AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 På facebook er det en som har slettet meg evt. blocket meg, jeg vet ikke helt forskjellen. (Når man blocker noen så kan man ikke finne de når man søker de opp?) Han hadde vært borte en stund og da jeg søkte han opp sto det "legg til som venn", ok han har slettet meg, greit nok. Men i dag var han plutselig kommet som venn noen timer (vi stod som venner og jeg så statusoppdaterinegen etc), før han nå er borte igjen. Det står "legg til som venn". Kan han bare legge meg til som venn frem og tilbake slik? Jeg ønsker han ikke på listen og vil derfor ikke at han skal ha mulighet til å endre på dette frem og tilbake. Men jeg vil ikke blockere han. Noen som skjønner dette? Anonym poster: b8674f4b74a95412c34a8546d6fa133d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Ingen som kan hjelpe meg? ts Anonym poster: b8674f4b74a95412c34a8546d6fa133d
FantasDick Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg vet ikke helt forskjellen på blokkering og sletting som venn, men om du ikke vil ha han på vennelisten din du vel bare slette han, eller har du allerede gjort dette? Om du sletter han fra vennelista di skal jo ikke han kunne "være vennen din" innimellom, når det passer han. Om du mener du har slettet han fra vennelista di, men at han fremdeles ser alt du gjør, så ville jeg kontaktet facebook-teamet.
scaramouche1 Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Når du blokkerer noen vil de ikke kunne se at du er på Facebook engang. Om de søker deg opp vil ikke profilen din komme opp i søkeresultatet. Hvis du sletter personen kan h*n finne deg igjen, og legge deg til på nytt. Men hvis du får en venneforespørsel kan du bare velge "not now" som svar, og du får da spørsmål om du kjenner vedkommende. Om du da svarer nei vil ikke personen lenger kunne sende deg venneforspørsler. Personen vil se at du er på facebook, men ikke ha muligheten til å legge deg til som venn.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg vet ikke helt forskjellen på blokkering og sletting som venn, men om du ikke vil ha han på vennelisten din du vel bare slette han, eller har du allerede gjort dette? Om du sletter han fra vennelista di skal jo ikke han kunne "være vennen din" innimellom, når det passer han. Om du mener du har slettet han fra vennelista di, men at han fremdeles ser alt du gjør, så ville jeg kontaktet facebook-teamet. Han slettet meg som venn for en stund siden(en uke ca), stod iallefall "legg til som venn" på siden hans. Men i dag stod vi oppført som venner og jeg fikk se statusoppdateringer han hadde lagt ut i dag osv. Jeg trodde at han eller jeg måtte sende en ny venneforespørsel for å bli venner igjen. Siden han har slettet meg så vil jeg ikke at han skal ha mulighet til å legge meg til uten min kontroll. I kveld er vi igjen ikke venner på listen og det står nå "legg til som venn". Skjønner det ikke. Å blokkere noen synes jeg er så demonstrativt. Anonym poster: b8674f4b74a95412c34a8546d6fa133d
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Når du blokkerer noen vil de ikke kunne se at du er på Facebook engang. Om de søker deg opp vil ikke profilen din komme opp i søkeresultatet. Hvis du sletter personen kan h*n finne deg igjen, og legge deg til på nytt. Men hvis du får en venneforespørsel kan du bare velge "not now" som svar, og du får da spørsmål om du kjenner vedkommende. Om du da svarer nei vil ikke personen lenger kunne sende deg venneforspørsler. Personen vil se at du er på facebook, men ikke ha muligheten til å legge deg til som venn. Takk, da var det slik jeg trodde. Men det rare er at etter han da tydeligvis hadde slettet meg så var han istand til å komme på vennelisten min igjen. Tror ikke det var tilfeldig/bug på facebook for jeg møtte dama hans på butikken i dag. Og da stod vi plutselig som venner som sagt. Og nå i kvel; "legg til som venn". Jeg vil det skal være akkureat sånn, uten at han kan "bestemme" å være på vennelisten min igjen. Anonym poster: b8674f4b74a95412c34a8546d6fa133d
Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Facebook har hatt litt problemer med det i det siste! Men sjekk vennelisten din, er han slettet så er han det, da er det bare en glipp fra facebook sin side at du får oppdateringene! Og man må spørre for å legge til noen, så har du ikke godkjent det, så er han ikke lagt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå