Gå til innhold

Confetti og HansonEllis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt varer herfra for 3 uker siden, men har enda ikke mottatt noe....

Bør jeg bekymre meg?

Thanx!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilte også fra Confetti og det tok mye lenger tid enn jeg trodde. Men alt kom frem uten problemer.

Jeg var redd for at det kunne bli stoppet i tollen, men det hadde heldigvis ikke det.

Så bare slapp av og vent litt til, du. :-)

Skrevet

Vet at jea bestilte fra HansonEllis og at det gikk smertefritt på ca en uke. Jeg har også bestilt noe derfra, og pengene ble trukket fra konto sist onsdag. Så jeg venter også....

Skrevet

Ja , jeg har betstilt fra HansonEllis og det gitt så bra..Kan hende de har mange varer og sende ut..Bare å vente uten bekymringer :-)

Skrevet

Jeg bestilte fra confetti og det tok to uker. Men pga misforstålse kom godteriet for sent :(

Noen som har lyst å kjøpe sølvhjertet sjokolade og hvite mandler?

Skrevet

Sølvhjertet sjokolade,hvor mange stk har du a?

Skrevet
Sølvhjertet sjokolade' date='hvor mange stk har du a?[/quote']

Har en kilo, det er ca 920 hjerter.

Skrevet

Jeg bestilte fra Hansonellis 21. januar og det har ennaa ikke kommet! Men det ligger til fortolling i Norge naa, saa jeg vet ikke hvor lang tid det tar!!! Men jeg trodde ikke det skulle ta saa lang tid :-?

Skrevet

Mangler nå kun varer fra Confetti. Hentet varene fra HansonEllis i går. Veldig fornøyd, bortsett fra at et fåtall av "gullringene" jeg har bestilt var ødelagte (gullringer til innbydelsene og bordkortene).

Skrevet

Nå er det en uke siden de trakk pengene fra min konto.....

*tromme med fingrene*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...