AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Dette er første jul og en ettåring i hus og jeg er spent på juletreet Hvordan gikk det med deres juletre med en ettåring i hus? Anonym poster: afa4d4ebba9264a61d92fa9b7fcdd1e6
Anciol Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Helt fint:) Han sovnet under juletreet på julaften oppå sin nye fine bamse ! 3
Wildy Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Barn og juletre har aldri vært noe problem, bare kos. Katt og juletre derimot......;-) 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Har ikke unge selv, men kanskje det er lurt å gjøre som foreldrene mine. De hadde noe dyrt juletrepynt, som de fikk i gave, og de hang de øverst på treet de første årene når vi barna var små, fordi vi var glade i å rive av pynten, hehe. Så den billigere pynten var lenger ned og nederst Anonym poster: f5ada44d4f1e05c9cbb39fd00f044d38
Kara W Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Vi har ikke hatt noen problemer med dette, men har også hengt den fine julepynten øverst. Har hørt om folk som setter lekegrinden eller lignende rundt juletreet, dersom man har et barn som er ekstremt glad i å pelle på ting.
skruf Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Hadde pynt som ikke var knusbar nederst da jentene var små, men etter flere runder med å tafse på juletreet og vondt etter barnålene så gadd de ikke mere.. Da var det verre med katten. Han klatret opp i toppen av treet og rev ned hele treet så masse pynt ble knust!
Gjest chiki Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Foreldrene mine hadde alltid en krok i taket der juletreet sto, slik at pappa kunne feste fast treet:p 4 barn, katt og hund hadde vist forårsaket at det veltet noen ganger:p Vi festet ikke knuselig pynt helt nederst fordi datteren vår på 1 år og kattene rev ned pynten:p Vurderer også å feste en krok i taket i år nå som jenta vår er 2 år og mye mer mobil:p
Surriball Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 Mine tantebarn fikk beskjed om at "det er lov å se på og ta på kulene, men da må du holde veeeldig forsiktig! Slik!", og så ble de vist hvordan de skulle holde kulene hvis de skulle undersøke pynten. Ingenting har blitt knust så langt, og de er fryktelig søte å se på når de forsiktig ser på kulene med koppede hender... 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #9 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg hadde en gutt på 11mnd i jula i fjor. Han pirket og dro i ALT på den tiden, men det gikk overraskende bra med juletreet. Var borti det noen ganger å kikka på og tok i kulene. Tror han rev ned bare to kuler i løpet av hele julen. Knuselig kuler har jeg ikke og har heller ikke tenkt å skaffe det så lenge jeg har barn og dyr i hus. Anonym poster: b6a8806955bdd266b7d4b39ace13af9e
Brunhilde Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Barn og juletre har aldri vært noe problem, bare kos. Katt og juletre derimot......;-) Nettopp! Jeg husker bare fryden i øynenen, jeg, ikke noe herping av tre. I år tror jeg at dropper jeg treet fordi jeg har en vilter pusunge i hus - og jeg kan ikke se at det vil være kompatibelt med en pyntet tre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå