Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann nå i det siste, vi traff hverandre igjennom jobben og han har sneket seg inn i hjertet mitt. Vi har det så fint i sammen. Eneste problemet mitt er at jeg blir kvalm av og tenke på at fyren har gått ned 40 kg, han er slank og fin nå, men har noen fæle bilder i hode:/ jeg er 25 og han 35. Jeg har alltid vært helt opphengt i utseende til gutter, så at jeg skulle bli forelsket i han her er helt utrolig. Hva hadde dere gjort???

Anonym poster: bdd8cfb8a7b59982902fae0a51fd5975

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet ditt. Mannen har sneket seg inn i hjertet ditt, samtidig synes du det er rart at du ble forelsket i han.

Er det tanken på at han har veid 40 kilo mer som gjør deg kvalm? Hvis du får kvalme tanker når du er sammen med han så har du valgt feil mann.

• Liker 7
Gjest foremma
Skrevet

Det var mange andre ord som falt meg inn som ville beskrevet deg mye bedre enn gal, for å si det slik.. :)

Gjest Darthoven
Skrevet

Det var mange andre ord som falt meg inn som ville beskrevet deg mye bedre enn gal, for å si det slik.. :)

Kokko? Nuts? Bonkers? Sprø? Halvgal? Fleintripper? Soppskada?

• Liker 8
Gjest foremma
Skrevet

Kokko? Nuts? Bonkers? Sprø? Halvgal? Fleintripper? Soppskada?

Eventuellt kroppsfiksert hurpe, men det er det vel ikke lov å si ? ;)

Gjest Darthoven
Skrevet

Eventuellt kroppsfiksert hurpe, men det er det vel ikke lov å si ? ;)

Nei. Vi må ikke si kroppsfiksert hurpe!

• Liker 3
Skrevet

Synes litt synd på mannen jeg. Når han endelig har klart å ta av seg 40kg - så blir han sett på med kvalme fordi han PLEIDE å være tykk?

Synes heller du skal være litt stolt av han. Det kreves mye viljestyrke, innsikt og kunnskap i å ta av seg så mange kilo. ;)

• Liker 8
Gjest Galatea
Skrevet

Synes litt synd på mannen jeg. Når han endelig har klart å ta av seg 40kg - så blir han sett på med kvalme fordi han PLEIDE å være tykk?

Synes heller du skal være litt stolt av han. Det kreves mye viljestyrke, innsikt og kunnskap i å ta av seg så mange kilo. ;)

Enig her. Du kan jo ta deg litt tid (ikke for lenge) til å se om disse kvalme tankene/følelsene om hvordan han har sett ut går over (feks som Myosotis sier til stolthet).

Gjør de ikke det, er du nok ikke den rette for han. Man skal da ikke gå rundt å vemmes over den man er sammen med, eller frykte hvordan personen kan komme til å se ut!

Gjest HunterLady
Skrevet

Heheh.. Litt av en problemstilling. Det er kvalmt å være tykk tydeligvis, men når man mister tykkheten så er det faktisk kvalmt å være eks-tykk? For crying out loud: DET ER EN HELVETES PRESTASJON Å MISTE 40 KILO!!!!!

Er det noen som er kvalm, så er det IKKE ham!!

• Liker 16
Gjest Loverdose
Skrevet

Hva faen? :klo: Herregud, så sære kvinnfolk er for tiden! :hakeslepp:

• Liker 5
Skrevet

Dette tar vel kaka for å si det mildt, jeg hadde nå heller vært stolt hvis min kjæreste klarte å gå ned så mye.

• Liker 2
Skrevet

Sovnet i går jeg:) men ja, jeg er redd får at han kan bli tykk igjen! Men vet jo så godt at der er ikke det som betyr noe. Vi har faktisk snakket om det, og han sier at han aldri noensinne vil opp igjen på den vekten.

• Liker 2
Skrevet

Du er nok ikke gal, bare veldig mentalt understimulert.

• Liker 2
Skrevet

Sovnet i går jeg:) men ja, jeg er redd får at han kan bli tykk igjen!

Men vet jo så godt at der er ikke det som betyr noe. Vi har faktisk snakket om det, og han sier at han aldri noensinne vil opp igjen på den vekten.

Han fortjener definitivt bedre enn deg! gjør han en tjeneste og dump han så han kan finne seg en skikkelig jente som bryr seg om den han er nå... og som faktisk er stolt over han!

• Liker 3
Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja, huff, hadde han bare veid 40 kg mer!

Du får fôre ham opp vet du, så slipper du å tenke på at han har gått ned 40 kg.

• Liker 3
Skrevet

Ja, du ER gal! Hva er galt me at en person faktisk har gått ned 40kg??? Det er jo helt fantastisk! Å gå ne i vekt er et slit uten like. Ja, alt er mulig me at vekta kan svinge! Men heller gled deg over hva han faktisk har hatt vilje til enn å tenke på at han kanskje kan megge på seg!

Hvis du ikke kan dele den gleden me han og nyte han for den han er, er ikke du verd det for hans :-)

Gjest Seajewel
Skrevet

Ikke kast bort tida hans mer du, og finn deg en undertøysmodell istedet...

• Liker 1
Skrevet

Om et år eller to er det glemt. Da er du vant med at han er slank og slik som han er i dag. :)

Anonym poster: 855eeb5c235502d0c71b13c5a1c255fc

Gjest Katten.
Skrevet

Min vanlige kommentar holder ikke lengre.

*oppgitt sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...