AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Hei! Søknadsfrist i morgen og trenger svar på overskriften. Har flere PDF dokumenter som alle er attester. Alt skal sendes elektronisk til en jobb jeg søker på, og det vil gjøre det hundre ganger mer oversiktlig å smelte dem sammen. Hvordan!? Sitter på en mac med windows word. Anonym poster: 47446ef3f59dc95fbf183ce9f347548c
Aquarelles Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Vet ikke om det fungerer på Mac, men jeg har brukt et lite gratisprogram som heter PDFCreator til bl.a. slikt. Ved installasjon blir det installert en PDF-skriver - du finner den sammen med standardskriveren under Enheter og skrivere på kontrollpanelet i Windows. Når installasjonen er ferdig finner du og PDFCreator i listen sammen med de andre installerte programmene. Da er det bare å starte PDFCreator og kjøre i gang. Litt prøving og feiling må man regne med i begynnelsen. Dette programmet brukes forøvrig av min arbeidsgiver også, og ligger der installert i Windows-serverne. Det ligger engelsk bruksansvisning på nettsiden, bl.a. hvordan du kombinerer flere dokumenter til en Adobe-fil. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg printer de ut også scanner jeg de så de blir til en PDF-fil, så prøv det hvis du har en multiskriver. Før jeg kjøpte min multiskriver så brukte jeg et gratis program på nettet hvor jeg la til filene også fikk jeg de som en PDF på mail etterpå, det tok ca 5 min. Men det er ikke lurt hvis man har mye privat info i filene, man vet jo aldri hvem som får se de. Jeg husker ikke nettsiden jeg brukte men den var lett å finne når jeg googlet den gangen. Anonym poster: cec2e9253399b32bd45b7266adc9628c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå