Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med denne mannen nå i lang tid ( over ett år )

Vi har begge hatt veldig sterke følelser for hverandre og har det fortsatt ( tror jeg da ), men for å prøve å oppsummere :

Jeg har lenge slitt med tilliten til han som ikke skyldes av at jeg er usikker, sykelig sjalu osv, osv, som mange her kanskje vil tro...nei, jeg har hatt endel grunner for å si det sånn.

En av grunnene er at han kan lyve hvis det passer seg. Han jugde til meg over en lang periode uten at jeg visste det ( om noe jeg ikke vil gå inn på her ) Magefølelsen min sa hele tiden at han skjulte noe for meg, men han nektet hver gang. Inntil det kom frem en dag ( av andre, ikke han ).

Han har og hatt kontakt med "jentevenner", noen virker nærere enn det jeg liker. Ei har skrevet "savner deg" o.l.

Det tok lang tid for meg å fordøye løgnene han hadde skjult for meg. Dette gjorde at jeg ble mer skeptisk til alt. Siden han hadde jugd så lenge til meg, tenkte jeg at han kunne juge om andre ting. Fordi det skjedde forholdsvis tidlig i forholdet, ventet jeg med å være intim med han fordi jeg hadde rett og slett ikke nok tillit til han. Det må være tillit før jeg tar det steget. Vet at mange idag er motsatt på dette, men jeg har alltid vært veldig selektiv på hvem jeg har sex med og bruker lang tid på å knytte med til noen.

En dag jeg dro opp til han, fikk jeg en rar følelse. Han var fjern når han møtte meg, ja svarte meg ikke da jeg mld og ringte og sa at jeg var på tur opp til han, men jeg kom meg til slutt inn. Jeg følte umiddelbart at det var noe som ikke stemte. Da han dro ut av rommet vi var i for å hente noe, fikk jeg det for meg å sjekke mobilen hans kjapt. Dette er noe jeg ALDRI gjør, men jeg fikk en sterk magefølelse som sa at noe var galt, så derfor gjorde jeg det. Der var det et jentenavn han hadde utvekslet mange sms med. I en av sms'ene spurte hun om han ville finne på noe en kveld, og tonen imellom dem var tydelig preget av flirt. Jeg skulle til å lese mer, men da kom typen min inn i rommet, ble veldig sint, grep tlf kjapt! Jeg spurte hvem hun var, han bare kjefta fordi jeg hadde sett på mobilen. Jeg kjente jeg var så skuffa, så jeg dro derfra i full fart selv om det var på natta!

Jeg hørte ikke fra han før to dager etterpå, da spurte han om han kunne hente noen av klærne sine han hadde hos meg. Jeg var usikker på om jeg ville møte han pga situasjonen, hva jeg skulle si osv, men bestemte meg til slutt at han kunne komme. Stemningen mellom oss var merkelig. Jeg spurte hvem hun var, men han svarte meg aldri ordentlig og sa at det var ikke noe, men unngikk å snakke om det. Han sa vi kunne "se det an". Han prøvde seg på meg, men jeg avviste han. Så dro han. Og vi begynte å se hverandre igjen etterhvert.

Det har gått ei tid nå der det virker som han har skjerpet seg, men vi har fortstatt ikke hatt samleie. Vi har hatt annen sex, oralt, vært nære, men jeg har bremset når det har kommet til det. Det har med å gjøre at jeg ikke klarer å ha tillit til han ennå. I det siste har jeg følt at vi har blitt mer knytta, at vi tenker fremtid med hverandre, men så skjedde det nylig noe som fikk det hele til å snu!

