Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av slikt.. og dette er sikkert et teit innlegg men håper dere overlever meg..

Kjæresten og jeg deler nå mye hans mail adresse - til felles henvendelser. samboere, forlovet og venter et barn til våren.

Kommer stadig over, gamle, bilder av kjønnsorganer, pupper mm av jenter han har chattet med like før vi ble sammen inne på hans mail. Bildene er fra uker før vi ble et par, men likevel ... hater at de fremdeles ligger der. Funnet de tilfeldig men vet jeg ikke har noe med det.. men vil det skal slettes :/

Min eks drev med sånt MENS vi var sammen og jeg tar det veldig innover meg... tåpelig nok

Og føler meg dum, for jeg kunne aldri sendt slike bilder. Er jeg unormal siden jeg synes sånne bilder er feil?

*sukk fra gravid hormonell jente*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke du er teit som ønsker dem slettes, selv om det er fortid, så trenger han ikke bilder av andre sine kjønnsorganer og kropper på mailen sin. Dere venter barn, er forlovet og skal dele forhåpentligvis resten av livet sammen, så ja jeg syns han absolutt burde slette dem.

Jeg ville bare nevnt det for han at du kom over disse bildene og sagt at du hadde satt pris på om han slettet dem nå som dere er på vei til å stifte familie. (Siden det er gamle bilder har han nok sikkert glemt at han har dem der, så du kan jo evt bar slette dem selv, men det er litt mer risikabelt mtp at han kan bli sur/irritert fordi du ikke sa noe til han på forhånd at du hadde funnet bildene)

Uansett håper alt ordner seg og at du finner ut hvordan du vil løse det :klemmer:

Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Du og samboeren din deler på mail.

Ok.. så dt er din mail som inneholder sånt griseri?

Slett det da :)

Endret av Badebuksa
Skrevet

Dette skjedde jo FØR dere ble sammen.

Ser ikke problemet med at kan "mimre" litt om tidligere dager med noen intime bilder av sikkert flotte damer.

Anonym poster: c42b0ef9628e1a07fcdc8e9223e82691

• Liker 3
Gjest Badebuksa
Skrevet

Ser ikke problemet med at kan "mimre" litt om tidligere dager med noen intime bilder av sikkert flotte damer.

trollololol
Skrevet

trollololol

Ja, alle som er uenig med deg er troll.......

Skrevet

Enig.

Anonym poster: 0ad41f1dadcd6a199517a7f27cfc0407

Skrevet

Ikke at det har så mye med saken å gjøre - men hvorfor deler dere mail? Det tar jo fjorten sekunder å opprette en egen privat mailadresse? Ser absolutt ingen fordeler med nevnte løsning :P

Og ja - bildene burde kunne slettes :)

• Liker 1
Skrevet

Slett alt inne på mailen, husk hva som er viktig så dere kan få det tilsendt igjen, så sier du "uuuuuuups,kom borti noe jeg.."

Anonym poster: 16e5c41047664001c3aa3105fcf3d9e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...