Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde sjekket opp en mann på byen. En du trodde var singel fordi dere er blitt nylig bekjente og det aldri er blitt nevnt om en dame+ face sier at han ikke er i forhold.

Også hadde dere snakket og slått følge hjem, du hadde blitt invitert inn til fyren. Du sjekker han opp, inn til soverom og kler dere halveis av dere. Før han ombestemmer seg idet du har tatt av deg trusen. Og det blir klein stemning og han ber deg gå og aldri nevne dette for noen at du ble med han hjem

Hvilke tanker slår dere?

2. Hva tenker du om situasjonen når du får vite han har fått dame noen uker etterpå?

3. Hva tenker du om episoden og om han, og om forholdet til han og denne "nye" damen når det viser seg at de har vært sammen i mange år..?

Åpent forhold, turbulent og kranglete forhold, det var slutt en periode før de fant sammen igjen..? utroskap...??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lettere å svare om vi år se hvordan du ser ut uten truse:P

Men er det bare rent hyotetisk siden du ikke vet om han alltid hadde hatt dame eller om han fikk dame nå nettopp?

Anonym poster: a712d4a16cf08aecb5a3b473a2608812

Skrevet

At de har et dårlig forhold.

Skrevet

Neppe åpent forhold - for da ville han hatt sex med deg.

Kanskje turbulent/kranglete forhold. Men fyren må være glad i damen/eksen (eller hva hun var på det tidspunktet), siden det ble feil for han å skulle ligge med en annen. Creds til han som fant ut hva jenten betydde før han gjorde noe veldig dumt.

Skrevet

MIN første tanke som også hadde brent seg fast i ettertid, er at jeg ikke var særlig pen i hans øyne. Hadde han synts at jeg var pen så ville han ikke ha stoppet når han likevel inviterte med meg hjem. Jeg hadde blitt såret og jeg hadde kontaktet den dama og sagt at han og jeg hadde sex. Bare for å såre han tilbake.

Anonym poster: a23c9420ac57938bd18c21d457fcae32

Skrevet

TS her

Tusen takk for svar! Jeg setter kjempestor pris på flere/alle innspill!

Jeg skjønner bare ikke hva som var greien med han/ eller hun

Jeg ville ha noe nattmat og han inviterte meg hjem for å spise noe, men så avbrøt han det hele når vi så å si var igang på soverommet

Skjønner ikke hva jeg skal tro om henne(damen). Om han var på vei til å være utro eller om det er en eks som han ble sammen igjen med sånn rett etterpå han avviste meg. Det var jeg som tok initiativet til sex siden jeg trodde det lå i luften

Har jeg misforstått noe? For på face så ser jeg bilder av de sammen, som er tatt lenge før meg og han. Men visste ikke før at de hadde vært sammen/var sammen da. Men han nevnte aldri henne. Har ikke snakket med han siden

Skal jeg gi beskjed til henne hva han har gjort? Hvorfor kom hun inn i bildet etterpå? Nå har han status som i et forhold med henne, og det står at de har 3årsjubileum snart:s

Han fikk ikke stå, men forsøkte vel å presse den inn i meg. Varte sånn 20sek. Så ble han helt stresset og kastet klærne mine på meg.

Han hadde ingen dame de 2 ukene jeg pratet med han på skolen før vi møttes på byn. Ikke som noen fortalte meg hvertfall. Det er etterpå hun er kommet i bildet!:s eller var hun der hele veien?

Vet ikke hva jeg har gjort. Skjønner ingenting om hvordan forholdet deres er, om jeg skylder hun en opplysning. Eller Er det normalt å gå tilbake til eksen Etter en pauseperiode og beholde den normale jubileumsdatoen?

Skrevet

Jøss; hva skal det være godt for å ta kontakt med dama hans, eller han for den del?

Du aner ingenting om det var slutt mellom dem på det tidspunktet, eller hva som er grunnen til oppførselen hans. Han valgte ikke deg, men henne, og sånn er det.

Gå videre, fatter ikke at dette er noe å lage sånt styr av.

Skrevet

Om han har dame, så gikk han for langt, han presset seg inni deg, ombestemte seg 20 sek. etter. Han var utro.

Anonym poster: 934ac26f6c04fd7afb65be6a11a91034

Skrevet

Jeg hadde hvertfall bare :flau:

Aldri snakk med han (eller dama) igjen du

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg gjetter på at han enten var sammen med henne da, eller at de datet og holdt på å bli sammen.

Så hadde han et svakt øyeblikk i fylla.

Har ikke noe med deg å gjøre tenker jeg.

Skrevet

Creds til han som fant ut hva jenten betydde før han gjorde noe veldig dumt.

Før han gjorde noe dumt? Virkelig? Hadde det vært min kjæreste hadde han like gjerne kunnet gått hele veien, for forholdet vårt hadde vært ødelagt uansett!

• Liker 1
Skrevet

Utro? Men han var jo ikke i forholdet da jeg var innom bildet :/

TS

Har selv blitt sviktet av min eks så er bare redd for om jeg har vært en negativ faktor i forholdet deres?

Gjest Wanderlust
Skrevet

Er det mulig at han og dama hadde en kort pause eller noe?

Skrevet

pause, krangel, forhold, separert, kjedelig forhold, turbulent forhold, ble sammen med eks igjen - kan være absolutt alt mulig..

Skrevet

Alt er mulig. Tusen takk for forslag:)

Bare vil vite hva som hadde slått dere :) trenger deres tanker om dere var meg

Han kom aldri borti/ inni meg med pikken, den var jo helt slapp. Bare fomlet såvidt borti hverandre med hofte/rumpe i noen få sek før han sa han ikke ville dette. Derfor jeg er så forvirret, huff. Hehe. Begynner å tro at jeg bare var kjempeavtennende. Og at de hadde en pause og at han tenkte på henne

:( hun er jo mye penere enn meg så skjønner at han ville ta henne tilbake.. Føler meg dum og brukt. Jeg som nettopp kom over eksen min (han var utro!) og ville føle meg bedre med han nye "kompisen" min, så havnet jeg rett i en slik suppe igjen. Æsj

Skrevet

Min teori:

- Han avbrøt samleiet fordi han ikke fikk den opp.

- Han har funnet tilbake til eksen sin siden den gang.

Så nå er det bare å skygge banen, beklager. :)

Skrevet

Ja selvfølgelig skygger jeg banen. Bare ble så forfjamset da han plutselig står oppført i et 3år langt forhold på face nå.

Hvis det var pause/slutt. Er det normalt å late som ingenting når man blir sammen igjen?:/ pausen deres kan vel ikke ha vart mer enn sånn 1-2 mnd etter bilder/tagger å dømme når jeg nå vet hvordan (eksen)/damen ser ut.

Syntes bare hele greien er merkelig. Var fyren eksepsjonelt dust mot meg eller mot damen, eller er dette normalt når man har pauser?

Jeg dumpet eksen min tvert og så meg ikke tilbake. Men vi var bare sammen et halvt år. Er vel kanskje annerledes når man har vært sammen så lenge som de hadde:s

Skrevet

Det var ikke deg, det var han. Det var ikke noe "galt" ved deg som gjorde at han sendte deg hjem. Ikke la dette gå inn på deg. Gå videre og tenk at han oppførte seg dust mot deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...