Vi snakkes nesten hver dag sammen, ofte på tlf når vi ikke ses ( vi bor ikke sammen ), og da kom vi plutselig inn på den episoden, og jeg spurte rett ut hvilken type kontakt de hadde hatt. Da virket han plutselig så åpen...han sa at de hadde tatt på hverandre osv...Jeg ble satt ut av det han sa..så jeg sa : så dere hadde sex!? Han svarte ikke direkte, men sa at "jeg ville jo høre sannheten", som han sa...Jeg ble sjokka, samtidig var det dette jeg hadde følt hele tiden den gangen jeg dro opp dit, det var noe som ikke stemte som sagt, og jeg reagerte spesielt på at han ikke ringte eller reagerte før 2 dager etter da jeg dro i sinne på natta!

Uansett, jeg la på tlf. Han ringte opp igjen, jeg tok den ikke. Han skrev etter ei stund : "jeg bare tulla, du tar alt så seriøst.." Sorry, men jeg tror han ikke. Hva tenker andre her? Jeg skrev tilbake : "du tar ingenting seriøst!" pluss etterhvert endel andre stygge mld, jeg fikk bare skikkelig kjipe bilder og tanker i hodet. Kanskje de har hatt sex mange ganger ...evt at han har hatt sex med andre og, og så har han kommet til meg og klaget på at ikke jeg har "åpnet meg mer" som han bruker å si. Det var kveld/natt da jeg sendte disse stygge mld som en reaksjon på det han fortalte.

Neste dag ringte han meg på ettermiddagen, men jeg ville først ikke ta den, men han ringte flere ganger, ga seg ikke, så jeg tok den til slutt. Da sa han at han reagerte på de mld jeg hadde sendt, at det han hadde sagt ikke var sant, men ville ellers ikke snakke noe særlig om problemet, noe som også er et problem i forholdet vårt. Har vi ett problem, viker han unna, gjør temaet ubehagelig å nærme seg. Uansett, jeg var sint noe han hørte, så han ble kort og sa at vi kunne snakkes senere. Jeg sa at jeg ikke vil snakke senere, og la på. Da det ble senere på kvelden, ringte jeg han allikevel, men han tok den ikke. Jeg ble sintere og sintere, ringte han maaange ganger, og sendte skikkelig kjipe mld som hadde med det han hadde fortalt/gjort mot meg å gjøre , og at jeg er så skuffa over han!

Jeg følte meg sviktet, han hadde gått bak ryggen min. Det er jo utroskap! Han kunne sagt til meg at vi må ta pause, eller gjøre det slutt hvis det handler om at han savner å ta steget fullt ut med meg fysisk, ikke bare gå bak ryggen min som han gjorde, det er et tillitsbrudd! Samtidig synes jeg det er rart at han ikke evt beklager seg, eller noe. Hvis han ikke hadde hatt sex med henne, hadde han vel gjort MYE MER for å fremstå som uskyldig her?

Jeg er overbevist om at han har vært utro. Selv om det begynner å bli endel måneder siden nå ( ca 4 da jeg oppdaget mld ), men hvem vet, kanskje de ennå har kontakt og møtes jevnlig...?

Kan legge til at for ca to uker siden hadde vi en krangel der han sa at han kom til å "fortsette å ha et åpent forhold å søke sex andre steder" hvis jeg ikke gir mer av meg selv seksuelt. Dette reagerte jeg veldig på, spurte om han virkelig hadde levd etter denne holdningen med meg? Da sa han at han bare tulla, sendte meg mange fine mld om at det er bare meg han vil ha, meg han er glad i ! Men det han sa her, fikk meg til å komme innpå den episoden han hadde med hun jeg oppdaget på mobilen hans.

Dette ble langt...Situasjonen er nå den at jeg ringte som sagt mange ganger sist natt, og sendte mange stygge mld a là, "drittsekk...ser ingen vits i å ha kontakt lenger!" "Du er vel i fullt gang med andre allerede, finn deg ei som er like løs i strikken som deg selv ..."

Jeg har ikke hørt et pip fra han siden.

Jeg setter stro pris på tanker fra andre her, og fint hvis dere dropper kommetarer som : "skjønner godt at han har seg med andre o.l..." Jeg synes uansett at det er et utroskap!

Jeg har følgende spørsmål :

Tror dere han hadde sex med henne ( og evt andre ) ?

