Tbag Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Ok, blir helt gal snart! Har en sang på hjernen, som jeg hørte for litt siden, problemet er bare at jeg virkelig ikke husker teksten, noe som gjør det skikkelig vanskelig! Har googlet opp, ned og i mente, men finner ikke ut hvilken det er. Etter hva jeg husker går refrenget noe sånn som " oh, oh, oh, oh, åååh, oooo, and when the *** goes down, and the ***, and then everything is going to be allright, and when the ***, and,....., and then people....- everybody goes oh oh oh oh oh åååh, ooo" Jeg har jo hele melodiene i hodet, er bare teksten som virkelig surrer og gjør det vanskelig. Hele stemningen på sangen er veldig rolig/sexy og kanskje litt sånn louge musikk-ish. Vet dette ikke gir mye, men om noen kan ha en anelse ang. hvilken sang det er setter jeg stooor pris på innspill!! MÅ finne den, hehe.
Rosadotten Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 Oi oi, sånt hender meg stadig vekk, utrolig irriterende Vet du om det er mann eller kvinne som synger, da?
Gjest Sakone Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Ellie Goulding - Starry Eyed. Men ja, var vanskelig å finne noen tekster med det du har skrevet der. Klarer du å huske noen fraser mer eksakt? og om det er mann eller kvinne?
Tbag Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2012 Åh, ja, syykt frustrerende!! Dessverre ingen av de nevnte ovenfor. Det er en mann som synger, men er litt koring/flere stemmer på de "oh, oh, oh, oh, ååååh, ooo" partiene. Ellers er det som sagt en veldig rolig sang, lite instrumenter. Mannen har en ganske lys stemme. i mitt hode høres han mørk ut - afroamerikansk-ish mtp stemmen, men det trenger jo virkelig ikke å stemme:p prøvd å mane frem noe mer konkret tekst i hodet, men den endrer seg for hver gang.. tror jeg har grublet så mye over det at alt bare surrer nå
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #7 Skrevet 28. oktober 2012 LidoLido - Turn up the life ? Anonym poster: 38c2254024f0b219867847029fbf6ccc
Brunhilde Skrevet 28. oktober 2012 #8 Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Jeg tenkte på samme sangen som AB over her. Endret 28. oktober 2012 av Brunhilde
Tbag Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2012 Dessverre, sangen er myye roligere, ingen raske partier eller rap:-) aah. lost cause, haha
Gjest AnnikenSi Skrevet 28. oktober 2012 #10 Skrevet 28. oktober 2012 Frank Ocean - Thinking about you?
Gjest Skrevet 28. oktober 2012 #11 Skrevet 28. oktober 2012 Du får spille den inn og legge ut nynningen her da vet du
Lutetium 71 Skrevet 30. oktober 2012 #12 Skrevet 30. oktober 2012 TS: Prøve å søke opp teksten her, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå