Gå til innhold

Sukker.no - Superbruker verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest en del på google nå, men fant ikke helt svarene jeg var ute etter.

Idag tidlig skaffet jeg meg altså en bruker på sukker.no, og er fortsatt gratisbruker.

Jeg har vist min interesse for en del brukere hvor en av de var en med superbruker medlemskap.

Jeg har ikke fått noen "interesse" respons, ingen meldinger og bare 2-3 personer har besøkt profilen min :(

Dersom jeg hadde skaffet meg Superbruker medlemskapet, hva har jeg å tjene på det?

Er det verdt de nesten 300,- i måneden?

Dersom jeg idag ikke får flere enn 2-3 besøkende, hvor mange besøkende da vil dette sannsynligvis øke til imorgen, om jeg imorgen skaffer meg medlemskapet?

Og hvor mange aktive medlemmer har egentlig sukker.no?

Har tidligere bare brukt c-date, som jeg også betalte nesten 300,- for, og da fikk jeg bare totalt 1 melding/svar på meldinger i løpet av en hel måned.

Kan nevne jeg er 18 år gammel og gutt/mann :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurifix
Skrevet

Tror alderen din og kjønnet ditt har mye å si. Tviler på at noe forandrer seg om du blir superbruker.

• Liker 1
Skrevet

For gutter og menn er vel sukker nesten poengløst uten minst VIP og helst superbruker. Som gratisbruker kan du jo tross alt bare kontakte superbrukere, og er det en ting du bare må venne deg til, så er det at du må ta kontakt med henne på sukker. Har vært der over et år nå, og jeg har fortsatt tilgode å motta en førstemelding. Nummeret før jeg utlover dusør eller helt gratis date til den som sender melding til meg først :P.

Men altså: Utover det så må du også sende ganske mange meldinger. Jeg regner svar-responsen for min del til å være ca 1/3 og 1/6 er positiv (den har holdt endel måneder nå). Du skal være god (ehh … desperat er vel egentlig ordet her :P) hvis du klarer å finne såpass mange superbrukere som du liker, for å fylle opp meldingskvota for å forvente noe positivt tilbake.

Lykke til! ;)

Skrevet (endret)

300kr/mnd?? Jeg betaler ca. 160kr/mnd :klo:

Men ja, jeg syns det er verdt det. Da kan jeg kontakte de jeg vil, og de som vil kontakte meg kan gjøre det.

Var gratisbruker i noen mnd, og fikk lite respons. Mange som sier at vi menn sliter på nettdating, men da jeg ble superbruker så tok det sånn ca. en uke før første melding dukket opp. Og det kommer stadig nye :)

Og lager man seg en skikkelig profil og skriver ordentlige meldinger så svarer de fleste :Nikke:

Lykke til! :)

Endret av VanDeKamp
Skrevet

På sukker slår de av 10% hver måned, jeg betalte sist 15kr... Vet ikke om jeg skal le eller gråte...

Anonym poster: e5703b6ff5c0e424f6466911cb7763c3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...