Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest onyx, i.i.
Skrevet

har en litt problematisk hudtype, blandingshud som trenger masse fukt! Vanlige fuktighetskremer for blandingshud er ikke nok og kremer for tørr hud er ofte for fete. Noen som har et godt forslag til hva jeg

kan prøve? har brukt hydra flavon fra babor, men den er dessverre alt for dyr for meg akkurat nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Du bør unngå skummende renseprodukter, samme hvor fristende det føles. Prøv med rensemelk, det er mer skånsomt for huden.

Hvilken prisklasse tenker du på ang. kremer? På apoteket finner du Vichy og Avène, og de har mange fine kremer til under 200-lappen. For eksempel kan jeg tippe at Thermal-S (eller noe slikt) fra Vichy kan passe. Du får sikkert en prøve hvis du spør.

Skrevet

Hydra Floral fra Decléor er veldig god :-) (jeg har samme type hud selv)

Gjest Virvel
Skrevet

Vichys Thermal S Mat er helt super. :tommelsmil: Tror den koster 130-140 kroner på apoteket.

Gjest gjest1
Skrevet

takk for tips :-) Skal sjekke priser og se hva jeg kan ta meg råd til å prøve. Har de gratisprøver på decleorproduktene?

bruker forresten hy-öl fra babor så rensen er utmerket. mangler bare den ultimate fuktighetskremen....

Skrevet

Active Moisture fra Dermalogica er kjempegod!

Skrevet

Jeg synes Garnier Synergie Pure Sebum Control Moisturiser er veldig god. Jeg føler at den er fet, gir fukt, men ikke feit. Passer bra for mun mer typiske t-sone hud med litt kviser, men som kan bli litt tørr på overflaten likevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...