Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, egentlig bare en linje i en sang. Mesteparten av teksten er veldig rett-fram, men jeg skjønner ikke hva han mener med "Maybe I'm just in love when you wake me up". Er det negativt? Hva betyr det?

Video med lyrics både på skjermen og i beskrivelsen:

http://www.youtube.com/watch?v=BrtIOIncCu8

Takk på forhånd, har lurt på dette en stund ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens en litt dagen derpå effekt? Våkner opp og alt er fint og flott, warm and fuzzy, men så viser problemene seg utover dagen. Jeg vett ikke jeg, har aldri hørt sangen før nå, men den var søt.

Skrevet

Vel, egentlig bare en linje i en sang. Mesteparten av teksten er veldig rett-fram, men jeg skjønner ikke hva han mener med "Maybe I'm just in love when you wake me up". Er det negativt? Hva betyr det?

Video med lyrics både på skjermen og i beskrivelsen:

http://www.youtube.com/watch?v=BrtIOIncCu8

Takk på forhånd, har lurt på dette en stund ;)

I utgangspunktet så føler eg at akkurat det setningen er negativ, ja. Med mindre den betyr noko spesielt og anna for deg og din/di kjære.

Anonym poster: 7798e8b5572a14c5ff1451ca1eea4425

Gjest Lille-pus
Skrevet

I sammenheng med helheten teksten vil jeg si det slik:

- husk at teksten er en ganske enkel liten sang som handler om alle de små, 'rare' tingene som vi alle har og gjør, - og som kanskje er litt rare....

De 'rare' tingene ved kjæresten din som du oppdager er det du savner aller mest når du er på et annet sted enn ham/henne.

Han funderer litt på hvorfor han elsker henne, ulike som han jo ser at de er, og tenker at kanskje det bare er slik at han hver dag allerede elsker henne når hun vekker ham.

Synes ikke det er så trist det ;)

Skrevet

Jeg er enig med Lille-pus :) Og for en nydelig låt!

Skrevet

Takk for innspill! Jeg kom på at han synger "'Cause I love the way you wake me up" i en annen sang. Ed Sheeran er jo kjent for å lage personlige sanger om han og eksen, så kanskje det er en greie mellom de to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...