Hvis, hvorfor beklager han seg ikke?

Hvis han ikke har hatt sex med henne, hvorfor gjør han ikke NOE for å forsvare seg mer, bortsett fra ei slapp mld der han sier at han tulla og at jeg tar alt så seriøst?

Dette var mannen jeg ville satse på ( jeg vet, noen vil spørre hvorfor siden jeg ikke stoler på han , men hadde faktisk begynt å føle mer tillit i det siste før dette kom frem) Hvis han har vært utro, er det kroken på døra for min del! Hvis ikke vil jo foholdet bli mer og mer destruktivt. Jeg kan ikke godta noe jeg i utgangspunktet ikke aksepterer. Vi har jo vært veldig nære selv om jeg ikke har tatt steget fullt ut med han...vi har hatt kontakt nesten hver dag snart i ett og ett halvt år.

Er han fullt igang med andre?

Setter stor pris på innspill som kan gi meg tanker om flere sider av saken. Dette er vondt!

Videoannonse
Annonse
Gjest foremma
Skrevet

Altså.. tror det er best hvis dere to ikke ser hverandre mer. virker som dere har heelt forskjellig syn på sex mm.

Skrevet

Altså.. tror det er best hvis dere to ikke ser hverandre mer. virker som dere har heelt forskjellig syn på sex mm.

Så du mener det er greit å ha sex med andre når man er i et forhold?

ts

Gjest foremma
Skrevet

Så du mener det er greit å ha sex med andre når man er i et forhold?

ts

akk, så overrasket jeg ble over at du tok det så ille som du klarte.

Nei, jeg mener at han virker som om han har et mye mer avslappet forhold til sex og forhold enn deg, noe som uansett kommer til å skape problemer senere.

Skrevet

akk, så overrasket jeg ble over at du tok det så ille som du klarte.

Nei, jeg mener at han virker som om han har et mye mer avslappet forhold til sex og forhold enn deg, noe som uansett kommer til å skape problemer senere.

Å ha sex bak ryggen min , er det å ha "avslappet forhold til forhold og sex" ?

Virker helt ærlig ikke som du har lest innlegget mitt...

ts

Gjest foremma
Skrevet

Å ha sex bak ryggen min , er det å ha "avslappet forhold til forhold og sex" ?

Virker helt ærlig ikke som du har lest innlegget mitt...

ts

Jovisst har jeg det. Jeg gir deg et råd basert på innlegget ditt, da jeg synes det er åpenbart at JA, han har vært utro, og JA du burde bare gi opp hele dritten.

Skrevet

Jovisst har jeg det. Jeg gir deg et råd basert på innlegget ditt, da jeg synes det er åpenbart at JA, han har vært utro, og JA du burde bare gi opp hele dritten.

Takk for svar. Hvorfor hører jeg ikke noe fra han ? Hvorfor tok han ikke tlf da jeg ringte uendelig mange ganger igår kveld? ( Han hadde jo ringt tidligere på kvelden og sa at vi kan snakkes senere, men var utilgjengelig i hele går kveld/natt...)

Bryr han seg ikke? Har alt vært et spill fra hans side???

Det er som om han er en annen enn han jeg trodde jeg kjente...

Setter stor pris på flere innspill...Dette blir bare vondere og vondere..

ts

Skrevet

Takk for svar. Hvorfor hører jeg ikke noe fra han ? Hvorfor tok han ikke tlf da jeg ringte uendelig mange ganger igår kveld? ( Han hadde jo ringt tidligere på kvelden og sa at vi kan snakkes senere, men var utilgjengelig i hele går kveld/natt...)

Bryr han seg ikke? Har alt vært et spill fra hans side???

Det er som om han er en annen enn han jeg trodde jeg kjente...

