AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Samboeren min er så kjedelig og forutsigbar blitt. Han sier alltid at nå skal vi finne på noe, i kveld skal vi kose oss, fremover skal vi finne på så mye osv... men det blir aldri noe. Og det er jeg så lei av! Vi legger oss ikke sammen lengre heller, så sex livet er ikke-eksisterende :/ Jeg synes det er kjedelig vi aldri finner på noe. Når jeg foreslår noe, så er deg aldri noe problem. Men en kan aldri gjøre deg nå. For hva er kartverket liksom? Det som er litt provoserende er at det begrenser meg, fordi han har så sterke meninger... jeg vil gjerne tenke litt nytt og ikke være så a 4..men han er ikke med å snakker rundt det engang. Det gjør at jeg ikke gidder å engasjere meg. Men det ensomt. Førde gjør jeg alt alene og prater bare med meg selv liksom... uff, nei.. hvordan gjøre samboeren mer spennende og få han åpen for flere ting?? Anonym poster: 1211942eb3d86fefa5bb6d2be53b8118
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Kartverket skulle være hastverket... Sorry litt skrivefeil.. auto correct er flott Anonym poster: 1211942eb3d86fefa5bb6d2be53b8118
Gjest BM2 Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Samboeren min er så kjedelig og forutsigbar blitt. Han sier alltid at nå skal vi finne på noe, i kveld skal vi kose oss, fremover skal vi finne på så mye osv... men det blir aldri noe. Og det er jeg så lei av! Vi legger oss ikke sammen lengre heller, så sex livet er ikke-eksisterende :/ Jeg synes det er kjedelig vi aldri finner på noe. Når jeg foreslår noe, så er deg aldri noe problem. Men en kan aldri gjøre deg nå. For hva er kartverket liksom? Det som er litt provoserende er at det begrenser meg, fordi han har så sterke meninger... jeg vil gjerne tenke litt nytt og ikke være så a 4..men han er ikke med å snakker rundt det engang. Det gjør at jeg ikke gidder å engasjere meg. Men det ensomt. Førde gjør jeg alt alene og prater bare med meg selv liksom... uff, nei.. hvordan gjøre samboeren mer spennende og få han åpen for flere ting?? Anonym poster: 1211942eb3d86fefa5bb6d2be53b8118 Kartverket er en statlig organisasjon som har som oppgave å måle lndet Der i blant Førde! Men for å være alvorlig, jeg tror ikek du kan endre vedkommende. Jeg tror du bør bryte ut før det blir barn av det. Finn noen som tenner deg hinnsides og noen som blir hinsides tent av deg. Det er mye lettere enn å prøve å endre noen. 3
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Ikke akkurat drømmeforholdet:P Prvøvd å få han med på noe han kan synes er gøy? ølsmakekurs eller noe. Men kan jeg spørre om hvorfor dere er sammen? Anonym poster: 64363ba23f37639d95619bfe2e8d3abe
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Still krav til fyren, og ikke la ham tro at alt ordner seg om han bare føyer seg en gang iblant for å stoppe "maset". Etterhvert vil han også se verdien av at dere gjør noe sammen. Om det nå er noe du orker å gå inn for. Og ha sex andre steder enn bare i senga! Senga blir fort kjedelig å knulle i ene og alene. Anonym poster: 0211e09326da87e21133bde66d18ea8e 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #6 Skrevet 28. oktober 2012 Samboeren min er så kjedelig og forutsigbar blitt. Han sier alltid at nå skal vi finne på noe, i kveld skal vi kose oss, fremover skal vi finne på så mye osv... men det blir aldri noe. Og det er jeg så lei av! Vi legger oss ikke sammen lengre heller, så sex livet er ikke-eksisterende :/ Jeg synes det er kjedelig vi aldri finner på noe. Når jeg foreslår noe, så er deg aldri noe problem. Men en kan aldri gjøre deg nå. For hva er kartverket liksom? Det som er litt provoserende er at det begrenser meg, fordi han har så sterke meninger... jeg vil gjerne tenke litt nytt og ikke være så a 4..men han er ikke med å snakker rundt det engang. Det gjør at jeg ikke gidder å engasjere meg. Men det ensomt. Førde gjør jeg alt alene og prater bare med meg selv liksom... uff, nei.. hvordan gjøre samboeren mer spennende og få han åpen for flere ting?? Anonym poster: 1211942eb3d86fefa5bb6d2be53b8118 Kva har heimbygda mi med dette å gjer? Anonym poster: 000ee06781fcfb16e49cc00772ef469f 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 Kva har heimbygda mi med dette å gjer? Anonym poster: 000ee06781fcfb16e49cc00772ef469f Du må nok innse at du er ensom og snakker med deg selv hvis du bor i Førde... Anonym poster: 000ee06781fcfb16e49cc00772ef469f
Gjest Ella Skrevet 29. oktober 2012 #8 Skrevet 29. oktober 2012 Hva med å melde deg og partneren din på det nye samlivsprogrammet til TV3? Det handler om å sette fokus på de tingene du nevner Kanskje det kan hjelpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå