Gå til innhold

Er det sant at "nerdete" jenter er helt gale i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg hadde seg med ei litt nerdete jente, dvs. ei søt men ikke sterotypisk fin jente (hvis dere skjønner hva jeg mener?), og han sa at hun var den beste han noen gang hadde hatt. Hun var visst helt gal i senga og kunne ikke få nok p*kk... Er det noe sant i det han sier? Er "nerdete" jenter diggere i senga? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym poster: a6d26ae83d1d2defb6d93bf018d5abb0

• Liker 1
Skrevet

Nei, jenter er enten gale i senga eller kjedelige å prippene uavhengig av deres interessefelt.

Anonym poster: d59b73e7649fb16a7db90539c9e98adc

• Liker 3
Skrevet

Nei. Ikke rødhetter heller.

Tykke jenter, derimot.

(Nei, ikke nødvendigvis da heller.)

Anonym poster: be5c5c25ab2bcf5f7eef0d51cb936b96

Skrevet (endret)

Ikke nødvendigvis.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Nei. Ikke rødhetter heller.

Tykke jenter, derimot.

(Nei, ikke nødvendigvis da heller.)

Anonym poster: be5c5c25ab2bcf5f7eef0d51cb936b96

Hadde en samtale med en amerikaner fra Navyseals en gang. Han hevdet at man aldri hadde hatt skikkelig sex før man hadde gjort det med ei tykk ei.
Skrevet

Hadde en samtale med en amerikaner fra Navyseals en gang. Han hevdet at man aldri hadde hatt skikkelig sex før man hadde gjort det med ei tykk ei.

Da er det nok sant. Hvis det er en amerikaner som har sagt det. Fra Navy seals til og med. Damn gurl!

Sånn ellers: Nei, generaliseringer stemmer aldri 100%. Hvor er logikken i at mindre pene jenter skal ha høyere selvtillit i senga uansett?

Anonym poster: 80ace4cbf42269b0ac3c9ef75f14b0e0

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Veldig nerdete jenter har ut fra min erfaring ofte mange kinky sider. Dette kommer kanskje av at noen av de har litt "sære" interesser og dermed blir litt sær på andre områder også. Jeg vil tøre å påstå at nerdejenter i snitt er bedre i senga enn bimboer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen erfaring fra det, og er ikke noe glad i å generalisere. Men jeg tror HunterLady er inne på noe! Noen ganger er det kanskje også sånn at den som tørr å skille seg ut på én måte, heller ikke er like redd for å foreslå å gjøre ting som kanskje er litt "utenfor normalen"?

Sånn ellers: Nei, generaliseringer stemmer aldri 100%. Hvor er logikken i at mindre pene jenter skal ha høyere selvtillit i senga uansett?

Anonym poster: 80ace4cbf42269b0ac3c9ef75f14b0e0

Når ble nerdete synonymt med mindre pen?

• Liker 1
Skrevet

Er det virkelig noen som tror det finnes slike sammenhenger?

Skrevet

Er det virkelig noen som tror det finnes slike sammenhenger?

Ja, folk tror jo at planetenes posisjon styrer livet også, så det er ikke rart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...