sommerbrud04 Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan hende dette temaet har vært oppe før, men jeg spør allikevel.. Dere som skal ha slør - skal dere ta det av i løpet av dagen/kvelden? Hvor vanlig er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg kommer til å ha det på. Det er den ene dagen jeg kan gå med det. Dessuten kommer det ikke til å være noe mer i veien enn slepet på kjolen - og det kan ikke tas av. I tillegg tror jeg at det må sys fast for at jeg skal kunne få det som jeg vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg skal ha et slør som har to lag, et veldig langt og et som rekker ned til rompa. Det lange laget er festet med borrelås og kan tas av når festen begynner eller når jeg skulle føle at det er i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 1. mars 2004 #4 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg skal ha et slør som har to lag' date=' et veldig langt og et som rekker ned til rompa. Det lange laget er festet med borrelås og kan tas av når festen begynner eller når jeg skulle føle at det er i veien.[/quote'] Me too. Det korte rekker meg til albuen tipper jeg. Eller, det vet jeg ikke enda da det ikke er kjøpt inn. Men det jeg har prøvd gjorde det om jeg husker rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 1. mars 2004 #5 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg skal ha sløret på hele kvelden! Som en skriver lenger opp her, er dette sannsynligvis den eneste gangen jeg nonesinne kommer til å ha slør på! Jeg vil være "prinsesse" heeele kvelden :-) Dessuten er mitt slør kun 85 cm langt, og vil ikke være i veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 1. mars 2004 #6 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg regner med at jeg kommer til å ta av sløret utpå kvelden. Kjolen min har et lite slep som jeg kommer til å hekte opp på kjolen når dansen begynner, og sløret kommer da bare til å være i veien (skal ha kant i kant med slepet på kjolen). Jeg orker ikke tanken på å måtte gå og holde slep og slør oppe hele kvelden. Jeg vil kunne kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 1. mars 2004 #7 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg skal ha et slør som har to lag, et veldig langt og et som rekker ned til rompa. Det lange laget er festet med borrelås og kan tas av når festen begynner eller når jeg skulle føle at det er i veien. Sånn vil jeg åsså ha!!!!! *misunnesmiley* Hvor har du fått tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 1. mars 2004 #8 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg skal ha et slør som går til midt på ryggen(festet bak på hodet), så det tror jeg ikke kommer til å være i veien. Da er det verre med slepet.....Det kan ikke tas av, så det kommer nok til å være i veien(jeg må feste bærestroppen på det rundt håndleddet)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. mars 2004 #9 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg skal mest sannsynlig ta det av i løpet av kvelden. Jeg skal ihvertfall ordne det slik at jeg kan hvis jeg vil. Jeg har en kjole jeg kan hekte opp slepet på, og da gidder jeg nok ikke å gå rundt å bære på sløret, som er ett-lag og like langt som slepet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 1. mars 2004 #10 Del Skrevet 1. mars 2004 Sånn vil jeg åsså ha!!!!! *misunnesmiley* Hvor har du fått tak i det? Tror de fleste brudesalonger kan få tak i slike. Koster mellom 1500 og 2000 kr for et helt enkelt ett (uten perler og broderier og sånn). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 1. mars 2004 #11 Del Skrevet 1. mars 2004 Tror de fleste brudesalonger kan få tak i slike. Koster mellom 1500 og 2000 kr for et helt enkelt ett (uten perler og broderier og sånn). Mamma skal sy mitt. Veldig enkelt slik jeg forsto det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. mars 2004 #12 Del Skrevet 1. mars 2004 Det er veldig vanlig å ta av sløret etter middagen, og dette hadde jeg tenkt til å gjøre på dagen vår. Men sånn ble det ikke. Frisøren anbefalte meg å ha sløret på hele dagen, sidne hun da kunne feste det bedre. Og jeg er veldig glad det ble sånn. Det er en dag i livet man kan gå med slør, og da synes jeg det var topp å kunne ha det på hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annevenn Skrevet 1. mars 2004 #13 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg fant ikke slør i brudesalongene, og sydde et i to lag, et "fossefall" hvor det øverste laget gikk midt på ryggen, det andre endte litt nedenfor livet. Materialene kostet ca. 200 kroner, og det tok maks et par timer å sy sammen. Anbefales! Kanskje jeg skal begynne å sy brudeslør? Virker som det er penger å hente der...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. mars 2004 #14 Del Skrevet 1. mars 2004 Den tankten har jeg også tenkt, Annevenn. 200 kr + noen timer mot 2000. Og så får man det akkurat som man vil. Vanskelig er det heller ikke. Men noe slørsalg blir det nok ikke likevel...men skjønner ikke at ikke flere prøver å lage selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. mars 2004 #15 Del Skrevet 1. mars 2004 mamma syr sløret mitt, det blir helt perfekt og jeg blir helt alene om å ha et slikt slør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 1. mars 2004 #16 Del Skrevet 1. mars 2004 Takk for svar Jeanine og Lullu. Skal høre med hun som skal sy kjolen min, om hun kan sy et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 1. mars 2004 #17 Del Skrevet 1. mars 2004 jeg skal ha sløret på meg hele dagen +kveld+natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå