Gå til innhold

Sint fordi jeg avlyste date...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avtalte forrige helg en date med en mann fra sukker denne lørdagen, de ble gjort på en spøkende tone uten noen utveksling ev tel. Jeg så faktisk frem til å treffe han fordi han virket morsom, kul og hyggelig.

Men så tidligere i denne uken er jeg på en date som utviklet seg veldig bra, jeg kjenner litt sommerfugler og han viser også interesse. Nå har jeg jo vært på en del dater før og vet at det ikke behøver å utvikle seg i riktig retning og har tenkt på om jeg skulle møte han som jeg hadde planlagt å møte i dag eller ikke.

For noen timer siden sender jeg han derfor en melding på sukker (jeg har ennå ikke fått telefonnr hans) hvor jeg skriver at jeg må være ærlig med meg selv og han. At jeg har truffet en annen jeg er litt betatt i, og at det blir feil ovenfor alle å skulle treffe han i dag så lenge jeg føler som jeg gjør. Det er misbruk av både hans og min tid å skulle treffes når jeg ikke er helt med. Han bruker over 2 timer på å lese meldingen min. Da svarer han at når han har gjort så mye styr for å treffe meg, burde vi treffes uansett. Alle andre avtaler etc han har kastet på båten pga å treffe meg. Han mener vi bør treffes uansett siden han har satt av tiden og nå ikke har noen andre avtaler en lørdags kveld.

Jeg beklager, og beklager at jeg kommer med sen tilbakemelding, men jeg har tenkt på dette i hele dag og jo nærmere det har kommet er jeg kommet til at det blir feil å treffes nå. Jeg har ikke hatt noe tel nr eller navn på han jeg skulle treffe i dag, og jeg for min del treffer aldri noen jeg ikke vet hvem er.

Han har nå svart meg helt rasende... han skal melde meg til sukker pga useriøsitet etc... Uff, syns det er ille at han skal føle det slik. Men hva kunne jeg ellers ha gjort... ? Ville bli feil å treffe han under feil premisser.

Så nå sitter jeg også her alene hjemme en lørdagskveld og har litt dårlig samvittighet. Burde jeg ha truffet han? Burde jeg ikke ha vært så ærlig og bare funnet på en annen unnskyldning?

Anonym poster: 21531846f1bb8b5ea6b7e7aad1c913e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du gjorde rett i å avlyse avtalen ja, men synes det var kjipt av deg å komme med såpass sen beskjed.

• Liker 10
Skrevet

Du skal ikke måtte treffe noen når du ikke vil. Han ble sikkert veldig såret og er tydeligvis en drama-king, så derfor reagerte han så heftig. Det er ikke normalt å bli så sint, selvsagt ville folk flest blitt skuffet og irritert når man har brutt andre avtaler for å møtes, men å kjefte slik blir for dumt. Hva hvis du hadde blitt syk? Skulle du møtt han med 40 i feber og spysjuka? Nope. At du var ærlig burde han sette pris på, selv om han selvsagt har rett til å være skuffet.

Drit i han, du skal være glad for at du ikke møtte han, han er tydeligvis en fyr som overreagerer på ting og ikke noen å være i et forhold med.

Lykke til med han andre :blomst:

Anonym poster: fee3a41cd5c6c5ad84a30f16f7baf73f

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde og blitt sur. En ting er å avlyse en date, helt kurant. Men samme dag? Det er dårlig gjort. Du kunne gjort det i går.

• Liker 2
Skrevet

Du gjorde rett i å avlyse avtalen ja, men synes det var kjipt av deg å komme med såpass sen beskjed.

Enig i det, men det var noe jeg tenkte igjennom på hele dagen og var ikke klar ovenfor meg selv med hva jeg ville før i ettermiddag (hvilket egentlig er en ganske stor erkjennelse) Han hadde heller ikke sendt meg noen melding for å konfirmere sted, tid eller gi meg noen kontaktopplysninger.

Skrevet

Drit i det, så lenge en gir beskjed er det greit.

Avlyste en date selv en halvtime før en gang, fyren tok det som en mann, ingen hysteri der i gården..

Skrevet

Haahahaha, alltid like morsomt når noen skal anmelde deg til de som bestemmer. Hva skal de gjøre da? Slå deg over internett? Og så skal du late som om du fikk vondt? :skratte: Jada, skjønner at de kan utestenge deg om det virkelig er seriøst, men du har jjo ikke gjort noen lovbrudd.

• Liker 5
Skrevet

Slifen: Jeg kunne ikke ha gjort det i går, for i går så ville jeg ha møtt han. Det var først i løpet av dagen, og etter flere sms fra han som jeg begynner å bli litt betatt av (han inviterte meg på kino i morgen, jeg har jo sagt at jeg er opptatt i dag) at jeg kom frem til avgjørelsen... da jeg kjente det kilte i magen og at jeg bare ja vil dra på kino med han.