Setter stor pris på flere innspill...Dette blir bare vondere og vondere..

ts

P.S: Jeg har jo skrevet mye stygt til han, så mulig han skygger banen, som og er bra, jeg vil egentlig ikke ha kontakt med han..men jeg vil bare at han skal si noe, beklage seg, vise at han bryr seg på en eller annen måte! Følte som sagt at han var helt utilgjengelig igår, kanskje igang med ei anna dame jævla drittsekken...

ts

Skrevet

Hvem er Gjest ts? Redaksjonen?

Anonym poster: a6d3cd9cf8859581f3c5b93a5bf0249a

Skrevet

Hvem er Gjest ts? Redaksjonen?

Anonym poster: a6d3cd9cf8859581f3c5b93a5bf0249a

man skal ikke si det, dropp slike kommentarer please...

Skrevet

NEI jeg syns ikke det er riktig å være utro (ja, jeg syns det høres ut som utroskap, hvis ikke er han en idiot som "tuller" om det, like teit det). Jeg syns han burde være mann nok til å slå opp med deg hvis problemet er at han ikke får sex hos deg.

Når det er sagt syns jeg hele opplegget virker svært umodent. Du sier først at du ikke vil snakkes senere, så sender du ham mange stygge meldinger, så prøver du å ringe mange ganger. Syns ikke noen av dere bør kaste bort mer tid på hverandre nå. Move on.

Anonym poster: af05efa18ef9ef2d37300ded7ed19be3

• Liker 1
Skrevet

Først vil jeg spørre hvor gamle dere er? Dere høres ikke særlig moden eller voksen ut, ut i fra innlegget ditt.

For å svare deg på det du lurer på, så ja kan det virke som om han er utro, eller holder på med noe bak ryggen din, og det er IKKE ok bare så det er sagt. Men virker som om han ikke legger like mye i forholdet som du, og at han tror at dere kanskje har ett "åpent forhold", at han kan gjøre som han vil. Virker ikke som han tar dette forholdet seriøst i det hele tatt.

Når det er sagt så virker du rimelig barnslig og umoden når du sender masse "stygge" meldinger, og gutter er enkle mennesker stort sett og setter IKKE pris på slike meldinger eller oppførsel. De går fort lei av å høre slik, og alltid måtte forsvare seg. Jeg tror rett og slett han begynner å bli lei maset ditt om at han er utro, og holder på med andre jenter at han faktisk blir drevet til å gå til andre jenter. (Ikke at det er noe unnskyldning for å være utro, han burde dumpet deg da)

Og at du ikke vil ha sex med han burde han selvsagt respektere, men samtidig når du "teaser" han med annen type intimitet, så forstår jeg jo at han vil ha mer. Og dere har jo vært sammen en god stund.

Men mitt råd til deg er å gå fra han, finn deg en du føler kan stole på, og som gir deg det du trenger, for dette forholdet har ingen lys ende hvis du forsetter å ikke ha tillitt til han...

Og forøvrig tror jeg han ikke tar telefonen fordi du oppfører deg som en liten unge, og han er lei av det.

Uansett lykke til.

Anonym poster: 093e2ca015680f2c04a2d842a7e5ff70

• Liker 2
Skrevet

Først vil jeg spørre hvor gamle dere er? Dere høres ikke særlig moden eller voksen ut, ut i fra innlegget ditt.

For å svare deg på det du lurer på, så ja kan det virke som om han er utro, eller holder på med noe bak ryggen din, og det er IKKE ok bare så det er sagt. Men virker som om han ikke legger like mye i forholdet som du, og at han tror at dere kanskje har ett "åpent forhold", at han kan gjøre som han vil. Virker ikke som han tar dette forholdet seriøst i det hele tatt.

Når det er sagt så virker du rimelig barnslig og umoden når du sender masse "stygge" meldinger, og gutter er enkle mennesker stort sett og setter IKKE pris på slike meldinger eller oppførsel. De går fort lei av å høre slik, og alltid måtte forsvare seg. Jeg tror rett og slett han begynner å bli lei maset ditt om at han er utro, og holder på med andre jenter at han faktisk blir drevet til å gå til andre jenter. (Ikke at det er noe unnskyldning for å være utro, han burde dumpet deg da)

Og at du ikke vil ha sex med han burde han selvsagt respektere, men samtidig når du "teaser" han med annen type intimitet, så forstår jeg jo at han vil ha mer. Og dere har jo vært sammen en god stund.

Men mitt råd til deg er å gå fra han, finn deg en du føler kan stole på, og som gir deg det du trenger, for dette forholdet har ingen lys ende hvis du forsetter å ikke ha tillitt til han...

Og forøvrig tror jeg han ikke tar telefonen fordi du oppfører deg som en liten unge, og han er lei av det.

Uansett lykke til.

Takk for svar. Så du mener hele opplegget har vært et spill fra hans side? Kontakten vi har hatt hele denne tiden? Det hah har sagt til meg ( har virket seriøs ) , har bare vært bløff?

Å skrive stygge mld var ikke noe jeg planla, men en reaksjon etter at jeg fikk vite dette. Det er ikke alltid man reagerer på "rett måte" når man føler seg helt ute...Man kan si en ting, men gjøre noe annet. Tror de fleste kan være barnslige når det kommer til følelser..Det bare hopet seg opp i meg, et raseri med tanke på det han har gjort, fikk diverse bilder i hodet..

Hvis han ikke skriver noen form for beklagelse, gir han bare f... i meg?

Han har kalt meg jenta/dama i hans liv tidligere...

Dette svir...

ts

ts

Skrevet

Ja han har vært utro hele tida og hatt mange damer samtidig. Ingen tvil.

Skrevet

Takk for svar. Så du mener hele opplegget har vært et spill fra hans side? Kontakten vi har hatt hele denne tiden? Det hah har sagt til meg ( har virket seriøs ) , har bare vært bløff?

Å skrive stygge mld var ikke noe jeg planla, men en reaksjon etter at jeg fikk vite dette. Det er ikke alltid man reagerer på "rett måte" når man føler seg helt ute...Man kan si en ting, men gjøre noe annet. Tror de fleste kan være barnslige når det kommer til følelser..Det bare hopet seg opp i meg, et raseri med tanke på det han har gjort, fikk diverse bilder i hodet..

Hvis han ikke skriver noen form for beklagelse, gir han bare f... i meg?

Han har kalt meg jenta/dama i hans liv tidligere...

Dette svir...

ts

ts

det er godt mulig at han har ment det han har sagt, det kan jeg ikke si fra eller til. Men ut fra den informasjonen du har gitt til nå, så virker det som han bare spiller ett spill med deg ja.

Og det at han ikke sier beklager eller prøver å virkelig å rette opp i spøken sin (om det er en spøk da) sier meg at han ikke bryr seg særlig om dine følelser dessverre.... men igjen jeg kan ta feil..

men jeg tror ikke at han er særlig interessert om han ikke en gang gidder å prøve å fikse den dårlige spøken sin....

Men igjen du svarte ikke på hvor gammel dere er?

Skrevet

det er godt mulig at han har ment det han har sagt, det kan jeg ikke si fra eller til. Men ut fra den informasjonen du har gitt til nå, så virker det som han bare spiller ett spill med deg ja.

Og det at han ikke sier beklager eller prøver å virkelig å rette opp i spøken sin (om det er en spøk da) sier meg at han ikke bryr seg særlig om dine følelser dessverre.... men igjen jeg kan ta feil..

men jeg tror ikke at han er særlig interessert om han ikke en gang gidder å prøve å fikse den dårlige spøken sin....

