AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har nappet øyenbrynene mine i sikkert noen år nå og i det siste så har de blitt mer og mer ulik. Så jeg sitter igjen med to øyenbryn som er litt like, men hvis du ser nøye på dem så ser du at de er ganske forskjellige. Det ene er mye høyere enn det andre og jeg vet ikke om dette er min egen feil, om det bare er slik øyenbrynene mine er eller om det er mulig å fikse det. Jeg har tenkt litt på å gå til en hudpleier som kan vokse dem eller threade (vet ikke hvordan man bøyer det ordet) dem og gjøre dem likere/finere. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gå frem med dette. Må jeg spare ut øyenbrynene i flere uker/måneder og komme med de? Eller kan jeg komme og forme øyenbryn selvom de er litt nappet? Jeg lurer også på om noen har erfaring med dette. Ble dere fornøyd? Og til slutt - hvis noen vil anbefale noen i Bergen som gjør dette hadde det vært supert! Anonym poster: 3702bd9463b7c125269500b2803f6be0
Professor Orm Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg synes du burde spare, og nappe så lite som mulig. Du kan ta det som er langt utenfor, men ikke mer. Ser det dumt ut, kan du fylle inn litt med blyant/skygge. Du kan også komme med litt formede bryn også hvis du vil, men hvis du ikke har fått det gjort før, synes jeg du burde ha utvokste bryn, i tilfelle der er noe som bør rettes opp i formen. De gangene jeg har gjort det, har jeg også farget dem, da kan de formes enda bedre Jeg vet dessverre ikke om noen i Bergen, men vær likevel grei og la være til du har funnet noen du vet er veldig flinke.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Takk for tips! Da får jeg prøve å holde meg unna pinsetten Jeg har veldig mørke bryn, nesten helt svarte, burde jeg likevel farge? Anonym poster: dbe90e03bf0ce14749cc1112748d654e
Professor Orm Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Takk for tips! Da får jeg prøve å holde meg unna pinsetten Jeg har veldig mørke bryn, nesten helt svarte, burde jeg likevel farge? Anonym poster: dbe90e03bf0ce14749cc1112748d654e Nei, det synes jeg ikke. Farging er hvis du har mange lyse hår innimellom, slik at de ser mer ujevne ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå