Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Ja, som overskriften sier, må jeg bare krype til korset og innse at jeg er en ekte stalker. Mannen min har vært gift før, men hun forlot ham, og jeg blir aldri helt trygg på at han er over henne. Jeg googler henne flere ganger i uken, sjekker facebookprofilen hennes, og, sykest av alt, jeg stalker den nye kjæresten hennes også på samme vis. Sistnevnte er forresten veldig utleverende på nett, og har en blogg med juicy info som jeg er innom daglig. Slik har jeg holdt på i flere måneder nå. Har ikke sagt noe til mannen min, da ville han vel tro det har klikket for meg. Så, er jeg gal, eller bare litt intens?
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Skjønner godt at han ikke er over henne når han har ei kone som deg..... Anonym poster: 953d3984d54f4e69673e783503cffc5c 4
Djungelvrål Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Det er et eller annet psykisk galt med en person som er så kontrollerende og usikker som deg. Ville gått til fastlegen og bedt om henvisning til psykolog. Det kan ikke være godt å ha det slik... 3
Gjest anonym Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Ja, som overskriften sier, må jeg bare krype til korset og innse at jeg er en ekte stalker. Mannen min har vært gift før, men hun forlot ham, og jeg blir aldri helt trygg på at han er over henne. Jeg googler henne flere ganger i uken, sjekker facebookprofilen hennes, og, sykest av alt, jeg stalker den nye kjæresten hennes også på samme vis. Sistnevnte er forresten veldig utleverende på nett, og har en blogg med juicy info som jeg er innom daglig. Slik har jeg holdt på i flere måneder nå. Har ikke sagt noe til mannen min, da ville han vel tro det har klikket for meg. Så, er jeg gal, eller bare litt intens? Hvordan er forholdet mellom deg og mannen din?
Gjest O___o Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 Ja, som overskriften sier, må jeg bare krype til korset og innse at jeg er en ekte stalker. Mannen min har vært gift før, men hun forlot ham, og jeg blir aldri helt trygg på at han er over henne. Jeg googler henne flere ganger i uken, sjekker facebookprofilen hennes, og, sykest av alt, jeg stalker den nye kjæresten hennes også på samme vis. Sistnevnte er forresten veldig utleverende på nett, og har en blogg med juicy info som jeg er innom daglig. Slik har jeg holdt på i flere måneder nå. Har ikke sagt noe til mannen min, da ville han vel tro det har klikket for meg. Så, er jeg gal, eller bare litt intens? WOW. Du høres ut som dama til min eks. Sett vekk i fra at jeg ikke blogger eller var gift.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 TS her. Til deg som spurte om forholdet mellom meg og mannen, så er det ganske bra. Har tatt ham i løgn et par ganger, ellers har vi det bra.
Papirbit Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 TS her. Til deg som spurte om forholdet mellom meg og mannen, så er det ganske bra. Har tatt ham i løgn et par ganger, ellers har vi det bra. Du har nok løyet til han du og? feks om at du ikke stalker exen hans. ja,du er sprø, det er sprøtt å mistenke utroskap uten grunn og i så stor grad. Eller har han løyet om store viktige ting?
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Hvor har jeg skrevet at jeg mistenker utroskap? Det gjør jeg ikke. Han har løyet om forskjellig, noe er viktige ting og andre ting er mindre viktige.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Du er ikke nødt å dra til psykolog for dette, slik en idiot skriver over her. Psykolog er IKKE svaret på alle problemer. Det er jo ganske uskyldig stalking faktisk! Hvis du hadde sitti utenfor huset hennes hver kveld med en kikkert i handa, DA kunne du vurdert å skaffe hjelp. Anonym poster: 26a610edd17fe22ae5d6fe5fa31c68d5 4
Gjest ME Skrevet 27. oktober 2012 #10 Skrevet 27. oktober 2012 Synes ikke det er noe rart at man blir paranoid når man hører om all utroskapen og svik. Mannen min synes at jeg er paranoid til tross for at jeg har fått rett mange ganger med hensyn til andre mennesker og at mine persepsjoner (usikker på om det er riktig ord) har stemt. Det er mange mennesker som snakker varmt om å stole på hverandre og er godtroende som plutselig oppdager at partneren har vært utro.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 Hei. Jeg synes du får urimelig mye pepper her inne i forhold til noe som er svært vanskelig for deg. Å spionere på nettet er mer utbredt en det du kanskje tror. Det er lett å havne i denne fella da tilgangen til informasjon ligger så godt oppe i dagen. Det startet kanskje uskyldig men problemet er at du ikke greier stoppe. Du må tvinge deg til stoppe, du kan blokke også videre. Jeg tror nok at du og din mann kan ha ett fint forhold. Men du sliter med ett eller annet som ikke jeg er den rette til definere, dårlig selv bilde kanskje. Dette er ting som du sikkert synes er vanskelig snakke om da det er så skam belagt. Men det finnes hjelp, kikk på nettet eller gule sider. Voksen dame
vinterspeil Skrevet 27. oktober 2012 #12 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg "stalker" folk i mitt nærområde som skriver blogg ... jeg søker etter kjente og leser nye oppdateringer jevnlig. Er det stalking? TS, så lenge folk skriver på nett, må de jo regne med at det blir lest. Om dette er et problem eller ei er det bare DU som kan avgjøre. Ikke døm deg selv så hardt for noe mange sikkert ville gjort.
Djungelvrål Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Du er ikke nødt å dra til psykolog for dette, slik en idiot skriver over her. Psykolog er IKKE svaret på alle problemer. Det er jo ganske uskyldig stalking faktisk! Hvis du hadde sitti utenfor huset hennes hver kveld med en kikkert i handa, DA kunne du vurdert å skaffe hjelp. Anonym poster: 26a610edd17fe22ae5d6fe5fa31c68d5 Hva mener du TS skal gjøre da? Er det normal oppførsel AB?? Jeg er sikkert idiot men jeg står ihvertfall for idiotien min...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå