AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har irritert meg lenge over en fyr jeg holdt på med i et år. Det var ikke noe seriøst, han bodde langt borte og vi rotet bare når han var hjemme men var også venner utenom. Jeg spurte ham etter hvert om hva han egentlig ville videre med meg, fordi vi ikke hadde snakket om det kunne utvikle seg til noe mer eller ikke. Da svarte han at det ikke kom til å bli noe mer seriøst enn det det var da. Dette var jeg ikke interessert i fordi jeg var på vei til å utvikle følelser for ham, så da sa jeg at vi ikke burde møtes mer og han var enig i det. Det gikk en uke og jeg skulle på føste date med en annen, han var her i byen da og jeg pratet med ham på msn dagen før hvor han spurte hvordan det stod til og jeg fortalte om at jeg skulle på date med en ny. Da den dagen kom fikk jeg en god del meldinger fra ham, jeg burde kanskje ikke svart men ville være litt vennlig med ham siden vi ikke kranglet eller noe. Han lurte blant annet på når jeg skulle på date, hvor, om vi skulle være hjemme hos meg eller ham eller en annen plass. Jeg svarte som sant var at vi skulle møtes for å ta en kopp kaffe i byen siden det var første date, og fortalte når. Når daten var ferdig så hadde han tilfeldigvis vært i byen og ringte meg sånn 10 min etter han jeg datet og jeg hadde tatt farvel, og lurte på om jeg ville ha skyss hjem siden han kjørte. Joda, det er en lang vei med buss hjem så det sa jeg ja til. I bilen pratet vi masse og så spurte han om jeg ville finne på noe, da tenkte jeg at jeg kanskje skulle sjekke hva han egentlig pønsket på så jeg sa ja til film og pizza som han foreslo. Det endte selvfølgelig med at han prøvde å forføre meg, men jeg lot meg ikke bli forført og ba ham om å gå.. Etter dette har han sendt meg meldinger jevnlig hvor han lurer på hvordan det går med typen.. Men at han ikke vil vite noe mer om ham enn de spørsmålene han spør om. Er dette helt vanlig å prøve seg på noen som er i ferd med å gå videre? Hvorfor er det så vanskelig for ham å akseptere at jeg ikke vil være puledukka hans til han finner seg ei annen? Han ville ikke bli sammen med meg fordi han mente vi ikke passet sammen siden jeg var veldig sjenert og derfor litt stille av meg. Anonym poster: 6b3df2d5a575291463e6c463081468be
Gjest BM2 Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Ja nei joda. Dumt å få oppmerksomhet... Det er så skikkelig trist det... 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Ja nei joda. Dumt å få oppmerksomhet... Det er så skikkelig trist det... Det er jo alltid gøy det, er ikke det, men han har jo avvist meg og jeg vil ikke holdes på gress slik jeg fikk følelsen av at han ville. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke kan respektere det. Anonym poster: 6b3df2d5a575291463e6c463081468be 2
Gjest BM2 Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Det er jo alltid gøy det, er ikke det, men han har jo avvist meg og jeg vil ikke holdes på gress slik jeg fikk følelsen av at han ville. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke kan respektere det. Anonym poster: 6b3df2d5a575291463e6c463081468be Hvorfor vil en alltid ha den bøtta som den andre ungen i sandkassen har? Det er der vi er.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Hvorfor vil en alltid ha den bøtta som den andre ungen i sandkassen har? Det er der vi er. Hehe.. Er vel fordi om den andre ungen i sandkassen har den, så må den jo være bra Anonym poster: 6b3df2d5a575291463e6c463081468be
Gjest BM2 Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Hehe.. Er vel fordi om den andre ungen i sandkassen har den, så må den jo være bra Anonym poster: 6b3df2d5a575291463e6c463081468be Nettopp Og så er det kjedelig å ikke ha noen bøtte samt langt å strekke seg etter bøtta rett på utsiden av sandkassen.
anónimo Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Sorry, men må bare si det. Dette er vel ikke noe som bare gjelder gutter? Hva er det med gutter som ikke takler at man kommer seg videre? ---> Hva er det med dem som ikke takler at man kommer seg videre? Noen er bare sånn, de vil ha det de ikke kan få (lenger). Det kan også være at han egentlig er glad i deg også, men er redd for å binde seg. Du får ta initiativ til en skikkelig prat hvis du fortsatt er interessert. Lykke til! Endret 27. oktober 2012 av anónimo 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå