Gå til innhold

Stalker tidligere ONS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hodestups betatt av en jeg hadde sex med for noen måneder siden.... Jeg har sendt han noen fyllemeldinger men han har ikke svart ( 2 meldinger)... Jeg antar at han ikke er interessert? Men jeg har ikke sendt melding i ukedagen, kanskje jeg bør prøve det? Han er heller ikke påhogget på facebook-chatten min lengre, men jeg ser at han kommenterer andres updates selv om han er «avlogget» Har han virkelig blokkert meg? Jeg er så SYKT lei meg pga dette, dette er en fyr jeg gjerne kunne blitt bedre kjent med. Har sett han på utestedet vi møttes på tidligere, men jeg klarte ikke å snakke med han. Han så på meg hele tiden, og venninna mi sa det så ut som han vurderte å sette seg ned ved siden av meg flere ganger. ..

Men hvorfor svarer han ikke på melding på facebook, eller på tlf.. Men når jeg ser han på byen så prøver han å få kontakt? Er han virkelig så bortskjemt med damer... Eller gir han bare faen..

Setter særlig pris på svar fra menn! Hvorfor gjør han slikt trur dere.

Ps. Han tok virkelig godt vare på meg, han laget frokost til meg og var skikkelig snill mot meg. Han snakket også om familien sin til meg. Og vi hadde i tillegg verdens beste sex!

Anonym poster: f5004066d7175cf8bf0f5ff1c30a4592

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ville ikke brukt mer tid på han. Svarer han ikke, så er han ikke interessert. At han glor på deg kan det være flere grunner til, og jeg ville ikke tatt en veninnes ord på at han så ut som om han ville sette seg ned å snakke med deg. Hadde han hatt lyst hadde du hørt fra han.

• Liker 5
Skrevet

Jeg ville ikke brukt mer tid på han. Svarer han ikke, så er han ikke interessert. At han glor på deg kan det være flere grunner til, og jeg ville ikke tatt en veninnes ord på at han så ut som om han ville sette seg ned å snakke med deg. Hadde han hatt lyst hadde du hørt fra han.

Ja.. Det er kanskje fakta?! Jeg blir jo blind av dette, og ser ikke situasjonen klart lengre. Men jeg skjønner ikke hvorfor han hadde sex med meg flere ganger, og snakket til meg som om han ville møte meg igjen' og nå er han liksom helt borte.

Er det alt? Har jo hørt at det finnes situasjoner det fyren ikke svarer fordi han er sjenert og redd osv. Jeg sendte han ikke melding før 2 uker etter den 2 gangen vi hadde sex ( sendte han ikke melding før lenge etterpå) Kan jo være at han ser på meg som en fillekjærring, og kanskje han trur jeg er billig fordi jeg holdte følelsene mine for meg selv...

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg aner ikke hva som skjer i hodet hans, men jeg ser på det som lite sannsynlig at han ikke svarer fordi han er redd.

Du skaper bare mer pes for deg selv hvis du fortsetter å overtenke det. Glem ham, gå videre.

• Liker 3
Skrevet

Slik du holder på er du garantert allerede blitt en intern spøk i kameratgjengen. Du er hun gale kaninkokeren.

Fyren er IKKE INTERESSERT. Han ville ha sex, du var tilfeldigvis den han dekket det fysiske behovet med, utover det er du like interessant for ham som å se gress vokse. Du driter deg ut ved å fortsette å stalke ham. Ha litt verdighet og kom deg videre.

(Nå var jeg veldig hard. Men 100% ærlig og rett fra levra. ;))

Anonym poster: 99be6371b03f694d75a229b2075bfcbc

• Liker 6
Skrevet

Du gjør det bare verre for deg selv. Bare å glemme hele fyren, jo mer desperat du blir jo mindre interessert blir han.

• Liker 1
Skrevet

Er det alt? Har jo hørt at det finnes situasjoner det fyren ikke svarer fordi han er sjenert og redd osv.

Jeg sendte han ikke melding før 2 uker etter den 2 gangen vi hadde sex ( sendte han ikke melding før lenge etterpå) Kan jo være at han ser på meg som en fillekjærring, og kanskje han trur jeg er billig fordi jeg holdte følelsene mine for meg selv...

Vel ulogisk at en kar som er såpass usjenert at han puler en ukjent frøken og varter henne opp dagen derpå, egentlig lider av fobisk sjenerthet som gjør han ute av stand til å svare på en sms. Han fikk det han ville og er ikke interessert i mer, sånn er det med one nights. Det er nok en fordel å ikke ha ons om du ikke er innerforstått med det.

• Liker 2
Skrevet

Hehe:P

TS: kan jeg spørre om hvor gammel du er? Nå er det ikke bare å glemme noe man er betatt av, men tenk positivt, får du verdens beste sex på ons så blir nok rekorden slått.

Anonym poster: 79bd7fd87830e2cdb8179ebc79de5bb4

Skrevet

Hva er en kaninkoker ?

Glem han, ts.

Skrevet

TS: kan jeg spørre om hvor gammel du er? Nå er det ikke bare å glemme noe man er betatt av, men tenk positivt, får du verdens beste sex på ons så blir nok rekorden slått.

Jeg er 22 ;) Det var ikke bare sexen som var bra, jeg forguder personligheten hand og vi har mye tilfelles. Aner ikke hvordan han ikke er interessert!

Skrevet

Vel ulogisk at en kar som er såpass usjenert at han puler en ukjent frøken og varter henne opp dagen derpå, egentlig lider av fobisk sjenerthet som gjør han ute av stand til å svare på en sms. Han fikk det han ville og er ikke interessert i mer, sånn er det med one nights. Det er nok en fordel å ikke ha ons om du ikke er innerforstått med det.

Jeg skal ALDRI ha ons igjen.. Det har virkelig ødelagt selvtilliten min.. Jeg har jo nærvevrak av dette i ettertid.. Jeg tenker på han hele tiden, og jeg drømmer om han vær natt! Så du mener det er latterlig å sende en melding på en værdag? Det kan jo hende at han svarer... eller?

Jeg har bare sendt 2 meldinger på tlf med kanskje 3 uker pause i mellom... Men klarte å drite meg kraftig på den siste meldingen så er ikke rart han ikke svare... Han hadde jo sex med meg flere gangern en en natt, vi møttes jo noen uker etterpå også der vi hadde sex på nytt.

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Hva er en kaninkoker ?

Glem han, ts.

http://en.wikipedia....ki/Bunny_boiler

TS ikke ring han på en hverdag. Hadde han vært interessert i noesomhelst hadde han ikke stengt deg fra facebooken. Forstår at man ikke bare kan glemme en man er betatt av, i hvertfall når man er så betatt som deg.

Endret av Summers
Skrevet

Jeg aner ikke.. Han er sykt deilig og har sikkert mange andre kvinner på si. Men jeg føler meg så brukt, selv om jeg selv valgte å bli med på det. ONS kan virkelig være skadelig! Men hvordan komme over han... Må jeg slette han på facebook? Å hva om jeg møter han på byen igjen(noe som garantert kommer til å skje pga like valg av utested) Skal jeg totalt overse han.. Eller skal jeg prøve å prate med han?

Gjest Raindrops
Skrevet

Slett han fra facebook om det er det som skal til.

Møter du han på byen så sier du bare "Hei!" med et smil og går videre, det funker på ekser iallefall :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Han er bare ikke interessert.

Kjip situasjon å være i. Slutt og "stalke" han på facebook og ute, få han ut av syne og ut av sinn. Det er sikkert litt vondt og vanskelig akkurat nå, men plutselig er de følelsene helt borte og du sitter og lurer på hva du så i han - og den dagen kommer fortere om du holder deg unna.

Du trenger ikke åpenlyst gi han en iskald skulder, bare ikke oppsøk han aktivt. Møter du han så er du avslappa og likegyldig, det er snøen som falt i går og ikke noe du gidder å bruke kalorier på å tenke på. Det verste er jo at det er sånn man får slike menn på kroken igjen da, så plutselig blir du oppsøkt av han og sugd inn igjen. Og sånn går no dagan.

Skrevet

Slett han fra facebook om det er det som skal til.

Møter du han på byen så sier du bare "Hei!" med et smil og går videre, det funker på ekser iallefall :gjeiper:

Ok. Jeg må kanskje gjøre det da.. Men det kan jo hende at vi prater med hverandre på byen om vi møtes igjen, og jeg vet jo ikke 100%sikkert om han har blokkert meg eller ikke. FAEN JEG ER GAL ETTER HAN! Taper jeg virkelig så mye på å sende han en siste melding`? haha

• Liker 1
Skrevet

Ok. Jeg må kanskje gjøre det da.. Men det kan jo hende at vi prater med hverandre på byen om vi møtes igjen, og jeg vet jo ikke 100%sikkert om han har blokkert meg eller ikke. FAEN JEG ER GAL ETTER HAN! Taper jeg virkelig så mye på å sende han en siste melding`? haha

Du sender 1 melding, ingen svar. 2 melding ,ingen svar. Du treffer han på byen, han kommer ikke bort til deg. Ikke drit deg ut ennå mer enn det du har gjort. Det heter one night stand for en grunn. Selv om vi jenter er verdensmestere i å legge mer i det, fordi "han var jo så snill ,han er sikkert ikke sånn med alle andre jenter". Hadde han vært interessert etter sexen så hadde han faktisk tatt kontakt med deg,uansett. Nå sier jeg ikke at det aldri kan bli noe mer etter en ONS, jeg har vært sammen med en. Han tok kontakt på søndag liksom, så du merker det nok når de vil noe mer

Skrevet

Du sender 1 melding, ingen svar. 2 melding ,ingen svar. Du treffer han på byen, han kommer ikke bort til deg. Ikke drit deg ut ennå mer enn det du har gjort. Det heter one night stand for en grunn. Selv om vi jenter er verdensmestere i å legge mer i det, fordi "han var jo så snill ,han er sikkert ikke sånn med alle andre jenter". Hadde han vært interessert etter sexen så hadde han faktisk tatt kontakt med deg,uansett. Nå sier jeg ikke at det aldri kan bli noe mer etter en ONS, jeg har vært sammen med en. Han tok kontakt på søndag liksom, så du merker det nok når de vil noe mer

Ok. Ja det er kanskje slik! Jeg får vel prøve å glemme han da. Kan kanskje begynne med å slette han på facebook. JEG SKAL ALDRI HA ONS IGJEN! Takk for svar =) Jeg har tilomed likt et bilde av han på face... Jeg har kanskje gjort nok! ...

Gjest Raindrops
Skrevet

Neida. Bare stoltheten din.

• Liker 3
Skrevet

Har hatt bedre sex selvfølgelig, jeg var sammens med exen i 4 år. Det var magisk sex;) Men har blitt desperat i ettertid så føler all sex er "bra"... Kan også hende at jeg overdriver fordi jeg rett og slett er gal etter han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...