Gå til innhold

kjæresten er så sur og lei, redd for hva jeg sier og gjør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min er så sur og jævlig for tiden, og jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Dere vet når dere ikke har snakka med typen på en stund, så er dere kjempeglad for å ha prata med ham, fullt av godt humør, gleder dere til å ses?

Slik er det ikke med kjæresten min, han ordlegger seg på en respektløs måte, og når jeg forsiktig sier at han gjerne kunne sagt ting annerledes fordi jeg blir såret, så blir han irritert og sur og sier "du vet hva jeg mener, da!!" og sånn.

Og når jeg ikke har mer å si i samtalen, så sier han bare "ok, får ringe en annen dag da, hade bra" så legger han på.

Feks det går som dette:

han: hvordan går det, hva har du gjort på for tiden?

jeg: jeg har vært på jobb hvor vi har hatt masse nye prosjekt, vært hos legen fordi jeg er dårlig i et kne, vært sammen med venner, det er skikkelig fint vær, det blåser og det snør om nettene. Det er ikke så morsomt når man må skrape bil osv osv.

han: ja, ok.

jeg: hva har du gjort på da..?

han: slappa av, jobba, ingenting..

jeg: åja, men det er jo godt å slappe av, er det mye slitsomt å gjøre på jobben?

han: nei, ja, det er jo litt.

jeg: åja, mhm... ellers da?

han: ingenting.

Og tonefallet er surt og irritert, hele tiden. Når jeg kommer på besøk til ham så ligger han bare der på sofaen og ser på tv, hvis jeg ikke sier noe, kan det gå en hel dag uten at noe blir sagt, med mindre han sier "skal vi lage noe middag snart kanskje? Hva skal vi ha idag?" og det er den praten.

Når jeg sier feil ting eller gjør feil ting, som i hans øyne er feil, så påpeker han det MEGET tydelig..

:( han er jo aldri glad..

Anonym poster: 86e9c3a2a6dd5a11a654d469af490c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå han

Anonym poster: ada5abbc36184ad9374308e209582200

• Liker 1
Skrevet

han er kanskje ikke interessert i deg lengre? høres jo ikke ut som han egentlig vil snakke med deg hvis han har vært annerledes før.

du kan jo vente å se om han faktisk tar kontakt med deg kanskje

Anonym poster: 0e5571e9562fa1abb4bd825e2bb6c01d

• Liker 4
Skrevet

Det der hadde jeg ikke giddet.

Den gutten er ikke interessert i DEG i det hele tatt. Han får litt mat (aner ikke hvem som lager den), litt kos og sex. Sitter med en følelse av at du kunne vært hvem som helst for ham.

Anonym poster: 57ce93cd9ee2f7739df34daf60ce0ccb

• Liker 3
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Først av alt : :klem:

Så.. Du kan la han ta initiativet til å kontakte deg. Spill litt hard to get (du må nesten teste han på en eller annen måte..) og se om han biter på og skjerper seg. Hvis ikke han gjør det så bør du kanskje revurdere forholdet.. Livet er for kort til å dele livet sammen med mennesker som ikke gjør deg godt.

Skrevet

Eventuelt så kan du jo prate med ham om det, spørre hvorfor han er sånn og om han ikke er interessert lenger, istedet for å drive og teste ham.

• Liker 3
Skrevet

Målet hans er visst at du skal blidgjøre han hele tiden, hvis ikke så blir han sur og lei.

Stakkars deg for et liv du får med han..

Skrevet

Hvis du fortsetter med en sånn mann i lengden vil det ødelegge deg.

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe poeng å snakke om hvorfor han er slik, du vil mest sansynligvis få et negativt og rapkjefta svar tilbake.

Skrevet

Det er vel på tide å gi klar beskjed om at du ikke finner deg i slik oppførsel, og at du forventer at han tar seg sammen hvis forholdet skal vare.

Slutt med å blidgjøre han hele tiden,det er rett og slett på tide at du forteller hvor skapet skal stå.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Ikke gidd å besøke ham da.. Så kan han mase om besøk, kanskje han da blir glad for å ha en å prate med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...