Gå til innhold

Hvorfor er briten Ben med i norske skal vi danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke skal vi danse, og følger heller ikke med på det. Ei venninne av meg gjør, og spurte meg hvorfor britiske Ben fra A1 er med i skal vi danse, han er jo hverken norsk eller kan norsk?

Jeg kunne ikke svare på det, og det har plaget meg litt, for jeg ble også nysgjerrig på hvorfor han ble med :ler:

Håper noen har svar.

Anonym poster: 0e40a489ca5d7b28f4d679711d8e3dc9

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Vi liker vel å tenke at han er litt "vår" siden han var med i A1, sammen med en nordmann. Og A1 var jo også med i norske MGP.

Skrevet

På samme måte som at Anna Anka var med i Skal vi danse.

Anonym poster: f0ebcb68f2e4e81c59195975e1f8da19

Skrevet

Ganske enkelt fordi det ikke finnes noen grunn til at en utlending skal få delta i et norsk program? Skulle vi kanskje sendt bare norske filmer også?

Anonym poster: 0e9d37a47a5afd5fa2fdbed14a9ebcc3

• Liker 1
Skrevet

Tror det er fordi han blir sett på som en norgesvenn utover det vanlige. Han bor vel i Norge og, gjør han ikke?

• Liker 1
Skrevet

Ganske enkelt fordi det ikke finnes noen grunn til at en utlending skal få delta i et norsk program?

Det ble en ikke for lite. :dry: Altså, det er da ingen grunn til at en utlending IKKE skal få delta selv om programmet er norsk.

Anonym poster: 0e9d37a47a5afd5fa2fdbed14a9ebcc3

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tror det er fordi han blir sett på som en norgesvenn utover det vanlige. Han bor vel i Norge og, gjør han ikke?

Jeg tror det. Han har i hvert fall norsk kjæreste. Det i seg selv er vel nok til at vi anser han som norsk ;)

• Liker 1
Skrevet

Ikke vet jeg, jeg bare lurte jeg da, er ikke hverken utlendingvond eller rasist, det går bra :ler:

Jeg bare har knapt hørt A1 eller visste at de var i MGP, da er han jo litt norsk da :)

ts

Anonym poster: 0e40a489ca5d7b28f4d679711d8e3dc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...