Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet meg en kjempegod og snill gutt, han er pratsom, snill, utadvendt og sjarmerende. Jeg liker han veldig godt, men han er veldig nerdete. Jeg har ikke noe i mot det, jeg er ganske nerdete selv også, og vi studerer det samme, så vi har begge de samme interessene. Men denne gutten... Jeg har aldri møtt en mer nerdete gutt, og det sier litt. Fant en sang han hadde laget nå nettopp, han hadde laget en sang om planetene, ja planetene, hvor han hadde skrevet en kryptisk tekst som han leste med en høytidelig stemme. "I see a flower, the flower is crying, people will let the flower know..." og andre pinlige setninger. Jeg krympet meg i stolen da jeg hørte sangen eller sangene.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg fremstår nå, og jeg får litt dårlig samvittighet av å skrive dette, men jeg kan ikke noe for at jeg føler det sånn. Jeg som alltid har likt de litt nerdete og smarte guttene, syns dette ble for mye. Tror rett og slett han er for nerdete for meg, og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si noe sånt. Men jeg klarer bare ikke å ta han seriøst når jeg tenker på setningen "we are the masters of the planet..."

Har noen av dere møtt en gutt gutt som er veldig nerdete? Ikke en datanerd, spillenerd, men en skikkelig sheldon cooper-nerd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eksen min var nesten sheldon nerdete, ikke helt like ille men han slet med sosiale ting, og jeg tror kanskje han egentlig burde ha fått en mild aspergers diagnose.

det ble for mye styr for meg ihvertfall, og han forsto ikke følelser så veldig godt. men du må nok dessverre finne ut selv om du liker han godt nok til å overse de ekstrem nerde sidene hans

Anonym poster: 3e01090690bcaaffb8144c803ecd6310

Gjest anonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet meg en kjempegod og snill gutt, han er pratsom, snill, utadvendt og sjarmerende. Jeg liker han veldig godt, men han er veldig nerdete. Jeg har ikke noe i mot det, jeg er ganske nerdete selv også, og vi studerer det samme, så vi har begge de samme interessene. Men denne gutten... Jeg har aldri møtt en mer nerdete gutt, og det sier litt. Fant en sang han hadde laget nå nettopp, han hadde laget en sang om planetene, ja planetene, hvor han hadde skrevet en kryptisk tekst som han leste med en høytidelig stemme. "I see a flower, the flower is crying, people will let the flower know..." og andre pinlige setninger. Jeg krympet meg i stolen da jeg hørte sangen eller sangene.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg fremstår nå, og jeg får litt dårlig samvittighet av å skrive dette, men jeg kan ikke noe for at jeg føler det sånn. Jeg som alltid har likt de litt nerdete og smarte guttene, syns dette ble for mye. Tror rett og slett han er for nerdete for meg, og jeg hadde aldri trodd at jeg skulle si noe sånt. Men jeg klarer bare ikke å ta han seriøst når jeg tenker på setningen "we are the masters of the planet..."

Har noen av dere møtt en gutt gutt som er veldig nerdete? Ikke en datanerd, spillenerd, men en skikkelig sheldon cooper-nerd?

Har du møtt han eller bare på nettet? Hvor lenge har du kjent han?

Skrevet (endret)

Hva er egentlig problemet/spørsmålet? nerder finnes jo over alt....

dere er sammen eller?

Endret av pratsom
  • Liker 1
Skrevet

Jeg studerer medisin, dette vet jeg alt om. Liker selv smarte menn men noen ganger blir det overkill! Men hør her, dette er bare morsomt og underholdende og nesten litt søt. Gå for han;)

Anonym poster: 59495787880a48d5a76ee0ce2b6ea125

Skrevet

eksen min var nesten sheldon nerdete, ikke helt like ille men han slet med sosiale ting, og jeg tror kanskje han egentlig burde ha fått en mild aspergers diagnose.

det ble for mye styr for meg ihvertfall, og han forsto ikke følelser så veldig godt. men du må nok dessverre finne ut selv om du liker han godt nok til å overse de ekstrem nerde sidene hans

Anonym poster: 3e01090690bcaaffb8144c803ecd6310

Altså, han sliter ikke i sosiale sammenhenger, han han sosial intelligens og er meget pratsom og klok. Men ja, han har noe veldig sære sider, som dette musikken som jeg nevnte. Det blir jo ikke mer nerdete enn det, får nesten gåsehud av de tekstene han leste. Han har heller ikke problemer med å vise følelser, har mange venner og er en fyr som er generelt godt likt.

Har du møtt han eller bare på nettet? Hvor lenge har du kjent han?

Han studerer på universitetet mitt ;) Har kjent han i 2 måneder, og vi er jo blitt et par på en måte, men jeg blir så usikker, spesielt da jeg fant disse sangene han har laget. Det var ille.

Skrevet

Hva er egentlig problemet/spørsmålet? nerder finnes jo over alt....

dere er sammen eller?

Ja, vi er nettopp blitt sammen, eller alle på skolen vet jo at vi er mye sammen. Spørsmålet er rett og slett om andre har vært gjennom det samme og har råd å komme med, eller kan fortelle meg at jeg bare er en overfladisk kjerring som tenker på dette, for fyren er jo kjempegod han.

Jeg studerer medisin, dette vet jeg alt om. Liker selv smarte menn men noen ganger blir det overkill! Men hør her, dette er bare morsomt og underholdende og nesten litt søt. Gå for han;)

Anonym poster: 59495787880a48d5a76ee0ce2b6ea125

Ja, absolutt. Vi passer jo sammen, har noen felles interesser og han er tvers igjennom god. Han er kjekk og sjarmerende, og jeg har alltid visst at han var en liten nerd, men nå som vi er blitt enda bedre kjent, får jeg jo se sider som er ekstremt nerdete.

Skrevet

Ja, vi er nettopp blitt sammen, eller alle på skolen vet jo at vi er mye sammen. Spørsmålet er rett og slett om andre har vært gjennom det samme og har råd å komme med, eller kan fortelle meg at jeg bare er en overfladisk kjerring som tenker på dette, for fyren er jo kjempegod han.

Ja, absolutt. Vi passer jo sammen, har noen felles interesser og han er tvers igjennom god. Han er kjekk og sjarmerende, og jeg har alltid visst at han var en liten nerd, men nå som vi er blitt enda bedre kjent, får jeg jo se sider som er ekstremt nerdete.

så hvorfor ble du sammen med han i utgangspungtet? :P

uansett....om han er snill og grei og alt d der, så er d vel ikkje noe problem? :)

kos deg og vær lykkelig du :)

Skrevet

Du finner aldri alt i en person. Har han gode sider som du liker, er forelsket i ham så hadde jeg satset. Kanskje finner du ut at du kan leve med de ekstra nerdete sidene hans.

Anonym poster: f16210eab7b457b9f8f9116fdbb2967d

• Liker 1
Skrevet

dumpe han pga en sang?!?

kjæresten min liker fortsatt tog og modellbåter... hvor nerdete er ikke det da! men no utslag for om jeg skulle bli sammen med han eller ikke, har det aldri vært..

nerder er sjarmerende!

Skrevet

så hvorfor ble du sammen med han i utgangspungtet? :P

uansett....om han er snill og grei og alt d der, så er d vel ikkje noe problem? :)

kos deg og vær lykkelig du :)

Fordi jeg liker ham kjeempegodt, og jeg syns han er helt topp, bortsett fra disse ekstremt snåle sidene jeg har lagt merke til. Jeg liker ham fremdeles, men jeg blir flau av å tenke på sangen, ja, uff, føler meg rimelig teit nå. Takk, får vel prøve å glemme dette :) Men nå blir jeg rød som en tomat når jeg tenker på.. sangen f.eks.

Skrevet

Du finner aldri alt i en person. Har han gode sider som du liker, er forelsket i ham så hadde jeg satset. Kanskje finner du ut at du kan leve med de ekstra nerdete sidene hans.

Anonym poster: f16210eab7b457b9f8f9116fdbb2967d

Han har masse gode sider jeg liker og setter pris på, så er vel ikke aktuelt å dumpe ham nå, men om jeg ikke klarer å bli kvitt disse tankene, så vil det vel ikke fungere, er jeg redd for :\

dumpe han pga en sang?!?

kjæresten min liker fortsatt tog og modellbåter... hvor nerdete er ikke det da! men no utslag for om jeg skulle bli sammen med han eller ikke, har det aldri vært..

nerder er sjarmerende!

Han liker mye som er nerdete, og jeg syns det er flott og jeg liker jo at han interesserer seg i komplekse ting, det er bare noen ting som blir litt ekstreme, som f.eks. denne sangen han hadde laget. Det var så sært skrevet og da han lest diktet midt i sangen, fikk jeg frysninger. :\

Og tog og modellbåter syns jeg ikke høres så ille ut, du skulle hørt denne sangen " "I see a flower, the flower is crying, people will let the flower know.. I see a tree."

Skrevet

Han har masse gode sider jeg liker og setter pris på, så er vel ikke aktuelt å dumpe ham nå, men om jeg ikke klarer å bli kvitt disse tankene, så vil det vel ikke fungere, er jeg redd for :\

Han liker mye som er nerdete, og jeg syns det er flott og jeg liker jo at han interesserer seg i komplekse ting, det er bare noen ting som blir litt ekstreme, som f.eks. denne sangen han hadde laget. Det var så sært skrevet og da han lest diktet midt i sangen, fikk jeg frysninger. :\

Og tog og modellbåter syns jeg ikke høres så ille ut, du skulle hørt denne sangen " "I see a flower, the flower is crying, people will let the flower know.. I see a tree."

det er fortsatt bare en sang..

sikker på at du ikke bare leter etter en grunn for å kvitte deg med han? mye rart man henger seg opp i da.

Skrevet

Det er jo så mange versjoner av nerdete at kanskje hans type ikke passer for deg.

Jeg hadde en gang en kjæreste som ble lei seg og trengte å være alene en stund da jeg kom med en litt sleivete kommentar der jeg muligens nevnte ordet kiosklitteratur i sammenheng med den enorme Terry Pratchett-samlingen hans..

Jeg er fremdeles sammen med en nerd, men heldigvis en som er lett å forstå, og som også forstår meg ;)

Anonym poster: 126fa95a92f03f49be05af8bc71624dc

Skrevet

det er fortsatt bare en sang..

sikker på at du ikke bare leter etter en grunn for å kvitte deg med han? mye rart man henger seg opp i da.

Ja, du har rett i det, det er bare en sang, men en utrolig snål og sær en. I bakgrunnen sangen hører du en robot som snakker, the universe is ours, we're the masters. Sære greier. Skal prøve å legge deg bak meg...

Det er jo så mange versjoner av nerdete at kanskje hans type ikke passer for deg.

Jeg hadde en gang en kjæreste som ble lei seg og trengte å være alene en stund da jeg kom med en litt sleivete kommentar der jeg muligens nevnte ordet kiosklitteratur i sammenheng med den enorme Terry Pratchett-samlingen hans..

Jeg er fremdeles sammen med en nerd, men heldigvis en som er lett å forstå, og som også forstår meg ;)

Anonym poster: 126fa95a92f03f49be05af8bc71624dc

Det er sant. Jeg trodde vi var en god match, vi har mange interessante samtaler, han er snill, god og gir meg en utrolig god følelse, men samtidig er det noen ting som bare blir for sære - og det er ikke noe jeg sier til vanlig, jeg liker jo smarte og nerdete gutter. Håper jeg klarer å komme meg over dette, for gutten er jo ellers bare helt topp.

Skrevet

Hvis dette virkelig er fra den sangen så skal du ikke se bort ifra at han kjapt kan dumpe borti denne tråden en dag. Google sin egen sang, for å sjekke copyright feks er noe vi som skriver sanger bruker litt tid på for å forsikre oss om at vi ikke har blitt litt for "inspirert". Bare en tanke...

Anonym poster: 0d9ede666b097f599e6a1eb1ce5fc9fb

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet (endret)

Hva så!?

Hva tror du folk sa om Kraftwerk på slutten av 70-tallet da? " we are the robots..pling ploing" "Im the operator with my pocket calculator...pling plong" " dududud tour de france, tour de france, tour de france.."

De laget kanskje rar musikk (og ble riktignok superstjerner og kjent som noen av de fremste innovatørene innenfor elektronisk musikk noensinne), men de var jo også smarte, velutdannede menn med social skills.

Hva så om han lager rar musikk? Er vel bedre det enn at han lager teit musikk av typen A1, Rybakk, og backstreet boys? Han har i hvert fall en viss form for orginalitet.

Endret av Darthoven
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke du skal ta det så seriøst, kanskje le litt forsiktig for deg selv om det, de fleste har jo en eller annen teit side ved seg, og dette var relativt uskyldig.

Anonym poster: e23823f6fb2f2c05569894feba78a0e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror TS er litt rar jeg. For en merkelig ting å henge seg opp i.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Men tenk om det ikke bare er en sang.. tenk om det er en konspirasjon..

Masters of the universe.. Hvem er det?

Hvem har han hatt besøk av som han må lage en slik sang til for å ikke bli plaget mer?

Jeg skjønner ikke..

Jeg synes det hele er skummelt. Får litt assosiasjoner til sci-fi-filmer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...