Gå til innhold

Hvem på KG har du lyst til å møte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om hvem man har møtt, er det noen på KG du har lyst til å møte? :)

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonym poster: 6e971aee2a34d1e275d6f1125626f492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å si når jeg ikke kjenner noe særlig til noen her inne...må man snoke på profiler da og komme litt i kontakt med noen da...

Anonym poster: 101ae6750d2d424f0d3d4c88ddc0f4e8

Skrevet

Med tanke på at jeg sliter med angst, nei. Hvis jeg ikke hadde angst, ja, flere.

Anonym poster: c896caff3bbc1d862481eac008682c9e

Skrevet

Jeg komme aldri noensinne til å dra på et arrangert treff, det er jeg ikke sosial nok til. Men det er noen av de jeg har blitt kjent med det hadde vært hyggelig å møte en dag ja. :)

Skrevet

Hvem faen bryr seg?

Anonym poster: f9838b73a39c335e8941dcbda26775d7

Skrevet

Hvem faen bryr seg?

"Alle er dumme når jeg er sur"? :kose:

• Liker 10
Skrevet

Hvem faen bryr seg?

Er det noen vits i å svare hvis man skal være frekk og ekkel?

Det er flere jeg kunne tenke meg å møte. Hvis det hadde blitt noe av det "alternative" julebordet ville jeg vært flue på veggen :fnise:

Anonym poster: d252fe99f8f21d623016b5a42dfa36bf

• Liker 2
Skrevet

Er nok litt for lite aktiv her til og kunne velge ut noe jeg har ville møtt.. Føler man må skrive kanskje litt mere med noen for og kunne peke ut en spesiell person. Blir liksom ikke nok å lese noen innlegg her og der fra en bruker :)

Gjest Lurifix
Skrevet

Vampen, Silfen, HunterLady, Tonje! og ja.. hun.. :bond:

Skrevet

Rskre, artig å krangle med.

Anonym poster: e227bed1acfc843d257150f4452797a7

• Liker 1
Skrevet

Vampen, Silfen, HunterLady, Tonje! og ja.. hun.. :bond:

....og ja...hun... :bond: ? Er det Nozzemonsteret du mener? :ler:

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg skal møte en profilert bruker her inne imorgen!! Blir mitt første KG-møte!! :)

Ellers er ikke jeg heller særlig glad i sosiale treff med fremmede mennesker, men jeg kunne tenkt meg å møte Yme, NozMonster, Lurifix, Giacomo og Karpuzi! Og selvsagt MikeWaters.. Men han har visst forsvunnet herfra.. :(

Skrevet

Jeg skal møte en profilert bruker her inne imorgen!! Blir mitt første KG-møte!! :)

Ellers er ikke jeg heller særlig glad i sosiale treff med fremmede mennesker, men jeg kunne tenkt meg å møte Yme, NozMonster, Lurifix, Giacomo og Karpuzi! Og selvsagt MikeWaters.. Men han har visst forsvunnet herfra.. :(

Får jeg gjette :plystre: Hehe.

Om du skal til Oslo traktene i nærmeste, eller senere tid så har jeg lyst å møte deg og :hoppendeglad:

Gjest HunterLady
Skrevet

Får jeg gjette :plystre: Hehe.

Om du skal til Oslo traktene i nærmeste, eller senere tid så har jeg lyst å møte deg og :hoppendeglad:

Hehe joda, du skal bare gjette. Er ikke top secret akkurat, men jeg gidder ikke brette det fullstendig ut heller. :)

Så bra! Da skal jeg gi et pip dersom jeg bestemmer meg for å besudle Oslo :D

Skrevet

Jeg møter gjerne alle de som bor/er innom Oslo som er opp for å møtes jeg ^^

• Liker 1
Skrevet

Hehe joda, du skal bare gjette. Er ikke top secret akkurat, men jeg gidder ikke brette det fullstendig ut heller. :)

Så bra! Da skal jeg gi et pip dersom jeg bestemmer meg for å besudle Oslo :D

Do it!

Neida det skjønner jeg godt. Er jo ikke alt man har lyst å dele selv om det ikke nødvendigvis er hemmelig heller :)

Gjest Lurifix
Skrevet

....og ja...hun... :bond: ? Er det Nozzemonsteret du mener? :ler:

Er du en detektiv? :ninja:

Gjest Gunfreak
Skrevet

Er du en detektiv? :ninja:

ALLE vil jo møte nozzy!

Skrevet (endret)

Og selvsagt MikeWaters.. Men han har visst forsvunnet herfra.. :(

Jeg har truffet han, og jeg står fortsatt på at han er ei gammel dame med masse katter.

Men: Jeg har lyst til å treffe(eller kanskje mest heller observere) Fuckman 1983. Og før ville jeg sagt Flanør. men han har blitt så ufattelig stueren at det jo ikke er sant.

Jo, men Fuckman er jeg seriøst utrolig nysgjerrig på. Om jeg arrangerer Kgtreff på Vip Room tror jeg han stiller :ler: Da bør jeg kanskje invitere RImmern også....merker jeg utelater noen åpenbare her, men kommer ikke på brukernavnene....

Endret av norah
Gjest Lurifix
Skrevet

Lurifix

:5:

ALLE vil jo møte nozzy!

Klart! men jeg skulle være litt lur, men Aldrisur var en smule lurere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...