Aelwyn Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 Og jeg innrømmer, jeg har skrevet bidrag dit. Jeg vinner som regel aldri noe, så man kan jo håpe. (Vet jeg har funnet meg kjole på nett, men man kan jo forandre mening om det skulle så være.) Ønsker i samme slengen alle andre lykke til.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. mars 2004 #3 Skrevet 1. mars 2004 TVITVI til alle dere som har levert inn bidrag. Jeg hadde ikke noe å komme med og holdt meg pent unna.
magnhild Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 spent nå ja, men har ikke noe tro på å nå opp i konkurransen jeg nei...
Lullu Skrevet 1. mars 2004 #7 Skrevet 1. mars 2004 Spennende, spennende.................... Lykke til alle sammen!! Jeg lever fremdeles i håpet
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 Jeg å har skrevet bidrag til konkurransen, men jeg er som deg Lurifaxa, vinner sjeldent... Men det er lov å håpe
Saeria Skrevet 1. mars 2004 #9 Skrevet 1. mars 2004 Får ønske dere lykke til jenter. :D Jeg kunne ikke være med for vi har ikke satt dato ennå. Da er sjansen for å vinne litt større for dere da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå