AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i litt over to år, og ar gjennom disse to årene hatt våre oppturer og nedturer. Nå i det siste har vi hatt en veldig tøff periode med krangling så og si hver eneste dag. Vi har derfor de to siste ukene vært mye mer fra hverandre enn før, for å ha litt tid vekke fra hverandre så vi ikke går lei av hverandre. Men etter over en uke å ikke ha sett han, så ble det krangling igjen.. Og nå har vi bestemt oss for at det er best å ha "pause". Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om det, eller hva jeg i det hele tatt skal tenke. Vi begge vet at dette forholdet henger i en tynn tråd.. Tanken på at det skal bli slutt, er for meg helt uvirkelig. Vi har tilbrakt nesten hver eneste dag sammen i over to år nå, så en hverdag uten han er noe jeg ikke er i stand til å se for meg. Jeg føler at det rette for oss er å gjøre det slutt, men det er dette som holder meg igjen. Klarer ikke å se for meg et liv uten han. jeg er jo glad i han og elsker han, men føler at det ikke er nok lenger. Er det egentlig nok at vi elsker hverandre, er det en grunn til at vi fortsatt skal være sammen? Er det noen andre her som har opplevd dette, og som på noen måte kan hjelpe meg og se hva som er rett og galt å gjøre i denne situasjonen? Anonym poster: 792b0a2ff2213181da9c84d76013e734
Gjest LonelyAngel Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Hva kranglere dere om da? Er dere ulike i noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå