Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på, er det noen som har erfaring med øyenbrynsfarger fra Refectocil?

Jeg vurderer å kjøpe grafitt-fargen. Er lys mellomblond, og ønsker en litt kald farge.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det - og kjempe fornøyd!:) brukt det både på meg selv og kunder!:)

Skrevet

Hvilken anbefales for ei med rødt hår og vanligvis altfor mørkt farget øyenbryn da? Kastanje?

Anonym poster: 1eec8223fa3905038d36cc5e19d9ae94

Skrevet (endret)

Vanskelig å si - spørs på formen på ansiktet og personlighet litt også... Men ja, kastanje. Også prøvd å farge de litt lysere neste gang og sett da:)

Edit: spørs hvordan de er nappet også litt synes jeg...

Endret av Tina87
Skrevet (endret)

Graphite er for folk med grått hår. Gjør som meg, bruk lys brun med litt naturbrunt i.

Endret av Professor Orm
  • Liker 2
Skrevet

Graphite er for folk med grått hår. Gjør som meg, bruk lys brun med litt naturbrunt i.

Den bruker jeg også! Og ofte på mange kunder!:)

Men ikke la det sitte på lenge.... Plutselig er det for mørkt... Legg på heller en gang til- og ha den Colour remover- fjerner farge fra huden!:)

Skrevet

Den bruker jeg også! Og ofte på mange kunder! :)

Men ikke la det sitte på lenge.... Plutselig er det for mørkt... Legg på heller en gang til- og ha den Colour remover- fjerner farge fra huden! :)

Evt. kan man bruke askorbinsyrepulver fra apoteket. Selv om color removal sikkert er bedre og enklere, må jeg bruke opp det jeg har. Som sannsynligvis kommer til å ta lang tid, boksen er helt full.. Jeg lar det alltid sitte lenge, men det gjør ikke så mye, jeg liker dem heller mørke enn lyse. Dessuten falmer det fort. Men som du sier, en må passe på! :)

Skrevet

Takk for alle svar! :) Tina87, hva anbefaler du mest? Grafitt eller lys brun med litt naturbrun i?

Jeg har liggende askebrun fra Kolokrem, hadde det eventuelt gått an å blande grafitt med askebrun? :)

Etter et par sjokkopplevelser med farging ( :fnise: ), tørr jeg ikke la fargen sitte på mer enn maks 5-7 min.

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne? Sitter den lenge?

Skrevet

Hvor får man kjøpt denne? Sitter den lenge?

Jeg tenkte jeg skulle bestille den fra Iglow eller Nelly :)

Skrevet

Lys brun med naturfarge!:) som sakt graphitterfor de med grått hår... Jeg er blond og farger Bryna brune...

Skrevet (endret)

Lys brun med naturfarge! :) som sakt graphitterfor de med grått hår... Jeg er blond og farger Bryna brune...

Ok. Blir spennende å prøve! Takk for hjelpen! :)

Endret av Paix

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...