Gjest gjest Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 På en og samme dag sier han at det ikke er noe mer mellom oss, gir meg klestips til date i form av hvilke av mine kjoler jeg har som han synes er deiligst til at han har lyst til å komme å besøke meg. Ikke bare en gang, men han vil komme i sine friperioder innimellom for å treffe meg og opprettholde kontakt. Hvorfor han har lyst til dette kan han ikke svare på fordi han ikke vet det selv..Jeg har fortsatt sterke følelser for ham, og er veldig usikker på hvordan jeg skal tolke og forholde meg til dette..? Dette har slitt meg ut ett halvt år..
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 det er jo godt å ha deg på gress sånn i tilfelle, hvis han sier det er slutt så må du stole på at han sier sannheten Anonym poster: 24a8b2fdd5bbd47548dc904836e76826
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Ja, det stemmer nok bra..det får det være slutt på nå kjenner jeg!
Gjest anonym Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Det høres litt ut som at han vil fortsette å ha deg på gress ja..så lenge han ikke engang vet sine egene intensjoner så ville jeg holdt meg unna, uansett hvor vanskelig det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå