Gjest onyx, i.i. Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 har en litt problematisk hudtype, blandingshud som trenger masse fukt! Vanlige fuktighetskremer for blandingshud er ikke nok og kremer for tørr hud er ofte for fete. Noen som har et godt forslag til hva jeg kan prøve? har brukt hydra flavon fra babor, men den er dessverre alt for dyr for meg akkurat nå...
Gjest Ethereal Skrevet 1. mars 2004 #2 Skrevet 1. mars 2004 Du bør unngå skummende renseprodukter, samme hvor fristende det føles. Prøv med rensemelk, det er mer skånsomt for huden. Hvilken prisklasse tenker du på ang. kremer? På apoteket finner du Vichy og Avène, og de har mange fine kremer til under 200-lappen. For eksempel kan jeg tippe at Thermal-S (eller noe slikt) fra Vichy kan passe. Du får sikkert en prøve hvis du spør.
orakel Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 Hydra Floral fra Decléor er veldig god :-) (jeg har samme type hud selv)
Gjest Virvel Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Vichys Thermal S Mat er helt super. Tror den koster 130-140 kroner på apoteket.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 takk for tips :-) Skal sjekke priser og se hva jeg kan ta meg råd til å prøve. Har de gratisprøver på decleorproduktene? bruker forresten hy-öl fra babor så rensen er utmerket. mangler bare den ultimate fuktighetskremen....
Lillebi Skrevet 1. mars 2004 #7 Skrevet 1. mars 2004 Jeg synes Garnier Synergie Pure Sebum Control Moisturiser er veldig god. Jeg føler at den er fet, gir fukt, men ikke feit. Passer bra for mun mer typiske t-sone hud med litt kviser, men som kan bli litt tørr på overflaten likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå