Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt for stilen med "myggjagere" og lange bukser, og har to par støvler med spisse tær. Et fra DinSko, brune, legghøye, med kjempehøye stiletthæler, og et par sorte ankelhøye fra Bianco med litt lavere hæl og pynterem nederst på foten.

Men sko er ikke billig, spesielt ikke for meg som er en nyfrelst skofanatiker med praktisk talt ikke-eksisterende klesbudsjett. :sjarmor:

Nå er det jo vårsko som skal kjøpes inn, så jeg tenkte å unne meg ihvertfall ett par myggjagersko. Men jeg vil jo nødig bli sittende med skoskapet fullt av ubrukelige sko til høsten. :roll:

Har noen av dere følere ute moteverdenen og en god evne til å spå de kommende trendene? Hva skjer i utlandet? (Kanskje jeg burde kjøpe meg Vogue...)

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Hva i all verden er myggjagere???

Skrevet

Lurte på det samme. :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

Lurte på det samme.... :klø:

Skrevet

.... :klø: myggjagere...

tenker da umiddelbart på sånne lamper med tråder rundt som myggen brenner fast i jeg da... og de er jo ikke akkurat "in".... :-?

(men skrekkelig praktisk i malariaområder!! :sjarmor: )

Gjest Cuddly
Skrevet

Det er jo SPISSE sko, jo!

HALLO :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Åja.

Nei, det synes jeg er veldig stygt, og vil snart være helt utdattert. og jeg er en skofantast, men velger å kjøpe 0 slike sko. Og jeg bruker str 35/36, så jeg ville sikkert "kledd de" bedre enn mange andre som vil få merkelig lange føtter.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Er de ekstra treffsikre?

Skrevet

Det er sko som er så spisse at du kan sparke en mygg i r*** med dem

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes slike sko er bra ØGGLI, og håper de ikke er på moten så mye lenger...

Gjest Coral
Skrevet
:ler: Det var et nytt uttrykk for meg også :sjarmor: Men liker selv spisse sko/støvletter, syns det kan være ganske elegant og stilig. De har jo nesten bare spisse sko i butikkene nå, ihvertfall veldig mye. Men hvem vet hva som blir det neste?!!
Gjest the imp
Skrevet

Hvorfor bruke masse penger på sko hvis du ikke kan bruke dem når de ikke er moderne lenger?

Gjest Ethereal
Skrevet

Når motetyrannene roper "hopp", da må man hoppe (sier hun tørt). :wink:

Skrevet

Ja, og jeg hopper med glede. Ikke like høyt og heftig som mange andre, men liker å plukker noen elementer ut av motebildet for å oppdatere min personlige stil.

Skal man til enhver tid tenke på hvor lenge klærne man kjøper er mote, blir kanskje stilen kjedelig. Jeg liker mote, jeg.

Det meste i mitt klesskap er så klassisk at det ikke må byttes ut (med mindre jeg blir fet...). Men når jeg først liker noe, er det gjerne noe som ikke gud og hvermann ifører seg, og jeg ser at jeg har valgt riktig også med skoene.

Når jeg tenker over det, er vel egentlig uttrykket "myggjagere" et svensk uttrykk. Beklager.

Skrevet

:oops: jeg synes i grunnen spisse sko ikke er særlig lekkert.... men.... hva kjøpte jeg to par av i Gambia??? joda, spisse sko!!

Men det var ett par pensko og ett par ikke fullt like mye pensko, og de kostet skrekkelig lite og de var virkelig ok å ha på + at det var fint til pen-draktene der nede.

Men om jeg kommer til å bruke dem til annet en mine skreddersydde, gambiske drakter er jeg ikke så skråsikker på... kanskje til lange, vide bukser, slik at bare tuppene synes, det er vel maks... Men synes fremdeles ikke det er så innmari lekkert dersom man ikke har klær som følger samme stilen, altså litt sånn harems-aktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...