Gå til innhold

Hjelp, trenger råd om kosthold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ! :)

Jeg er ganske liten og slank, jeg sliter veldig med og spise mat og få i meg næring pga jeg sliter mye med magen.. skal snart ta en operasjon pga det er noe i veien med magesekken og tarmene... Men, det jeg lurer på om noen kan prøve å hjelpe meg med og muligens sette opp alternativer til kostholdet.. og hvor mange ganger jeg skal spise om dagene for og få i meg nok næring og muligens få lagt på meg. Jeg har veldig lavt blodtrykk til og være 25 år, og jeg er ofte slapp og energiløs. kaster ikke opp mat, men hver gang jeg spiser blir jeg liggende i fosterstilling pga kroniske magesmerter... apetitten er ikke til stede.. enste jeg får i meg er biola.. jeg tør ikke spise for jeg vil ikke bli liggende på gulvet med kroniske smerter..

håper på råd.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Darthoven
Skrevet

Hei ! :)

Jeg er ganske liten og slank, jeg sliter veldig med og spise mat og få i meg næring pga jeg sliter mye med magen.. skal snart ta en operasjon pga det er noe i veien med magesekken og tarmene... Men, det jeg lurer på om noen kan prøve å hjelpe meg med og muligens sette opp alternativer til kostholdet.. og hvor mange ganger jeg skal spise om dagene for og få i meg nok næring og muligens få lagt på meg. Jeg har veldig lavt blodtrykk til og være 25 år, og jeg er ofte slapp og energiløs. kaster ikke opp mat, men hver gang jeg spiser blir jeg liggende i fosterstilling pga kroniske magesmerter... apetitten er ikke til stede.. enste jeg får i meg er biola.. jeg tør ikke spise for jeg vil ikke bli liggende på gulvet med kroniske smerter..

håper på råd.. :)

Dersom du har infeksjon eller noe annet i mage-tarm så må du ta dette opp med en lege, eller sørge for at du får hjelp fra ernæringsfysiolog. Du skriver at du snart skal ta operasjon fordi det er noe i veien med magen. Vet du ikke hva som feiler magen/tarmene dine? Dette skal du jo ha fått informasjon om og du burde også ha fått informasjon om hva du kan/burde spise før du har gjennomgått operasjon.

Det er ikke lurt å følge råd du får fra forumer, når du har en alvorlig medisinsk tilstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...