Aelwyn Skrevet 1. mars 2004 #1 Skrevet 1. mars 2004 Jeg har lett etter teksten til oppna din dør.. Den som en eller annen sang på Idol nå sist uke... Den sangen er bare helt nydelig... Håper noen kan hjelpe... Ønsker solisten kan synge den.
Aelwyn Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2004 Tuuuuusen takk!!! Er det noen som ikke synes den passer i et bryllup? Bare glad for svar uanz pos el neg.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. mars 2004 #4 Skrevet 1. mars 2004 Om det er sangen du vil ha, er det den du skal bruke.
jea Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Det er en nydelig sang..Men syns den egentlig ikke passer i ett bryllup... Teksten er litt forvirrende...
Tari Skrevet 1. mars 2004 #6 Skrevet 1. mars 2004 Det er en nydelig sang..Men syns den egentlig ikke passer i ett bryllup... Teksten er litt forvirrende... Enig, jeg syns også teksten er litt forvirrende...Mulig, det er jeg som ikke skjønner svensk men..
Tari Skrevet 1. mars 2004 #8 Skrevet 1. mars 2004 Det syns jo jeg også, men om den passer i bryllup vet jeg ikke. Men, på den annen side - om dere liker den så passer den jo :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå