Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Hvilke produkter bruker dere til kroppen? Tenker da på kremer, bodylotion, skrubbekremer etc.

Jeg trenger noen gode tips til produkter jeg kan bruke på ryggen. Får av og til en liten kvise her og der. Hva kan jeg bruke da?

Til vanlig bruker jeg en bodylotion fra Biotherm og Exfotonic (??)skrubbekrem fra L`oreal eller noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olay Touch til ansiktet. Palmolive dusjsåpe (med mandelmelk) til kroppen. Bruker ikke bodylotion spesielt ofte, men da enten en fra Clarins (husker ikke hva den heter) eller rett og slett Dove Bodysilk. Skrubbekrem bruker jeg ikke. Nå er ikke jeg plaget med kviser, men de få gangene det skjer synes jeg det aller beste er ren tea tree oil, rett på kvisen. Det tørker den ut på null komma niks. Dessverre er ikke det å få kjøpt i Norge lenger, så du må evt kjøpe (bestille?) i utlandet.

Gjest Cuddly
Skrevet

Vil bare tipse om skrubbehansker. Det er kjempe-effektivt, og du slipper å kjøpe skrubbekrem, du bare bruker din vanlige dusjsåpe!

Har ikke kjøpt nye hansker på 2 år, de er utrolig holdbare!

Vet ikke om alle er like bra, jeg kjøpte mine på The Body Shop.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg bruker stort sett milde, ikke altfor dyre produkter. Dusjsåpe gjerne Sanex, Dr. Greve, Palmolive Milk Protein osv. Av bodylotion liker jeg Vichy Lipidiose 2 og L'Oreal Nutrilift, de er akkurat like bra som Biotherm, som jeg kjøper en sjelden gang.

Skrubbehansker er tingen! De kan brukes med hvilken som helst dusjsåpe, og du kan vaske dem på 60 grader sammen med håndklær osv. Jeg hadde det første paret i sikkert fire år, og jeg kastet dem fordi jeg hadde lyst på nye, ikke fordi de var utslitt.Ca. 60,- hos Body Shop.

Gjest Nefertiti
Skrevet

Tror jeg må kjøpe meg slike skrubbehansker :-)

Skrevet
Tror jeg må kjøpe meg slike skrubbehansker :-)

Ja, de er veldig fine. Jeg bruker og de fra bodyshop.

Ellers bruker jeg som oftest Vic mild shower gel.

Bruker Dove body silk nå, men det varierer litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...