Gå til innhold

Hvordan får jeg bloggen min søkbar?

Anbefalte innlegg

Gjest Seajewel
Skrevet

Jeg finner ikke ut av blogger.com, hvor jeg har bloggen min. Jeg får ikke søkt opp bloggen min på google, hvordan gjør jeg den søkbar? Noen som kan hjelpe meg med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På wordpress må man inn på innstillingen ifht. Privacy. Finner du det noe sted?

Gjest Seajewel
Skrevet

Nei, fant ikke noe annet enn søkeinnstillinger. Metatager, er det ord som jeg skal skrive for at bloggen skal bli søkt opp på, på de ordene?

Skrevet

Har ikke så peiling på blogger, men på wordpress er det iallefall slik. Sriver du et innlegg om kvinnegudien eks. Bare for å ta et eksempel. Ville det vert naturlig å skrive inn forum, kvinneguiden, osv.

Men det skal være en innstilling som gjør at du kan velge om det skal bli søkt opp i google eller ikke. Har ikke blogger et forum du kan spør på?:)

For hos meg kan man se hva folk har søkt på for å komme inn på bloggen og det er ikke alt jeg har skrevet om akkurat. F.eks jenter i bleier:p Har en interiørblogg;)

Skrevet

Litt usikker på om det er dette du mener, men Settings > Basic > Privacy endre til: Listed on Blogger. Visible to search engines.

Add your blog to our listings? ? Yes

Let search engines find your blog? ? Yes

• Liker 1
Gjest Seajewel
Skrevet

Ja, disse innstillingene har jeg. Men når jeg prøver å google selv, finner jeg ikke bloggen min.

Skrevet

Det er fordi det kan ta litt tid før den kommer opp. Spideren bruker litt tid på å finne deg. Om blogger har tracking can du sikkert se om den har vært innom:)

Gjest Seajewel
Skrevet (endret)

Ok, ja den er helt ny. Kanskje det tar et par dager. Takk for svar. :)

Endret av Seajewel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...