Men igjen du svarte ikke på hvor gammel dere er?

ca 30+. Han har tidligere, senest for 2 uker siden da han kom med "må fortsette med å ha et åpent forhold der han får utløp for sin seksuelle virkelighet", som han kalte det, "med alle andre enn meg. Det er jo trist da", som han sa... Jeg sa at det var helt uaktuelt for meg at han søkte andre hvis han ville satse på meg, og vurderte å bryte med han dersom han mente dette. Da la han seg helt flat, sa at det er meg han er glad i , tenker på, og at han mente ikke det han sa. Han ville bare se hvordan jeg reagerte. Han lovte at han ikke hadde sett noen andre. Han brukte ord som : "sverget på tro å ære"...Han lovte å gi meg den respekten som jeg fortjener, som han sa. Ser jo at dette har vært rein løgn..

ts

Skrevet

ca 30+. Han har tidligere, senest for 2 uker siden da han kom med "må fortsette med å ha et åpent forhold der han får utløp for sin seksuelle virkelighet", som han kalte det, "med alle andre enn meg. Det er jo trist da", som han sa... Jeg sa at det var helt uaktuelt for meg at han søkte andre hvis han ville satse på meg, og vurderte å bryte med han dersom han mente dette. Da la han seg helt flat, sa at det er meg han er glad i , tenker på, og at han mente ikke det han sa. Han ville bare se hvordan jeg reagerte. Han lovte at han ikke hadde sett noen andre. Han brukte ord som : "sverget på tro å ære"...Han lovte å gi meg den respekten som jeg fortjener, som han sa. Ser jo at dette har vært rein løgn..

ts

Jeg håpet du skulle si max 18-19 års alderen, for når man har passert 30 år burde man oppføre seg bedre og vite hva man vil i ett forhold, og vite at man ikke sier slike ting som han gjør uten å tenke over hvilke konsekvenser det får for den andre personen, og hvor mye det sårer.

Det er ingen tvil her om at hvis dette var min mann og han sa og oppførte seg slik i en sånn alder etter 1 år sammen, så hadde jeg endt det. Jeg vil gjerne ha barn, men ikke en forvokst guttunge i tillegg! ;)

Selv hvor vondt det vil gjøre fordi du er glad i han, så ville jeg endt det, og funnet meg en som faktisk mener det han sier, og viser det med mer enn bare ord.

• Liker 1
Skrevet

Jeg håpet du skulle si max 18-19 års alderen, for når man har passert 30 år burde man oppføre seg bedre og vite hva man vil i ett forhold, og vite at man ikke sier slike ting som han gjør uten å tenke over hvilke konsekvenser det får for den andre personen, og hvor mye det sårer.

Det er ingen tvil her om at hvis dette var min mann og han sa og oppførte seg slik i en sånn alder etter 1 år sammen, så hadde jeg endt det. Jeg vil gjerne ha barn, men ikke en forvokst guttunge i tillegg! ;)

Selv hvor vondt det vil gjøre fordi du er glad i han, så ville jeg endt det, og funnet meg en som faktisk mener det han sier, og viser det med mer enn bare ord.

Jeg har jo sagt at jeg ser ingen vits i å ha kontakt mer, pluss masse annet stygt i mld, så har jo dumpa han på en måte. Det jeg sliter med, er at han ikke beklager seg noe...Hvorfor?

Det får meg til å føle at det hele var bare et spill fra hans side..Føles veldig vondt når vi har hatt kontakt nesten hele tida i ett og ett halvt år.

Kjenner at jeg er så sint på han. Jeg har så lyst til å skjelle han mere ut...Tenker på hvordan han har vært med andre, hvor mye kontakt han har hatt med hun ene, han er jo virkelig en drittsekk og jeg er så skuffa...Følte vi hadde blitt knytta på en spesiell måte, men at alt kanskje bare har vært løgn fra hans side...

Jeg er så glad for at jeg ikke tok steget fullt ut med han og hadde sex...løgner som han har vært!

ts

Skrevet

Jeg har jo sagt at jeg ser ingen vits i å ha kontakt mer, pluss masse annet stygt i mld, så har jo dumpa han på en måte. Det jeg sliter med, er at han ikke beklager seg noe...Hvorfor?

Det får meg til å føle at det hele var bare et spill fra hans side..Føles veldig vondt når vi har hatt kontakt nesten hele tida i ett og ett halvt år.

Kjenner at jeg er så sint på han. Jeg har så lyst til å skjelle han mere ut...Tenker på hvordan han har vært med andre, hvor mye kontakt han har hatt med hun ene, han er jo virkelig en drittsekk og jeg er så skuffa...Følte vi hadde blitt knytta på en spesiell måte, men at alt kanskje bare har vært løgn fra hans side...

Jeg er så glad for at jeg ikke tok steget fullt ut med han og hadde sex...løgner som han har vært!

ts

Du sierr dere har hatt kontakt hele tiden i ett og halvt år, betyr det at dere ikke er ett par offisielt sett? Har dere avtalt hva dere er? Kaller dere hverandre for kjærester? For om ikke så tror jo denne "mannen" at dere faktisk ikke er i ett forhold, og tror han har lov å gjøre som han vil. Og dermed føler han at han har ikke noe å beklage seg for.

Beklager å måtte si det men jeg tror ikke han herre har særlig med følelser for deg dessverre. Det beste du gjør er å komme deg videre å drite i hele fyren.

Tenk at du er bedre enn han, og skal holde deg for god til å skjelle han ut, og at du kan klare deg fint ut en drittsekk som han i livet ditt ;) Skjønner at du vil ha en beklagelse fra han, men den tror jeg ikke du får, så bedre å bare tenke at han ikke er verdt mer tid og heller ikke er verdt å få den beklagelsen fra, det vil ikke gjøre ting bedre fra eller til for deg, tro meg, jeg har vært sammen med en pikk før, og jeg fikk den etterlengtete beklagelsen for utroskapen hans, den betydde ikke noen ting, den hjalp meg ikke å føle meg mindre lurt, mindre bedratt og mindre løyet til.

Så bare hev deg over hele han, ikke svar når han ringer, ikke svar på sms, ignorer hele fyren, gå sammen med venner, ut og ha det gøy, gjør andre ting enn å ha han på tankene, så til slutt er han glemt :)

Skrevet

Du sierr dere har hatt kontakt hele tiden i ett og halvt år, betyr det at dere ikke er ett par offisielt sett? Har dere avtalt hva dere er? Kaller dere hverandre for kjærester? For om ikke så tror jo denne "mannen" at dere faktisk ikke er i ett forhold, og tror han har lov å gjøre som han vil. Og dermed føler han at han har ikke noe å beklage seg for.

Beklager å måtte si det men jeg tror ikke han herre har særlig med følelser for deg dessverre. Det beste du gjør er å komme deg videre å drite i hele fyren.

Tenk at du er bedre enn han, og skal holde deg for god til å skjelle han ut, og at du kan klare deg fint ut en drittsekk som han i livet ditt ;) Skjønner at du vil ha en beklagelse fra han, men den tror jeg ikke du får, så bedre å bare tenke at han ikke er verdt mer tid og heller ikke er verdt å få den beklagelsen fra, det vil ikke gjøre ting bedre fra eller til for deg, tro meg, jeg har vært sammen med en pikk før, og jeg fikk den etterlengtete beklagelsen for utroskapen hans, den betydde ikke noen ting, den hjalp meg ikke å føle meg mindre lurt, mindre bedratt og mindre løyet til.

Så bare hev deg over hele han, ikke svar når han ringer, ikke svar på sms, ignorer hele fyren, gå sammen med venner, ut og ha det gøy, gjør andre ting enn å ha han på tankene, så til slutt er han glemt :)

Jo , han har kalt meg kjæreste, viste tidlig at han ville satse på meg, har møtt familien hans. Han har virket seriøs, men hadde som sagt tillitsproblemer pga noe han løy om tidlig ( ikke damer, men noe annet ), som gjorde at jeg tok det veldig rolig . Vi har hatt mye kontakt, reist sammen ( hans initiativ ), sovet mye sammen, vi tenner veldig på hverandre , han har vist at han har hatt følelser for meg, det er derfor dette er så hardt å svelge...som om det ikke er han..

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...