AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Hvordan fjerner jeg en permanent hårfarge? Jeg farget håret mitt mørkerødt, jeg elsker fargen, men jeg synes ikke den passer meg. Er det muligt å få sin naturlige hårfarge tilbake, uten å farge håret en gang til? (jeg brukte XXL Live) Anonym poster: cca6200699138e8df39ff203851d9c5c
Professor Orm Skrevet 28. oktober 2012 #2 Skrevet 28. oktober 2012 Åssen farge er din naturlige hårfarge? Det er litt av en prosess å få det lyst hvis det er det du hadde. Hva enn du gjør, gå til frisøren. Hvis du er like mørk som den du har, så vil den falme etterhvert.
Gjest badeand1 Skrevet 28. oktober 2012 #3 Skrevet 28. oktober 2012 Du kan "fjerne" den ved å bruke head&shoulders, Men alt shampoen gjør er å få fargen til å falme litt så den ikke blir så sterk.
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2012 #4 Skrevet 28. oktober 2012 Hvordan fjerner jeg en permanent hårfarge? Jeg farget håret mitt mørkerødt, jeg elsker fargen, men jeg synes ikke den passer meg. Er det muligt å få sin naturlige hårfarge tilbake, uten å farge håret en gang til? (jeg brukte XXL Live) Anonym poster: cca6200699138e8df39ff203851d9c5c Du må avfarge (bleke) det hjemme eller hos frisør også må du farge det i din naturlige farge igjen.
Audrina Skrevet 28. oktober 2012 #5 Skrevet 28. oktober 2012 Det er ikke mulig å få sin egen naturlige farge tilbake. Du er nødt for å bleke håret helt ned, nøytralisere rødskjæret og farge det i en farge lik din naturlige. Det er en lang og dyr prosess som vil slite ekstremt på håret ditt. Gå for all del til frisør, ikke prøv deg frem hjemme! Snakker av erfaring her... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå