Gå til innhold

La til han jeg liker som venn på face... Skulle aldri ha gjort det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Facebook i stad og klarte å legge til en gutt jeg er veldig interessert i, men som jeg ikke kjenner som venn...

Fikk sletta venneforespørselen, men han vil se at jeg har sendt den likevel... Vil absolutt ikke at han skal se at jeg stalker han på face!!!

Noen spm vet h medan jeg får fjerna at han inne får se det? Det er krise!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på Facebook i stad og klarte å legge til en gutt jeg er veldig interessert i, men som jeg ikke kjenner som venn...

Fikk sletta venneforespørselen, men han vil se at jeg har sendt den likevel... Vil absolutt ikke at han skal se at jeg stalker han på face!!!

Noen spm vet h medan jeg får fjerna at han inne får se det? Det er krise!!!

Om han får tilsendt e-post når han får venneforespørsel, er det ikke noe du kan gjøre med det. Og det kan hende han var pålogget da du sendte forespørsmål og han så det før du slette forespørselen.

Men om han ikke får e-post eller ikke var pålogget da du la ham til, så vil han nok ikke vite det.

Skrevet

Roan, om han spør så sier du bare at det var et uhell da du sjekka profilen til en felles venn..

Gjest gressløk
Skrevet

Hvis han har face-app på telefonen sin så får han beskjed, selv om du i ettertid har slettet den. Samme med epost.

• Liker 2
Skrevet

Det virker jo verre om du sletter forespørselen enda. Legg han til igjen, og send melding om ikke han er "han jeg møtte på toget fra oslo i sommer" "han fra treningssenteret"? Eller vær ærlig og si at du vil bli kjent?:P

• Liker 10
Skrevet

den ligger der vel uansett, så kommer det bare opp når han skal godkjenne eller avslå at det ikke er noen ubesvarte forespørsler.

Skrevet

Bare si at du trykka feil, er utrolig fort gjort å gjøre det når man cruiser rundt på profiler :)

• Liker 1
Skrevet

Oi, dette var skikkelig krise ja.

Anonym poster: 1b524166f3fd498ffe286c0e143e2d2b

• Liker 12
Skrevet

Tror det går bra jeg.. I verste fall får du en "Kjenner jeg deg?" i innboksen, og da kan du jo stå fritt til å fortelle en hvilken som helst unnskyldning. ;)

Skrevet

Her er vel det egentlig problemet ikke at du la han til, for alle legger alle til,men det at du slettet det og angret.

Det er litt sånn som å ringe i tlf. Alle ringer alle i tlf. Du kunne svart og hadde du ombestemt deg for din kjærlighetserklæring,så kunne du sagt at du har ringt feil.

Men å ringe, for så å legge på er litt mer desperat. Du kan i det minste si at batteriet døde, på facebook derimott..

Skrevet

Kom til å tenke på at nå når du først var uheldig å legge han til, så kan du like gjerne hoppe i det. Det var din sjanse til å bli kjent med han, på en måte. Ved å slette forespørselen, i redsel for å fremstå som en stalker, vil det bekymre deg enda mer dersom du en gang i fremtiden faktisk har lyst til å legge han til. Dumt dersom du gikk glipp av noe, fordi du ikke vil at han skal vite du har sett på profilen hans.

• Liker 1
Skrevet

Er det ingen mulighet for å få fjernet sånn at han ikke kan se det? Synes det er så jævelig klient, har en skikkelig klump i magen... Æææ!!!

Trådstarter

Skrevet

OMG JEG LIKTE ET GAMMELT VEGGINNLEGG DA JEG SCROLLA NED PÅ VEGGEN TIL EKSEN MIIIIIIN

Anonym poster: aef711534702aaea8500d1dba8c18310

• Liker 3
Skrevet

Det er ekstra nyhetssending om dette på NRK nå.

Anonym poster: 32743da1948139d2de828bc7b47a1945

• Liker 7
Skrevet

Er det ingen mulighet for å få fjernet sånn at han ikke kan se det? Synes det er så jævelig klient, har en skikkelig klump i magen... Æææ!!!

Trådstarter

Nei,dessverre! Har det gått langt tid? Hvis ikke hadde jeg bare lagt han til igjen, får jeg tviler på at han ser :

- ts vil være venner

-ts trekker tilbake vennskap

-ts vil være venner

Eller?

Bare vær helt care du ts, si at det ikke var deg ,men venninne din fordi ho syns at han er søt ellerno!

WHO-CARES! :)

Skrevet

Nok et bevis på at mange ikke klarer å skille facebook fra det vanlige livet, kriiiise det der ! Beste er nok å gå i dekning et år og slette facebooken din gitt!

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor du trakk tilbake venneforespørselen? Du var jo i ferd med å ta ansvar for å bli bedre kjent med en fyr du liker, bedre å prøve enn at det aldri skjer noe.. Det værste som kan skje er at han ikke er interissert tilbake, ikke noe værre enn det. Vet at avvisning er skremmendes, men de fleste blir avvist noen ganger i løpet av sitt liv, men da kan du i hvertfall bruke energi på noe annet eller en annen.

Jeg tror jeg bare ville sendt en ny venneforespørsel og prøvd å prate med ham litt på chatten.

Skrevet

Jeg ser ærlig talt ikke problemet ditt her, ts.. Du bygger ikke opp til WWII ved å legge han til på Facebook. Jeg får stadig vekk forespørsler fra folk jeg knapt kjenner, og tenker at det er koselig med nye bekjentskaper/vennskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...