Gå til innhold

Blitt dumpa...eller har jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en jente i snart ett år. Det har gått opp og ned hele tiden. Hun har hatt vanskelig for å definere forholdet, men likevel har vi gjort kjæresteting. Hver gang jeg prøver å ta det opp får jeg beskjed om at jeg er komplisert, kverulerende og bare vil diskutere....

Vi har vært på flere turer i lag og da har vi vært kjærester. Så fort vi har kommet hjem har hun fått panikk og trekkt seg tilbake.

De siste to turene har jeg betalt for, og hun har tatt i mot. Jeg har trodd vi var sammen, hun mener vi bare har vært fucking good friends. Er det da rett av henne å ta i mot alt jeg gir henne? Føler meg utnyttet og brukt.

Nå jeg konfronterer henne med det blir hun sint.

Nå ønsker hun bare å være venner og har et "pule" forhold. Da får hun biten sin og alt er slik hun ønsker å ha det.

Jeg har lyst å fortsatt være sammen med henne og da går jo jeg med på å treffes for sex. Vi har jo begge behov.

Jeg har fortsatt følelser for henne, mens hun sier hun ikke har det for meg.

Kan jenter virkelig være så kyniske at de kan ha sex med personer uten å ha så mye som en liten følelse for personen?? Eller har hun bare problem med å innse hva hun vil og gjøre alt for å fortsatt ha meg i livet henne??

Anonym poster: 1a59f82783bac72be87e055c65dd0d5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror desverre at både gutter og jenter kan være så kyniske, ja. Jeg tror nok det beste for deg er å kutte ut kontakten med henne frem til du ikke har følelser for henne mer.

Anonym poster: ca7d8424e92870bf8afef5d640f9ae2c

Gjest energibånd
Skrevet

Har vært sammen med en jente i snart ett år. Det har gått opp og ned hele tiden. Hun har hatt vanskelig for å definere forholdet, men likevel har vi gjort kjæresteting. Hver gang jeg prøver å ta det opp får jeg beskjed om at jeg er komplisert, kverulerende og bare vil diskutere....

Vi har vært på flere turer i lag og da har vi vært kjærester. Så fort vi har kommet hjem har hun fått panikk og trekkt seg tilbake.

De siste to turene har jeg betalt for, og hun har tatt i mot. Jeg har trodd vi var sammen, hun mener vi bare har vært fucking good friends. Er det da rett av henne å ta i mot alt jeg gir henne? Føler meg utnyttet og brukt.

Nå jeg konfronterer henne med det blir hun sint.

Nå ønsker hun bare å være venner og har et "pule" forhold. Da får hun biten sin og alt er slik hun ønsker å ha det.

Jeg har lyst å fortsatt være sammen med henne og da går jo jeg med på å treffes for sex. Vi har jo begge behov.

Jeg har fortsatt følelser for henne, mens hun sier hun ikke har det for meg.

Kan jenter virkelig være så kyniske at de kan ha sex med personer uten å ha så mye som en liten følelse for personen?? Eller har hun bare problem med å innse hva hun vil og gjøre alt for å fortsatt ha meg i livet henne??

Anonym poster: 1a59f82783bac72be87e055c65dd0d5d

Det smarteste du kan gjøre nå, det er å kutte kontakten med henne og komme deg videre. Ikke la deg utnytte av henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...