Så dere som mener jeg er for sent ute, mener dere at jeg heller bare skulle ha gått på date og latet som ingen ting? Og heller bare ha sagt at det var manglende kjemi, selv om det egentlig ville handle om at jeg var mer interessert i en annen?

Hadde det vært bedre å sagt at jeg var syk? Eller ikke sendt noen melding i det hele tatt, og heller avvante at han tok kontakt med meg?

Selv ville jeg aldri møte opp til en sukkerdate uten at den var bekreftet. Men det spiller vel lite i den hele og store sammenhengen. Jeg er visst ukas verste faen....

Skrevet

Du skal ikke måtte treffe noen når du ikke vil. Han ble sikkert veldig såret og er tydeligvis en drama-king, så derfor reagerte han så heftig. Det er ikke normalt å bli så sint, selvsagt ville folk flest blitt skuffet og irritert når man har brutt andre avtaler for å møtes, men å kjefte slik blir for dumt. Hva hvis du hadde blitt syk? Skulle du møtt han med 40 i feber og spysjuka? Nope. At du var ærlig burde han sette pris på, selv om han selvsagt har rett til å være skuffet.

Drit i han, du skal være glad for at du ikke møtte han, han er tydeligvis en fyr som overreagerer på ting og ikke noen å være i et forhold med.

Lykke til med han andre :blomst:

Anonym poster: fee3a41cd5c6c5ad84a30f16f7baf73f

Takk :-) Ja spent på han andre, han inviterte meg på kino i morgen... han prøvde å invitere meg med ut i dag også, men i dag er jeg jo "opptatt"... så nå hjemme alene med KG, prøve å overse kjefte meldinger og glede meg litt til i morgen :-)

• Liker 1
Skrevet

Evilposelos: Takk for svar, og helt enig med deg...blir jo ikke noe mer interessert av slikt ;-) Men jeg har i følge han mistet sjangsen på den beste mannen ever, kanskje jeg burde tipse noen søte sukkerdamer? Er det noen Oslo damer som har lyst på date i kveld? ;-)

Ble bare så overrasket over reaksjonen. Jeg er først helt ærlig og han vil allikvel møte meg, og sender da over sitt telefonnummer. Da jeg saklig svarer at jeg forstår at han er skuffet, men at jeg ikke tror det er noen god ide tar det jo helt av... uff.

Forstår heller ikke at han baserer hele helgen sin på med en sukkerdate han ikke har noen annen kontaktinfo på enn sukkerprofilen og meldinger. Forstår heller ikke at han ikke sendte meg noen meldinger tidligere i dag, eller telefonnummeret (telefonnummeret hadde han visst så dårlige erfaringer med å gi ut til damer at det var han restriktiv på)

Dagens lærdom, ærlighet er nok ikke alltid det beste...

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke rart at han ble irritert over at du avlyser samme dag, det har med respekt for andres tid å gjøre. Og ja, det er klart at for han fremstår du ikke som seriøs, og det er jo ikke noe du kan gjøre for å rette opp det inntrykket nå.

Det er noe å tenke på til en eventuell annen gang. Det er kanskje ikke så lurt å ha seriøs kontakt, og planlegge å treffe to samtidig.

Hvorfor gikk du på date med han du heller vil treffe nå, når du allerede da hadde avtalt date med han du avlyste med nå?

Anonym poster: a6252217a76394858c0881e181c762c8

Skrevet

Jeg er enig i at det virker rotete å date flere samtidig, og jeg synes også det viser liten respekt for den andre å avlyse timer før man skal møtes. Han hadde avlyst andre avtaler for å møte ts, og ble naturligvis irritert. Vi har jo bare ts` ord på at han ble "rasende", men hvis det er tilfelle, henger det vel sammen med at han ble veldig skuffet.

Skrevet

Med tanke på reaksjonen hans er det nok like greit at du ikke møtte ham, det er jo en enorm overreaksjon og temmelig lite tiltalende. Virker som en dust. Samtidig, som flere sier, det er ganske respektløst fra din side å melde fra så sent, uansett om han har bekreftet eller ikke. Du kan jo oppføre deg ordentlig selv om han ikke gjør det. Jeg forstår at dette var noe du først innså samme dag, men man kan ikke alltid utsette alle avgjørelser som påvirker andre til man selv har tenkt gjennom ting lenge nok. Jeg hadde nok valgt å holde avtalen og heller ta det som en hyggelig aften ute, førstedater er jo aldri spesielt seriøse.

Og du, ikke gjør deg selv så stakkarslig. Ærlighet er bra, men trumfer ikke alle andre hensyn hele tiden. Voksne mennesker må klare å ha flere tanker i hodet samtidig, og nå vet du at neste gang må du ha tenkt gjennom ting litt før, eller følge opp. Men dette er jo en filleting i den store sammenhengen, du har truffet en fyr du liker, hva er bedre enn det?

Anonym poster: 485692d4c35f9466e5de37cc6fc3a644

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes dere gir trådstarter litt mye pepper her. Man må kunne avlyse en date helt tett opptil, og av hvilken grunn som helst, uten at den andre skal bli sur og sint(!). That's the game, når man er på nett.

I dette tilfellet hadde de ikke utvekslet kontaktinfo engang.

Ikke ha dårlig samvittighet, ts. Det er han som er rar nå han kjefter og skal ha deg til å stille opp bare pga dårlig samvittighet - hva blir det for slags date i så fall?

Lykke til på kino med han du er mest interessert i! :-)

• Liker 2
Skrevet

Klart du har lov til å trekke deg. Får du noia bare noen timer før daten, så er det ingen som kan tvinge deg eller kreve at du skal møte opp.

Skjønner at han ble skuffet; at han hadde forventet at du avlyste lengre i forveien. Men ærlig talt, om dere ikke har utvekslet telefonnummer engang...

Synes det var helt greit av deg.

Dessuten virker ikke han der som en type man vil være i et forhold med. Bli SINT?? Folk flest hadde bare trukket på skuldrene når en date med et menneske man aldri har truffet før blir avlyst.

• Liker 5
Skrevet

Hadde han blitt mindre skuffet om TS hadde stilt opp da? Hadde neppe blitt noen andre date på ham siden TS er betatt av en annen. Og som andre her har sagt, når han kan lage så mye drama av noe slikt, hva annet er han i stand til?

• Liker 1
Gjest gjeeest
Skrevet

Jeg har faktisk avlyst en date 30 min før vi skulle møtes. Gikk plutselig opp ett lys for meg at jeg var betatt i en annen, som jeg bare hadde truffet en gang før :) Ingen vonde følelser der; men så hadde vi også datet en stund uten at det ble noe som helst seriøst (og traff andre samtidig - så den forstod han :)

Og jeg synes at det jeg gjorde var MYE verre enn å avlyse med en du ikke visste noe om en gang!!

Han som var grunnen til at jeg avlyste har jeg nå mange år på baken med + barn :)

Skrevet

Å avlyse avtaler en halvtime før er en uting. Da kan jo personen allerede ha dratt hjemmefra!

Skrevet

Avtalte forrige helg en date med en mann fra sukker denne lørdagen, de ble gjort på en spøkende tone uten noen utveksling ev tel. Jeg så faktisk frem til å treffe han fordi han virket morsom, kul og hyggelig.

Men så tidligere i denne uken er jeg på en date som utviklet seg veldig bra, jeg kjenner litt sommerfugler og han viser også interesse. Nå har jeg jo vært på en del dater før og vet at det ikke behøver å utvikle seg i riktig retning og har tenkt på om jeg skulle møte han som jeg hadde planlagt å møte i dag eller ikke.

For noen timer siden sender jeg han derfor en melding på sukker (jeg har ennå ikke fått telefonnr hans) hvor jeg skriver at jeg må være ærlig med meg selv og han. At jeg har truffet en annen jeg er litt betatt i, og at det blir feil ovenfor alle å skulle treffe han i dag så lenge jeg føler som jeg gjør. Det er misbruk av både hans og min tid å skulle treffes når jeg ikke er helt med. Han bruker over 2 timer på å lese meldingen min. Da svarer han at når han har gjort så mye styr for å treffe meg, burde vi treffes uansett. Alle andre avtaler etc han har kastet på båten pga å treffe meg. Han mener vi bør treffes uansett siden han har satt av tiden og nå ikke har noen andre avtaler en lørdags kveld.

Jeg beklager, og beklager at jeg kommer med sen tilbakemelding, men jeg har tenkt på dette i hele dag og jo nærmere det har kommet er jeg kommet til at det blir feil å treffes nå. Jeg har ikke hatt noe tel nr eller navn på han jeg skulle treffe i dag, og jeg for min del treffer aldri noen jeg ikke vet hvem er.

Han har nå svart meg helt rasende... han skal melde meg til sukker pga useriøsitet etc... Uff, syns det er ille at han skal føle det slik. Men hva kunne jeg ellers ha gjort... ? Ville bli feil å treffe han under feil premisser.

Så nå sitter jeg også her alene hjemme en lørdagskveld og har litt dårlig samvittighet. Burde jeg ha truffet han? Burde jeg ikke ha vært så ærlig og bare funnet på en annen unnskyldning?

Anse deg som HELDIG! :D Du har luket ut en gærning FØR du traff ham. Glem hele greia og snakk aldri til skapningen igjen!!

Skrevet

Drit i det, så lenge en gir beskjed er det greit.

Avlyste en date selv en halvtime før en gang, fyren tok det som en mann, ingen hysteri der i gården..

Dette innlegget kunne jeg skrevet selv. Drit i hele greia. Og jeg avlyste selv en avtale 40 min. før en gang. Bare gode miner tilbake.

Anonym poster: 6ee9cc19465972dd19a4b1301ec255b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...