Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen! Finner mange som skal lukte bringebær og ikke gjør det. Vil ha en frisk og sterk bringebær lukt, nesten sånn som den hårsprayen Got2Be too sexy.

Noen ideer? Like før jeg bare sprayer meg inn i hårspray...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror Body Shop kan ha noe sånt i bodysplash

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ifølge Frangrantica.com kan pink bouquet av Moschino og replay your fragrance av replay være alternativer da de har bringebærnoter som er ganske fremtredende. Jeg vet også at Britney Spears og Escada har noen parfymer hvor bringebær utgjør en god del av notene. Dette er ikke så altfor dyre dufter, og kan lukte litt for fjortis for noen, så hvis du vil ha et litt mer high end merke kan du kanskje prøve My Insolence av Guerlain? Jeg kan ikke si meg for sikker på dette da jeg aldri har gått etter denne duftnoten selv, men du må også merke deg base notene, som duften forblir med til slutt. Altså kan det lukte bringebær så fort du sprayer den på, men etter en time har den blitt en vaniljebasert lukt.

Dessuten lukter en parfyme som regel noe helt annet på andre personer enn seg selv, så anbefaler deg å prøve og feile litt før du finner en som passer beskrivelsen din. Men om du bare vil ha en "generic" og ganske simpel, søt parfyme tror jeg escada eller Britney sin Circus er gode alternativer =)

Skrevet

TBS har en med bringebær og pomegranate, den er supergod, ønsker meg den selv. ;)

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Lukt på Paris Hilton sin første parfyme. Ikke den som heter Heiress, men den første. Rosa søyleformet flaske med svarte loddrette striper. Når jeg bruker den sier folk av og til at jeg lukter deilig bringebær :-)

Denne: http://chastum.no/im...P 30ml dame.jpg

Anonym poster: b96916f6cf29fa786c576d4ab7b43b26

signerer denne.

Får alltid høre jeg lukter bringebær når jeg bruker den.

Skrevet

Det finnes jo parfymer som skal lukte snev av bringebær da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...