MMO/PVP: Guild Wars 2 (relativt nytt) League of Legends (om du har venner du kan spille online med) Diablo 3 Singleplayer; Dragon Age (eneren med evt expansions) Portal (Steamclient) Portal 2 (Steamclient) Heroes of Might and Magic 3 (gog.com) Gabriel Knight-serien (gog.com) Tex Murphy-serien (gog.com) Monkey Island-serien (nedlasting eller cdon.com) Bigfish games (masser av småspill, hiden object og slikt. Fint tidsfordriv) Multiplayer; Minecraft (minecraft.net, krever server om du skal spille multiplayer) Terraria (Steamclient, krever server for multiplayer)
kattepus89 Skrevet 29. oktober 2012 #9 Skrevet 29. oktober 2012 startet på Dragon Age 1 i dag, selv. Ser bra ut hittil
Kakemami Skrevet 30. oktober 2012 #10 Skrevet 30. oktober 2012 Heroes of Newerth, er et sinnsykt kjekt online spill. Anbefaler det sterkt! Er en smule vanskelig i begynnelsen, men man kommer inn i det :-) Du kan spille med meg, haha!
TheSgirl Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2012 Heroes of Newerth, er et sinnsykt kjekt online spill. Anbefaler det sterkt! Er en smule vanskelig i begynnelsen, men man kommer inn i det :-) Du kan spille med meg, haha! Skal sjekke det ut straks :D Kan man spille sammen altså?
Kakemami Skrevet 30. oktober 2012 #12 Skrevet 30. oktober 2012 Skal sjekke det ut straks :D Kan man spille sammen altså? Yep! Jeg heter ''klompen'' :-) Bare å legge meg til!
Zakuro Skrevet 30. oktober 2012 #13 Skrevet 30. oktober 2012 Plants vs Zombies:D Hysterisk morsomt^^, Du kan spille online versjonen på nett for å se om det er noe for deg:)
Gjest Athena89 Skrevet 8. desember 2012 #14 Skrevet 8. desember 2012 Jeg spiller Diablo 3 og er rimelig hekta
ITgutten Skrevet 9. desember 2012 #16 Skrevet 9. desember 2012 Walking dead, men kan ikke låve at det ikke faller noen tårer i slutten 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå